Lobby was ice cold even staff complained about how cold the lobby is. Staff Vicki and Justin were amazing staffs who attended to my questions and provided assistance.
Shungcho
2025 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Lai Chun Clive
2024 年 7 月 26 日
Lai Chun Clive
2024 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Anthony
家族旅行
2024 年 7 月 18 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Not as stated on the website, limited restaurants, no fitness, no swimming pool, no ATM, no English speaking (or willingness to use translations). Information at Hotel is also incorrect, stating facilities not available
Anthony
2024 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Zhilong、Flushing
2024 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
胡杨经理非常好,服务很好,安排的很妥当。
让行程更加顺畅舒服
Zhilong
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Felix
2023 年 11 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s uniqueness is the ambiance provided by the Staff and Facilities. Really feels like staying at a Palace.
Felix
2023 年 11 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2022 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2022 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Far away from city
The hotel is so amazing. The place is clear and comfortable. Remarkably, it provide oxygen freely in each room. But, location is too remote, no shop and restaurant nearby.
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. Wonderful amenities. Not convenient to downtown Lhasa.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
chu
2019 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
chu
2019 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice big hotel room. Over all is very nice place to stay if you don't have high altitude sickness. Breakfast has a lot of choice. However, stuff didn't help with luggage when we checked in. Feel very tired pulling luggage on carpet. Had high altitude sickness first two days, called front desk, they don't have any medicine on hand, not even oxygen. There aren't any clinic on site according to front desk. Not sure if the oxygen system in room works.
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ming、Hong Kong
2016 年 8 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Grand lobby. Clean and luxury as any Intercontinental Hotel. Quality service. Good Sichuan restaurant.
Ming
10/10 (非常に良い)
Ming、Hong Kong
2016 年 8 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly and efficient front desk. Good restaurants. Clean and luxury as you can expect from other Intercontinental Hotel. Location is isolated and nothing nearby.
Hotel indoor areas are extremely cold. Room not as cold but cold so a portable heater had to be used
Buffet food is average quality
Staff doesn't speak English
宿泊されたお客様
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2015 年 10 月 11 日
Service not up to a intercontinental hotel
The hotel is brand new and recently opened, but many issues which should have been avoided by proper staff training
Service was inconsistent, difficult to find English speaking staff, no menu in the room to order food, previous guest hair in the shower...