Stayed 19th July, checked our 20th...the you man on reception when checking out was lovely...took time to have conversation, was interested and very helpful. He is a credit to your hotel!
Emily
2025 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Bernardo、Lima
家族旅行
2025 年 7 月 17 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Una lastima haber estado en este hotel. Pensamos que sería como el Leonardo de Bristol pero no fue así. Personal desmotivado, sucio, muy baja calidad de desayuno, sábanas duras, aire acondicionado no funcionó, un desastre.
Bernardo
2025 年 7 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Dafydd
グループ旅行
2025 年 7 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Average hotel would stay again
Dafydd
2025 年 6 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Christa
2025 年 7 月 8 日
Christa
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Malcolm
2025 年 7 月 3 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff are fantastic will fo anything to make your atay as enjoyable as possible
Malcolm
2025 年 6 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Maria
2025 年 6 月 27 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Did not have hair conditioner and were not accomodating on drinks options.
Maria
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Neel
2025 年 6 月 26 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great property, exactly as described. Pictures 100% accurate. Friendly staff.
Neel
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tomas
2025 年 6 月 15 日
Tomas
2025 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Katie
2025 年 5 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Katie
2025 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
brendan、Liverpool
2025 年 5 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very welcoming staff with excellent service throughout the stay. Great value for money.
brendan
2025 年 5 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Shayne
家族旅行
2025 年 5 月 12 日
良かった点 : 清潔度
I didn’t like the way the receptionist gave 3 complimentary breakfasts to the walk in in front of us but offered us nothing! Really bad customer service. Hotel was slightly off the beaten track but still central for what we needed. Plenty of tea and coffee but no shower cap. Small sainsbury next door.
Shayne
2025 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Mark
出張
2025 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Leonardo provided a really nice, clean room for my stay. The staff were friendly and helpful - exactly the type of stay that puts a smile on my face.
Mark
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
andrew
カップルで旅行
2025 年 5 月 3 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Great location
andrew
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Martin
2025 年 5 月 1 日
Martin
2025 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Knut
2025 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Knut
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jan
2025 年 4 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Jan
2025 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Håkon
グループ旅行
2025 年 4 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Håkon
2025 年 4 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Tom
2025 年 4 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Tom
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2025 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice clean room. Modern decor. Nice pool. Free parking and good breakfast buffet.
宿泊されたお客様
2025 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
paul
2025 年 4 月 27 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Great
paul
2025 年 4 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Helena
2025 年 4 月 27 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lies
Helena
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Laura
2025 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice stay, query the check out time
We had a lovely stay, the room was nice and big and the bed was comfy. The only downside is that when we checked in, we were told checkout was at 12pm and this was written on our room card. At 11:30am we had loud knocking and a very angry voice saying ‘hotel management, open your door’. We were told that we should have checked out at 11am. I explained that we were told 12pm and showed her the card which said 12pm. We were just told ‘that’s fine’, but it just made us both feel a bit off that it had happened.
Laura
2025 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Emma、Royston
家族旅行, グループ旅行
2025 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Location excellent
Emma
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 4 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Leonardo leeds
Okay, slightly disappointed for a leonardo hotel.
Room temperature thermostat in the room was not working so was blowing out cold air despite me leaving it on for some time, almost an hour and it did not warm up so the room was freezing until i gave up and turned it off.
I ordered a hot chocoloate and paid the full price and was given half a cup. Its not entirely the bartenders fault, i could see her struggling to work the machine, it appeared faulty. At this point i should have been offered a refund or an alternative instead of half a cup and she put the lid on and did not say anything. I had paid 3.70 for a full cup.
Walls are very thin. I could hear the guest next door talking and he was not particularly loud, it was clear that the walls are not soundproof. Not the worst stay but not sure if i would stay here again