This is a no frills hotel. I am not sure if it was a language issue or a cultural issue, but none of my requests were met. I asked for a wake up call. It never came. I asked for a taxi to be called, I ended up having to catch one on my own on the street. The hotel is a few blocks from an ATM and super market. Places to eat are a bit further away. Once I was shown how the television worked, it operated fine.
Dennis
2020 年 1 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 12 月 30 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Bed sheets were not really white and not so clean than I expect.
Carpet on the floor is not a good idea.
Bathroom not very clean and it was water coming from the upper floor.
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 3 日
良かった点 : スタッフとサービス
The bathroom facilities were not in the best working order.
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
الحجز المفروض يكون ل٤ افراد وعطانا غرفة حق نفرين وقال الغلط من الموقع مو منه
والحجز المفروض معاه فطور وجحدنا وقال لازم تدع فلوس زيادة حق الفطور
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly and responsive staff
Staff were nice and professional. For a budget hotel, this is a good pick.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Juma
2019 年 5 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Juma
2019 年 4 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 26 日
良かった点 : 清潔度
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Jag checkade in måndag kl 14, och checkade ut lördag kl 22. Under min vistelse blev inte mitt rum städat. Jag fick bära ut sopor själv och köpa eget toapapper när det tog slut.
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
ASEEL
2018 年 8 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
تجربة سيئة جداً لن تتكرر التعامل سيء والواقع أسوء
تجربة سيئة جداً لن تتكرر
التعامل سيء
والصور والمواصفات غير صحيحة وغير مطابقة
الموظفون بدل من إمتصاص غضب العميل من سوء الخدمة يضيفون لها سوء التعامل
الجاكوزي لايعمل في كل الفندق بحجة الإزعاج والشكاوى!!!!!!
وهذا العذرة أول مرة نسمع به في أي فندق بالعالم
ليس كل الصور واقعية وبناء على كلام الموظف لابد من ذكر أن المرفق يعمل
من يعوض ماتم دفعه والصدمة الحاصلة!!!!!!
الأثاث والدورات (كرمتم) تحتاج لصيانة
الإفطار منوع نوعاً هذا الشيء الوحيد المقبول
ASEEL
2018 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Band front desk customer service, Rude manager
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Khaled
2018 年 8 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Khaled
2018 年 8 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
abdullrahman
2018 年 3 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
سئ
خدمات سيئة والغرف صغيره جدا وكذلك دورات المياه والاثاث قديم
abdullrahman
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 1 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2018 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
gary
2017 年 10 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
Hotel is good for one night need modernising
gary
2017 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 5 月 30 日
気になった点 : 清潔度
宿泊されたお客様
4/10 (不満)
Ammar Khamis、Bahrain
2017 年 5 月 12 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad service
overall I stay for 1 night. it was a horrible hotel. They cheting us as I was already reserve for a suite for 3 persons and I surprised that is 2 beds only avilable in the room!! the pictures avialable in the web site is much differ in reality.
The resturant has limited choises for breakfast and it bad food.
Ammar Khamis
2/10 (非常に不満)
Leonardo、Milano
2017 年 4 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Male male
Posizione differente da quella indicata su Expedia, scarsa pulizia, aria condizionata davvero rumorosa, impossibile dormire. Pulizia deprecabile
Leonardo
8/10 (良い)
Rashed
2017 年 4 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rashed
8/10 (良い)
Ammar
2016 年 11 月 19 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
فندق جيد ولكن السعر اغلى من الخدمات المتوفرة
جيد الى جيد جدا من حيث النظافة والترتيب وكذلك وجبة الافطار وموقع الفندق في منطقة ليست مزدحمة وهذا أمر ايجابي ولكن تنقصه بعض الخدمات
Ammar
2/10 (非常に不満)
Reddy、Dubai
2015 年 9 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel In residential Area
The Stay was terrible at this place. First it was written as Free Airport Shuttle. No shuttle provided. The rooms are very small and the Washroom is so small that a large person cannot fit.Two out of three days the Internet was not working. Two out of three days the Television was not working. The tap in the washroom was continuously leaking and they do not repair. Third Day the Air conditioning stopped working. After complaining they checked and changed the room. There there was no electricity for most part of the night. The Power DB for three rooms was in another room where a couple was staying. Later in the morning, almost for four hours, no body attended even to the calls that there was no power. Got checked out and cannot give me a Final Bill. They want to deduct the Expedia Commission and give me the final bill which I did not accept. How can I take a bill for less than what I paid? And no free shuttle to Airport also. They want to charge for that. There is no meaning in mentioning Free Airport Shuttle if it was not there. Totally disgusted with both Expedia and also the Hotel Stay.
Reddy
2/10 (非常に不満)
Boong gu、seoul, korea
2015 年 8 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unacceptable smell hotel
Too much smell, very rustic, bad service.
I don't like to recommend this hotel. Pictures and actual things are totally deferent.
Boong gu
4/10 (不満)
Sebastian、Argentina
2015 年 6 月 30 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Poor service and cleaniness
TV not working. It took 5 days to fix. When I arrive, still the soap used by previous passengers was there, with hair!
Internet not working. Four days latter, they gave me a GSM modem, but I had to pay for it!
In summary... bad experience!