「Kamer was prima, maar kan een update en wat herstelzaken gebruiken, zoals bijvoorbeeld de badkamer. Een koelkastje zou wel handig zijn. Bed was goed, lekker geslapen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, als je iets wil of nodig hebt, kun je het gewoon vragen. Ontbijt was goed. Avondeten was lekker en goed, meer dan voldoende. Uitzicht en ligging zijn geweldig. Tip: Beach bar Adriatic, een prachtige plek om iets te eten en te drinken.」
「Kamer was prima, maar kan een update en wat herstelzaken gebruiken, zoals bijvoorbeeld de badkamer. Een koelkastje zou wel handig zijn. Bed was goed, lekker geslapen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, als je iets wil of nodig hebt, kun je het gewoon vragen. Ontbijt was goed. Avondeten was lekker en goed, meer dan voldoende. Uitzicht en ligging zijn geweldig. Tip: Beach bar Adriatic, een prachtige plek om iets te eten en te drinken.」
Ernst