モンテネグロ ロッジ

3.5つ星宿泊施設

Montenegro Lodge

か所のバー / ラウンジ、季節限定屋外プール付きのコトルのホテル

日付を選択して料金を確認

モンテネグロ ロッジの写真ギャラリー

外観
Deluxe Room | リビング エリア | スマートテレビ
Penthouse with Jacuzzi | ジェットバス
朝食スペース
Double Room with Seaview, direct access to pool | 2 室のベッドルーム、ミニバー、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異�なる装飾

口コミ

10段階中8.4
とても良い

人気の設備とサービス

  • バー
  • プール
  • 24 時間対応のフロントデスク
  • 客室清掃
  • ランドリー
  • 駐車場利用料込み

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
8 室中 8 室を表示中

Deluxe Room

10 点中 9.0
とても素晴らしい
(口コミ 12 件)

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台

Superior Room with Sea View

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • 50 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

Family Room with Seaview

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • 52 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

ラグジュアリー ルーム

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

Penthouse with Jacuzzi

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • 87 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

King Suit with Sea View

10 点中 10.0
最高に素晴らしい
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • 65 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 5 名
  • クイーンベッド 2 台およびシングルソファーベッド 1 台

Double Room with Seaview, direct access to pool

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • 46 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台

Corner room with Seaview, direct access to pool

おすすめポイント

家具付きバルコニー
独立した応接スペース
防音仕様
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
冷房
暖房
小型冷蔵庫
  • 68 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • オーシャン ビュー
  • 定員 5 名
  • クイーンベッド 1 台, ダブルベッド 1 台およびシングルソファーベッド 1 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
85320, Kotor Municipality, Kotor, KAVAC BB 8

周辺情報

  • 聖トリフォン大聖堂 - 車で 6 分 - 4.8 km
  • コトル湾 - 車で 7 分 - 5.1 km
  • コトル旧市街の壁 - 車で 7 分 - 5.2 km
  • 時計塔 - 車で 7 分 - 5.2 km
  • ポルトモンテネグロ - 車で 8 分 - 4.8 km

交通案内

  • チバット空港 (TIV)から車で 8 分

この施設について

モンテネグロ ロッジ

ポルトモンテネグロの近くにあるホテル
モンテネグロ ロッジでは、プールサイドバー、毎日開催されるマネジャー主催のレセプション (無料)、庭園を利用できます。宿泊者は、ドライクリーニング / ランドリー サービス、2 か所のバー、通信速度 50 Mbps 以上の室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • 季節限定屋外プール、子供用プール (カバナ (無料)、サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (無料)
  • ツアー / チケット案内、コンシェルジュ サービス、エレベーター
  • ウェディングサービス、荷物保管サービス、24 時間対応フロントデスク
  • 親切なスタッフが口コミで好評です。
客室の特長
70 室あるそれぞれ異なるインテリアの客室すべてで、家具付きバルコニー、ノートパソコン用作業スペースのような心配りの行き届いたサービスに加えて、冷房、独立した応接スペースなどの快適な設備・サービスをご利用いただけます。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • ティーバッグ / インスタントコーヒー (無料)、電気ポット
  • バスルーム (レインフォールシャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • ワードローブ / クローゼット、独立した応接スペース、小型冷蔵庫

対応言語

クロアチア語、英語、ドイツ語、マケドニア語、セルビア語、トルコ語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 客室内の WiFi の速度 : 50 Mbps 以上
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセキュリティが確保された屋根なしセルフパーキング (無料)

食事・飲み物

  • バー / ラウンジ 2 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 1 か所
  • 支配人主催のレセプション (無料、毎日)

現地ツアー

  • 季節限定屋外プール
  • 子供用プール
  • 自転車ツアー

家族向け

  • ランドリー設備
  • 季節限定屋外プール
  • 子供用プール
  • 小型冷蔵庫
  • 防音室

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

屋外

  • プールカバナ (無料)
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 庭園

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター (ドア幅 80 cm)
  • エレベーターまで車椅子対応の通路
  • 車椅子で利用可能な出入り口 (幅 90 cm)
  • 車椅子可

その他

  • 蚊帳
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャワー
  • スリッパ
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • レインフォールシャワー
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 55 インチのスマートテレビ

食事・飲み物

  • コンロ
  • ティーバッグ / インスタントコーヒー
  • ミニバー
  • 小型冷蔵庫
  • 電気ケトル

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • スマートロック
  • セーフティボックス
  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース
  • 客室ごとに異なるインテリア
  • 客室ごとに異なる装飾
  • 客室内の省エネスイッチ
  • 節水トイレ
  • 相部屋
  • 窓網戸
  • 暖房
  • 電話
  • 独立した応接スペース
  • 防音室
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 指定なし
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 名あたり、1 泊につき、1.00 EURの市税が徴収されます (最大 30 泊まで)。この税金は 18 歳未満のお子様には適用されません。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカード、現金をご利用いただけます
キャッシュレス決済をご利用いただけます
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

季節限定プールの予定営業期間は、5 月 15 日~ 11 月 01日です
プールは 9:00 ~ 20:00 までご利用可能です

宿泊施設の別名

Montenegro Lodge
Montenegro Lodge Hotel
Montenegro Lodge Kotor
Montenegro Lodge Hotel SPA
Montenegro Lodge by Missafir
Montenegro Lodge Hotel Kotor

よくあるご質問

モンテネグロ ロッジにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には季節限定屋外プールと子供用プールがあります。プールの利用時間は 9:00 ~ 20:00 までです。

モンテネグロ ロッジはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

モンテネグロ ロッジの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

モンテネグロ ロッジのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 指定なし です。

モンテネグロ ロッジのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

モンテネグロ ロッジはどこにありますか ?

空港の近くにあるこのホテルは、コトルケーブルカーから 3.1 km、コトル湾から 4.7 km です。ポルトモンテネグロおよびグルディッチ門も 10 km 圏内です。

モンテネグロ ロッジの口コミ

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 117 件の口コミ中 63 件が非常に良い
評価 8 - 117 件の口コミ中 26 件が良い
評価 6 - 117 件の口コミ中 18 件が普通
評価 4 - 117 件の口コミ中 6 件が不満
評価 2 - 117 件の口コミ中 4 件が非常に不満

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Ivan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Highly recommended
2025 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Priya

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I normally never provide reviews but honestly this was one of the worst experiences I have ever had. The staff was dismissive and rude - I am not sure if it was because I am a young female traveller and the guests were families or couples, but everyone else seemed to take priority over me. When it was time to check-in I was given room keys with no information on the amenities, how to contact reception, where to make dinner reservations, etc. The only reason I figured it out was because I overheard this information being shared with others checking in at the same time. The room was thrown together and half of the in room amenities were broken. The bed was uncomfortable and didn't have any sheets on the mattress. The cherry on top... I heard crickets in my room during the night. The next morning I brought some of my breakfast to my room so I could eat it later, when I tried to eat it I was greeted by 50+ ants crawling all over the food and counters. It was disgusting. Also their website claims to have room service but it did not exist when I tried to order (which by the way I needed to contact their main telephone number on WhatsApp because their phones didn't have a call sheet for hotel amenities) and their "taxi service" is 15 euros but I seemed to be charged 25 every time. Overall I am glad I only stayed one night but I regret it. I think Kotor is better off done as a day trip from a near by country and I wouldn't recommend it to people travelling from outside of Europe.
2025 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mauritz

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 7 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kyler

2025 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ermelinda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Amazing views. Excellent staff. It is a hidden gem.
2025 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Isabelle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

2 nuits tranquilles

Bon séjour dans une chambre spacieuse et confortable. Cependant le petit déjeuner était décevant, pas de viennoiseries, beaucoup de « salé ». Très belle vue, mais l’accessibilité est difficile compte tenu de l’étroitesse de la rue, le parking sur place est un atout.
2025 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Julia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed my 4 night stay at this quiet and peaceful hotel. The staff was always willing to help and made us feel safe. They serve breakfast every morning and the view is beautiful. The rooms are great and spacious. I enjoyed Montenegro and their people. So many great cultures. The hotel is in Kotor which is an excellent mid point to a lot of the tourist locations. Thank you for giving us a great stay.
2025 年 5 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Hannah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Do not recommend at all. The staff are useless and inexperienced. We asked for a hair dryer on Monday and got it Thursday. They refused to give us an omelette for breakfast because they said they don’t make them, however we saw other people being given one. We also ordered 3 bottles of wine throughout the week, the waiter said they are €12 each. When we checked out, the receptionist said €20 per bottle because the prices had updated the day of checkout. We refused to pay the extra. We had to wait 2 days for toilet roll. It’s a shambles to be honest, overpriced for what you get. The rooms are nice but that’s it. They told us the chef walked out 2 days ago so there’s no dining or restaurant. This wasn’t ideal. Honestly want a refund to be honest.
2025 年 5 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

tia

2025 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Meir

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2025 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Lidiany Correia Da Silva

良かった点 : 清潔度
2025 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Joyoanta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2025 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kübra

2024 年 11 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SANGEETH、Bradwell

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

asaye

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Their service was exceptional, and all the staff were incredibly welcoming. I will definitely recommend them and look forward to returning.
2024 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SANGEETH、Bradwell

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Ahmet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ahmet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Amazing stay

This is a new hotel about 10 minutes drive from kotor bay. The hotel is exavtly as the pics. Warm recrption,friendly and helpful. Very close to Tiv airport and booking comes with free airport transfers to TIV. I had the penthouse and it was really nice with the Jacuzzi. Breaskfast was 5/10. Can be better but service was really good. Please change the coffee too bitter. I will definitely stay here again.
2024 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kübra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 8 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

LS

Owners need to spend money to make great!

Having read the negative reviews, and after major noise problems at our previous hotel we booked last minute 8 days in the penthouse, room 61. We already had a hire car and chose this hotel because it was out of the way and we hoped it would be quiet. On arrival the young lad at reception was pleasant and showed us to our room. Our room appeared dated and smaller then we had expected. The toilet seat was hanging off, as was the skirting throughout the room. The parasole on balcony was broken and the jacuzzi had leaked a massive puddle over a third of the balcony. The young lad had the parasole and toilet fixed immediately and said as he was only actually the driver, he would put in a request with maintenance to fix the jacuzzi. The view from balcony was stunning. Reviews had complained that the kitchenette was not equipped with anything to make a meal. Indeed it wasn't so we purchased cutlery, crockery and a frying pan. The cleaners came every day and were friendly, if under resourced. The breakfast was passable and the staff were friendly. The saddest thing of all is that this hotel could be amazing if the owners actually paid for a manager, a maintenance person and a cleaning team. It is clearly under staffed. The pools need cleaning, walls, paintwork, bathrooms and outdoor areas need maintenance. In our room alone the skirting was detached from wall, extractor fan and toilet seat broken.The jacuzzi was never fixed, the sofa was stained and no soundproofing.
2024 年 10 月に 8 泊滞在

4/10 (不満)

Bernardas

家族旅行
気になった点 : 清潔度
Although it seems to be a new hotel, the standard of cleanliness was not on par. Surfaces like light switches were dusty. Even the chandelier at reception was very dusty. The shower was really grimy in the corners and on the tiles. The telephone and usb port did not work. The food was terrible. Staff was friendly.
2024 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JINANE

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property The view wonderful Transportation available to airport Reception lady blond hair forgot her name the sweetest kindest most welcoming and helpful Bkfst was good Pool nice Room clean and environment friendly Kotor is fun and this hotel was the best choice Highly recommend it
2024 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Anne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Every room has a view of the Bay and a balcony / terrace. Eating outside with a view of the Bay and mountains was great. As it is in a new section of Tivat, eating options and other amenities are at least 10 minutes away. A car is a necessity. Enjoyed our time at the Lodge.
2024 年 9 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Damilola

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
I stayed at this hotel for 4 nights with my husband. Hotel is in the middle of no-where so considered this when booking. Pros- clean, Maria at front desk was very helpful. Pictures are the same. Cons- the rest of the hotel staff were not very helpful (especially front desk), quite disorganised, we were promised a transfer to pick us up from the airport upon arrival and this did not happen. The rooms won’t be cleaned after 3pm. We had a broken toilet seat which was not replaced. Breakfast was not good, not many hot options to choose from, eggs were tasteless, coffee from the machine was very bitter, orange juice boxes were poured into a freshly squeezed orange machine (quite deceitful), breakfast room was full of flies and wasps which was very off putting ( maybe staff should close the doors to avoid insects coming in and surrounding the food). Overall the hotel has a lot of potential to be great but a lot of things need to be worked on
2024 年 9 月に 4 泊滞在