Fint ophold til prisen. Lå tæt på centrum. Der var dog ikke selvstændig parkering, men om det skyldes, at der bygges om, fik jeg ikke spurgt om. Man kunne dog holde overfor for næsten ingen penge. Morgenbuffet og middag var udmærket. Vi havde en baby på 11 uger med, og det var lidt svært at skifte ble på badeværelse, da bordet ikke var bredt nok - ville have været rart med lidt bedre muligheder for det. Vi havde også hund med, og det fungerede fint, selvom der ikke lå et grønt område lige ved hotellet. Receptionen var flinke. Udsigt fra vores værelse var vi heldige med.
宿泊されたお客様
2025 年 4 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Maiken
家族旅行
2025 年 4 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Hotellets værelser var nyrenoveret, men lobbyen var en rodet oplevelse, med nye møbler stuvet sammen på lidt plads
Morgenmaden smagte godt, men man sad lidt i halvmørke og der var koldt og det trak, det var et midlertidig område
Det er ringe at man betaler fuld pris og at hotellet ikke gør opmærksom på renoverings rod
Maiken
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Andreas
2025 年 4 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Andreas
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
John
出張
2025 年 4 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
John
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2025 年 4 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mycket trevligt
Städning toppen
Lite rörigt pga ombyggnad
宿泊されたお客様
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Cathleene
出張
2025 年 4 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Cathleene
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nicolas
2025 年 4 月 3 日
Nicolas
2025 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
jonas
出張
2025 年 3 月 23 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Glömd sak på rummet
Inget större fel på vistelsen men Scandic som kedja har gått vilse alltså. Kaffe finns inte på rummet och ingår inte heller i priset om man vill hämta i lobbyn. Jag glömde en liten sak i rummet som enkelt skulle kunna läggas i ett kuvert och skickas hem till mig men Scandic vill ha 350 kr för besväret. Visst. Klantigt av mig att glömma men urusel kundservice av Scandic
jonas
2025 年 3 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2025 年 3 月 16 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hela hotellet är under renovering, service och tillgänglighet mycket begränsade. Tar ändå fullpris på hotellrum - 👎
宿泊されたお客様
2025 年 3 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Marie
2025 年 3 月 15 日
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Egentligen ett trevligt hotell, men vi visste inte att det pågick omfattande renovering. Trist med byggplast, vakna till slagborr, ingen parkering pga byggbaracker mm