Several issues encountered:
1. Booking price stated on the Expedia did not reflect the same price in fact I have paid more on site
2. First Room given to me has issue with the card sensor/lock and not able to open the main door from inside
3. Card sensor from second room change unable to detect inside room slot holder
4. Third room change water pressure inside toilet was too slow
Hope u can rectify above problem
Ang
2022 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
John
2019 年 10 月 7 日
John
2019 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 3 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Navin
2019 年 9 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Navin
2019 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Loh
2019 年 8 月 30 日
Rating
So far so good
Loh
2019 年 8 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
CHEOW WAH
2019 年 7 月 5 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
没有给住户准备,毛巾厕所肮肮脏脏
CHEOW WAH
2019 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Pei Seng
2019 年 4 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Smelly Hotel
I booked higher price room, but was given lower price room. When checked in I received a sms saying I checked in room 202 but was given room 307. Clearly hotel staffs try to cheat.