Excellent for short stay as it is close by to many amenities like there’s a Valushop within 3 min of walking, many eateries behind the hotel which comes alive during the evening and so much more.
Keng Kum
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
BOBY HEIDINAZ
2025 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Value for money
Very comfortable stay. Like the creative and artistic hotel decor.
BOBY HEIDINAZ
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ruihong
2024 年 12 月 22 日
Ruihong
2024 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jasmine
2023 年 7 月 26 日
Jasmine
2023 年 7 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mageswaran
2023 年 3 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Mageswaran
2023 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Jia Yin May
2022 年 12 月 31 日
Jia Yin May
2022 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Jelaine
家族旅行
2022 年 5 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Take note of the check in time. The reception will close. Luckily we managed to get our room access card after calling them.
Jelaine
2022 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
CHUNG PONG
家族旅行
2020 年 9 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent location with Great Value
Nice location with short distance to Legoland. The heater was spoiled after checked in, but once I informed the reception, they done repaired it in the shortest period. Everything was okay except parking payment could be a problem for working days.
CHUNG PONG
2020 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Gary
2019 年 12 月 4 日
良かった点 : 客室の快適度
Average !!
Average and acceptable , no high expectation while paying this low rate of room chargers
Gary
2019 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 2 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Siva、Singapore
2019 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Worth for money
Siva
2019 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A spacious room for a family of 4.
Parking lot right in front of hotel.
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 3 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Room
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
nur、cheras
2018 年 6 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The hotel is not look like in the expedia web
Bad Service and the facilities in the room is different from what is in the web expedia stated.
nur
2018 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Saravanan
2018 年 4 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Feedback
Wash room has no lock provision, We were surprised.
Saravanan
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 12 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The toilet door could not be closed.
The room was decorated beautifully. However there is stain on my bedsheet which I believe it was not wash properly. The toilet door could not be fully closed which kind of disturbing especially when people is doing ‘business’ in there.
宿泊されたお客様
2017 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Nik、Kelantan
2017 年 11 月 4 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
This hotel change its name from Euro Rich Hotel to Artz Hotel without notify us. Its hard for me to search the hotel since I dont know the name had changed one month before. Please inform your customer that have booked rooms from you if there is anything change so that it will be more convenient for us.
Nik
2017 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ronald
2017 年 5 月 14 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Air conditioning is horrible
The hotel check in is strictly 2pm and not allowed to be any earlier if not need to top up. The room was an average but the shower water pressure is low and the air conditioning is not strong at all.
Ronald
2/10 (非常に不満)
Lee
2017 年 4 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Disappointed
Noisy music from downstairs old wine bar until morning 5am...totally can't sleep.
Lee
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2017 年 4 月 16 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Room is dirty,very noisy downstairs as it's near to a bar . The noise can last till 5am!
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
VICHITHRAH
2017 年 4 月 15 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good
VICHITHRAH
2/10 (非常に不満)
WONG
2017 年 3 月 12 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
As not what I expected
The floor is so dirty. The room is dusty. The room design is not the same as I saw from internet.
WONG
2/10 (非常に不満)
YONG SENG
2017 年 2 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad experience .
Booked the hotel two hours before we drove over. The service staff at reception desk were casually dressed and told us that they don't have our reservation in their email box.
I called Hotelclub hotline and spoke to a helpful staff on the other side but the line was cut before she could get all my details.
Finally the email arrived in hotel mail box. Paid RM$50 deposit and collected the key.
The stairway had a bad stench. Inside the room, toilet roll had only 20cm left. Wifi was not connected to the internet.
The bath room floor and walls had scum from ages ago.
We checked-out after 45 minutes of occupancy.