I had a worse experience with Akoni hotel . I booked for 7 nights first night there was no hot water . Heating system was not working properly. Room was very uncomfortable. Breakfast was poor. I had my worst breakfast ever. But when in this cold weather there was no hot water heating how can you stay I went to reception for help they cannot even speak a little bit of English. They couldn’t help me . I had to change my hotel . Rather of staying 7 nights I stayed only one night. I thought they will charge me for 1 night but they take all the money. Even before checking out I called hotel.com representative they said you will get your rest money back. Wrong information from hotel.com as well . Now Akhoni hotel people are saying there was no problem in the hotel if there was no problem why I checked out after staying only one night. I did not even get my money back .I will never recommend this hotel. Please try to avoid this hotel .
Nurjahan
2023 年 3 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Rumen
2023 年 3 月 13 日
Rumen
2023 年 3 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
D.J
カップルで旅行
2022 年 7 月 31 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Perfecte ligging in Istanbul, metrostation tegenover het hotel hierdoor gemakkelijk n de mooie highlights. Heerlijke eenvoudige eetgelegenheden om de hoek. Kamer ruim en netjes. Vriendelijk personeel.
D.J
2022 年 7 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Süleyman
出張
2022 年 7 月 29 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr ungepflegter Zustand
Süleyman
2022 年 7 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Virginija
出張, 家族旅行
2021 年 11 月 16 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel advertises as having quiet large rooms but it was extremely noisy, and the rooms are very small. We feel that the hotel has completely misrepresented itself. We only stayed one night and then moved elsewhere. THe hotel tried to get paid for two nights even though we stayed only one.
Virginija
2021 年 11 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 8 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MUHAMMET
2019 年 10 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MUHAMMET
2019 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Peyman
2019 年 9 月 6 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad experience
Room didn't cleaned during my stay (this includes of bed, toilet, towels, trash bin)
Also the room was too dark.
There was just one hanger in the wardrobe.
They didn't have laundry service.
It was totally a bad experience.
Peyman
2019 年 9 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 8 月 31 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
+ Frühstück war gut und die Metro war direkt in der Nähe
- Das Zimmer war nicht sauber, Nichtraucherzimmer gebucht, ein Zimmer mir etlichen Brandflecken und Brandlöchern bekommen. Servicepersonal sehr schlecht. Kopfkissen und Decke sehr billig. Das Eckzimmer war viel zu klein