施設の敷地

パゴダ ホテルの口コミ

2 out of 5
パゴダ ホテル
1525 Rycroft St, Honolulu, HI

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1010 件の口コミ中 366 件が非常に良い" "
評価 8 - 1010 件の口コミ中 329 件が良い" "
評価 6 - 1010 件の口コミ中 153 件が普通" "
評価 4 - 1010 件の口コミ中 86 件が不満" "
評価 2 - 1010 件の口コミ中 76 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Shun

虫が出ます。 寝ていた枕、頭をあげて振り返ると芋虫がいました。
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Tatsuhiko

2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Tatsuhiko, thank you for your rating. It’s disheartening to see your feedback. If there’s anything specific you would like to share about your experience at our hotel, please do let us know. Your input is valuable to us and helps us improve.

8/10 (良い)

RYOKO

家族旅行
チェックイン時間が16:00なので飛行機のフライトで疲れている方にとっては大変かもしれません。 ですが、近くにドンキホーテ、ウォルマートがあるので 買い物が便利でした。ホテルの中のお店もあるので、ちょっとしたものを買えていいと思います。 朝食はクーポンを使用して5ドルで食べれたのですごく良かったと思います。 部屋も広くてよかったですが、外の工事がうるさかったのは残念でしたが、、。、 全体的に何の問題もなく、楽しく滞在させていただきました。 ありがとうございました。Mahalo
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Ryoko 様、肯定的なご意見をありがとうございます。パゴダ ホテルは、ショッピング センターや館内のアメニティに近い便利なロケーションについて言及していただき、大変嬉しく思っております。また、朝食クーポンをお得にご利用いただき、広々とした客室をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。外部の工事騒音がお客様のご滞在に多少影響を及ぼしたことをお詫び申し上げます。またお越しいただき、さらに快適なご滞在をお楽しみください。マハロ。

8/10 (良い)

Y

家族旅行
良かった点 : 清潔度
ほんとならワイキキに泊まりたいのですが、駐車場の料金を考えるとこちらがリーズナブル
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Y様、パゴダ ホテルの便利な駐車場設備をご検討いただきありがとうございます。当ホテルはお客様に優れたサービスと価値を提供することに尽力しております。またのご来館を心よりお待ちしております。

8/10 (良い)

Soraki

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
We appreciate you sharing this positive rating, Soraki!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Pagoda Hotel. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Even though I made the reservation through Expedia and decided to pay locally using my credit card, I couldn't use my JCB card. I paid in cash, so I'm glad I brought a lot of cash. There was no mention of which company's credit could be used. The staff's behavior and the room were clean.
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
??, thank you for choosing Pagoda Hotel for your stay. It's unfortunate to hear about the inconvenience you encountered with the payment method. We aim to provide clear, comprehensive information to our guests. Your feedback will help us in making necessary improvements.We're pleased to know our team members and cleanliness met your expectations. Your positive experience in these aspects is absolutely rewarding to hear. We look forward to serving you again soon!

10/10 (非常に良い)

Masakazu

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Masakazu, it's wonderful to see your perfect score for Pagoda Hotel. It sounds like your stay was exceptional. We are thrilled we met your expectations and hope to see you return in the future for another great experience. Thank you for choosing and recommending our hotel.

8/10 (良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Thanks for the 4/5 rating, Junko!We're happy you had such a lovely stay at Pagoda Hotel! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.

10/10 (非常に良い)

Michiko、Soka-shi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
all the staffs are friendly so very comfortable to stay. also easy access to the beach, the mall and other shops so it is very convenient! we enjoyed staying.
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Michiko, thank you for sharing your impressions of your stay at Pagoda Hotel. It's delightful to hear you found our team members amiable and the comfort of your stay exceptional. We're also pleased that our location conveniently allowed for your enjoyable beach visits and shopping experiences. We look forward to welcoming you back for another pleasurable stay.

6/10 (普通)

NOBUYUKI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your feedback, Nobuyuki.While we're glad to hear you found your stay to be agreeable, we regret to hear your experience with us was anything less than perfect. We've shared your feedback with the appropriate members of our team and look forward to hosting you again so that we can share a more positive stay with you.

6/10 (普通)

MICHIAKI

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you for sharing, Michiaki.We are disappointed to see that your stay with us did not meet all of your expectations. We strive to provide every guest with an excellent experience. Please let us know if there is anything we can do to accommodate you better.We hope you will come back and visit us again soon for a more positive experience.

6/10 (普通)

yaeko

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Yaeko, thank you for taking a moment to rate your recent stay. It appears we did not meet your expectations entirely. We encourage you to share any specific details that can help us make essential enhancements for future engagements. We genuinely appreciate your feedback and hope to have another chance to deliver an improved experience on your next stay.

6/10 (普通)

Itsuro

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Itsuro, thank you for taking the time to rate your recent stay. We understand there's room for improvement and we appreciate your feedback. If you choose to stay with us again, we will strive to provide an even better experience. We value your patronage and sincerely hope to have another opportunity to exceed your expectations.

6/10 (普通)

TAKUYA

2023 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

HIROTOMO

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
経済的なホテルです。
アラモアナセンターから徒歩約10分、ドン・キホーテ及びウォルマートから徒歩5分くらい。 簡易キッチン付で自炊派の人も一安心。冷蔵庫や電子レンジ、トースター、コーヒーメーカー完備。足りない物は、まぁまぁ近くにあるダイソーで揃います。 駐車場もあります(フロントに申し出るとソルボルという韓国レストランの駐車場を案内されます) 包丁やスポンジ、布巾などはフロントに言えば用意してくれるかも知れません。洗剤はありました。 1階にコインランドリー(洗濯は25セント玉で14枚乾燥機は5分ごと25セント必要)があり、洗剤も自販機で売っています。 売店でビールなど飲み物やスナックなど買えます。 シャワーは水圧低めですがちゃんとお湯がでます。トイレはウォシュレットではありません。 コンロは電熱線?というのか、ガスではありません。 朝食は5ドルで食べられるクーポンをチェックインの際宿泊数分くれます。 台所にGが出ますので、気になる方はご用心。 スタッフは親切で感じが良かったです。 掃除やタオル交換などは、申告制(だと思う)で、留守中もスタッフは部屋に入ってきません。 ゴミは出かける際部屋のドアの前に置いておくシステムです。 エアコンは古めですがしっかり効きます。 私は初めて利用しましたが、次回ハワイ旅行に来るとしてもこのホテルを利用すると思います。 経済的なホテルだと感じました。
外観
キッチン
ベッド
カトラリーなど
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Aloha HIROTOMO,Thank you for staying with Pagoda Hotel. We're glad to hear you liked our convenient location, comfortable room, and excellent amenities. We're also glad our staff was able to provide top-notch service. Hosting you is a delight, and we're looking forward to your next visit.Mahalo nui loa, Guest Services

6/10 (普通)

NAKAMURA

出張, カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The rooms themselves are spacious, but the facilities are old.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Aloha NAKAMURA,Thank you for staying with us. We are glad you liked our spacious rooms. However, we are deeply sorry if we fell short of your expectations. We will be reporting your feedback to the proper department. Should you wish to discuss your stay further, we kindly ask you to contact us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo nui loa, Guest Services

2/10 (非常に不満)

HIROSHI

2023 年 7 月に 4 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 8 日)
Aloha Hiroshi,Thank you for staying with us. We are deeply sorry if we fell short of your expectations. Should you wish to discuss your stay further, we kindly ask you to reach out to us directly. Once again, thank you for staying with us.Mahalo nui loa, Guest Services

8/10 (良い)

hiro

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Aloha Hiro,Thank you for staying with Pagoda Hotel. We're thrilled to hear of your high rating. Hosting you is a delight, and we're looking forward to your next visit.Mahalo nui loa, Guest Services

8/10 (良い)

Hitomi

良かった点 : 清潔度
ホテルは無料のWi-Fiがありました。 無料のレンタルDVDもあってホテル滞在がより充実しました。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 7 日)
Aloha Hitomi,Thank you for staying with Pagoda Hotel. We're delighted about your high rating and that you enjoyed your visit. Hosting you is a pleasure, and we're looking forward to your next visit.Mahalo nui loa, Guest Services

8/10 (良い)

Ryoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I spent a good time even though I stayed shortly.
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Aloha Ryoto,Thank you for staying with Pagoda Hotel. We're delighted to hear you had a great visit. It is a pleasure hosting you, and we're looking forward to your next visit.Mahalo nui loa, Guest Services Manager

6/10 (普通)

Taijun

気になった点 : 清潔度、設備とサービス
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Springsからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Thank you for your feedback.

8/10 (良い)

Makoto

2023 年 2 月に 4 泊滞在
Springsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Thank you for choosing the Pagoda Hotel.

4/10 (不満)

Keisuke

2023 年 2 月に 2 泊滞在
Springsからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 10 日)
Thank you for choosing the Pagoda Hotel.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また、利用します
初めて利用しましたが、立地の良さが気に入りました。そして、美味しい朝食が安く食べれて良かったです。 また、隣の韓国料理店のビビン麺が美味しかったです。 ただし、朝からの近隣の建設工事音が気になりますが、朝から出かけていたので目覚まし変わりになりました(^^)
2022 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Akira

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地は最高です。ウォールマート、ターゲット、アラモアナショッピングモールが徒歩で行けます。朝ご飯は、1人5ドルで食べられます。美味しいです。同じレストランで夜ご飯も、美味しい食べられます。 ただし、ホテル設備は、古く、エアコンが窓に付いてます。匂います。清掃も4日一回です。頼むとやってもらえます。 ランドリーは、24時間、乾燥も含めて6ドルぐらいです。
2022 年 8 月に 5 泊滞在
Koiからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 21 日)
Aloha,Thank you stay with us. We appreciate hearing from our guests and sharing your comments. We will be upgrading our air conditioner window unit for a more efficient unit that will be located in another area of the room. We hope to get back daily basis in the near future. Renovations will be starting soon on the rooms. We hope you will come back and visit us soon.Thank you so much!

6/10 (普通)

koji

良かった点 : 清潔度
アラモアナセンターやドンキホーテ、少し歩くとホールフーズなどもある便利な立地だが静か。日本帰国用PCR検査のできるクリニックも近く。 ホテル内の飲食が韓国料理だけだが付近に飲食店もあるので問題なし。 リーズナブルで良いです。
2022 年 6 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

YUMI

2022 年 5 月に 8 泊滞在

4/10 (不満)

Kensuke

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段相応と言えばこんなもんなのかもしれない。バックパッカーのような人たちが泊まる分には充分なのかもしれないが、ハワイに「普通」のバカンスを求めて来る人には厳しいかも。他のホテルより少しだけ安い位だったので「普通」を求めた自分が悪かったと考えるしかない。アラモアナショッピングセンターから徒歩7-8分、Wallmartから徒歩3-4分なので利便性は悪くない。しかし設備の老朽化と宿泊客の層、スタッフの対応などは想像以上に低かった。部屋の掃除は4日に一回しかしてくれない、髪の毛が洗面所、風呂場のそこかしこに溜まっている。クーラーの音でテレビが聞こえない。隣の部屋のドアが閉まるたびに壁が揺れるなど、まあちょっとしたカルチャーショック。とどめは、夜中3時ごろに火災警報器が鳴り響くもスタッフの対応は無し。部屋を飛び出した数人の客と恐る恐るエレベーターに乗りロビーに行くも、スタッフはゼロ。セキュリティに聞くと「あ〜、あれは誤報だからしばらくしたら勝手に切れるから」と。。。異文化を楽しみたい方、ちょっとしたスリルを味わいたい方にはもってこいのホテルかもしれません。
2022 年 5 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Taiichiro

2021 年 10 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Kelly、Honolulu

気になった点 : スタッフとサービス
チェックイン時でのスタッフの対応が非常に悪かった
2022 年 2 月に 2 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 23 日)
Aloha Kelly, Thank you for your feedback and our apologies if your check in experience was less than satisfactory. We strive to provide complete guest satisfaction and will speak to our front desk staff. Thank you for letting us know. Mahalo

8/10 (良い)

Kazuaki

2021 年 10 月に 1 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 17 日)
Mahalo Kazuaki! Appreciate your positive feedback! Hope we can welcome you back again! Aloha!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
アラモアナショッピングセンターやウォルマートが近くにあり、バスでワイキキまで10分以内で行動範囲が広く便利なホテルです。料金も手頃で、もし自炊をするならスタジオタイプに泊まればミニキッチンがあり経済的です。 難点はエレベーターが2機しかなく朝の時間にもよりますが、ルームクリーニングのスタッフも利用するので待ち時間が長い… それとエアコンが古いタイプなのでうるさいし温度調整が難しい… 老舗のホテルなので建物は古いですが、コストパフォーマンスならおすすめします。
2021 年 8 月に 8 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 16 日)
Thank you for your great review and feedback. We appreciate hearing from our guests. We are trying to work within the COVID 19 protocols. Our apologies for the wait time in the elevators. If you enjoy shopping, we are the place to stay...so many stores within walking distnace. We hope you have fond memories of your time in Hawaii. Mahalo

10/10 (非常に良い)

Masanao

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 4 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 1 日)
Aloha Masanao, Thank you for your recent stay and glowing marks. We appreciate hearing from our guests and delighted that you enjoyed your time with us. Please come and visit again. Mahalo

8/10 (良い)

TAKUYA

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Aloha Takuya-san, Thank you for your recent stay. We hope you have fond memories of your time in Hawaii. Come visit us again soon. Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2020 年 2 月に 6 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Aloha, Thanks for your recent stay. Sounds like you had a great time and hopefully some fun memories of your time in Hawaii. Come visit again!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 3 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Aloha, Thank you for your feedback. Let us know how we can improve on your next visit. Mahalo

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 5 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Thank you for your recent stay and post. We appreciate hearing from our guests. Mahalo

4/10 (不満)

Mi、japan

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
チェックイン、チェックアウト、日本語は不可。 早口で話すのでわかりにくい。 笑顔もなく、親切心なども感じなかった。
2020 年 1 月に 6 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Aloha, Thank you for your recent stay and comments. Our apology that you did not have a good experience at check in. We will remind our front desk staff to speak more slowly to our non-English speaking guests and smile more. We hope that you have fond memories of your time in Hawaii. Mahalo

8/10 (良い)

hide、久留米市

出張
良かった点 : スタッフとサービス
受付の方が親切でした。日本語は通じないのですがそこは何とかアプリでも何となく対応して頂きました。とても良かったです。
2020 年 1 月に 6 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Aloha Hide, Thank you for your recent stay and comments. We appreciate you communicating with our staff. We hope you will visit us again. Mahalo

8/10 (良い)

SEIICHIRO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 7 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Seiichiro-san, Thank you for your recent stay and comments. We hope you have wonderful memories of your time in Hawaii and our hotel. Come visit us again! Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ワイキキから離れてますが、車使うなら便利
アラモアナショッピングセンター、ウォルマート、ドンキは徒歩圏内。便利でしたが、カードキーが携帯に触れてると、使えなくなり、何度もフロントで設定してもらわなければいけなかったのが、Bad
2019 年 12 月に 4 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Aloha, Thank you for your recent stay and comments. We apologize that the key cards are so sensitive. We're glad you were able to separate the key from your phone and enjoy the rest of your stay. Come visit us again! Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
古い施設でしたが、値段も安く、買い物も便利なので良かったです。 鯉が沢山泳いでいる日本庭園が素敵で落ち着きました。 部屋も割と広くてトランクを広げられました。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Aloha, Thank you for your recent stay. We take great pride in our beautiful oriental garden and koi pond...all for the enjoyment of our guests. Please come and visit us again. Mahalo and Happy New Year!

10/10 (非常に良い)

KAZUHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 5 日)
Aloha Kazuhiro, Thank you for your recent stay and nice comments. We hope you enjoyed your time in Hawaii and look forward to welcoming you back some day. Mahalo

8/10 (良い)

yukari

2019 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 6 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Aloha, Thank you for your recent stay and wonderful feedback. We hope you enjoyed your stay and will return soon. Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Aloha, Thank you for your recent stay. We hope you enjoyed your stay and that we can welcome you back again soon. Mahalo

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 10 月に 3 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Aloha, Thank you for your recent stay and great score. We value guest feedback and look forward to your next stay. Mahalo

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Aloha, Thank you for your recent stay. We're sorry that you were disappointed and hope your next stay with us is perfect! Mahalo

6/10 (普通)

Natsuo

気になった点 : 清潔度
設備か古い
エアコンの音が大きくうるさいにで就寝時は気になる。 シャワーの水圧が低く気持ちよく使えない、上層階の為もあるか?
2019 年 10 月に 8 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Aloha, Thank you for your recent stay and comments. We value guest feedback so we can make changes and/or improvements. We apologize for any inconveniences. Mahalo

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
金庫が使えなかった。電池切れと思う。浴槽の栓ができず(レバーで内部的に動作する栓)薄いプラ系のシートで対応した、
2019 年 9 月に 1 泊滞在
karenからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Aloha, Thank you for your feedback. We value guest comments so we can make changes or improvements. We hope you enjoyed your time in Hawaii. Come back and visit again. Mahalo