ロビー

ザ・ソーシャルハブグローニンゲンの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 572 件の口コミ中 302 件が非常に良い" "
評価 8 - 572 件の口コミ中 221 件が良い" "
評価 6 - 572 件の口コミ中 33 件が普通" "
評価 4 - 572 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 572 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
設備が特に素晴らしい
とても清潔で、ジムや洗濯機が利用できるのは素晴らしいと思いました。バス停も近く、オススメです。
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 21 日)
当ホテルの清潔さやジム、洗濯機などの設備がお気に召していただけたこと、大変嬉しく思います。また、バス停が近くにあることも便利だと感じていただけたようで、何よりです。ぜひまたのご利用をお待ちしております!Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

ハナ太郎

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
若者向けのいけいけな雰囲気なホテル
受付のお姉さんは笑顔がよく、少し会話した内容をチェックアウトの時に覚えてくれているほどで好印象でした。 中には、卓球台やジム、お洒落な自習スペースがあり、色々な人がいました。ホテルに関しては文句なしです。後は、この環境をいかに楽しめるかという人間力が試されます。

8/10 (良い)

Okamura

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
清潔感あるホテル
バスタブと冷蔵庫がないのは残念でしたが、清潔感あり、レストランあり、良かったです。

4/10 (不満)

Sidney

グループ旅行
気になった点 : 清潔度
The waiting to check in. We arrivee at 15.00 and we were checked in at 22.00 because they didnt had enough cleaners
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jarod

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent space walkable distance to the city centre
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Jarod,Thank you for such a great review!It's brilliant to hear you enjoyed our convenient location - nothing beats being just a hop, skip, and a jump away from the Grote Markt, right? We're thrilled you appreciated the condition of our hub and the service our team provided; they truly are stars when it comes to making our guests feel at home. Your kind words about room amenities have put smiles on our faces, too - we're all about those cozy comforts and conveniences. It seems like we just missed the mark on the room cleanliness for you, and we want you to know we're on it. We aim for perfection, and your feedback helps us focus on the details that matter.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Faris

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing place to stay! Very clean, cool and vibrant!
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Faris,Thank you for such a great review.We're jazzed to hear you found our place clean and vibrant, just like the colorful and trendy decor we've got going on! And speaking of service, our team is over the moon that you gave us a perfect score - we're always here 24/7 to ensure your stay is top-notch. We're glad the room amenities hit the mark; we do love to pamper our guests with those plush pillows and private bathrooms!We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Geert、Amstelveen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 24 日)
Dag Geert,Bedankt voor je fijne beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je in je nopjes was met onze gunstige ligging en de vriendelijke service.Warme groet,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Kick

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Modern design, super clean, right downtown. Perfect place to stay in Groningen. Great city, great rooms, lots of fun
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Kick,Thank you for this positive review of your stay with us.We're thrilled to hear you enjoyed the modern design and appreciated the cleanliness – our housekeeping team really does work their socks off to keep things spick and span! The fact that you found our location right in the hustle and bustle of downtown Groningen to be perfect is music to our ears. And isn't it great that our rooms can double as a cozy retreat after a day of fun in the city? We're all about those good vibes and happy times!Hope to see you again!Cheers,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Rudy

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Beste RudyWat een toffe score!Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Michelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Goed
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kerri

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was full of college students that live there full time. This didn’t bother me, but it did add a level of noise in the common areas. The restaurant was a nice place to grab a meal.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Dear Kerri, Thank you very much for your review.It's music to our ears that you enjoyed the restaurant and found it a great spot for a meal; our Work Café is indeed a lively place to dine and unwind. I see you noticed the vibrant atmosphere with the students around. While it does bring a dynamic vibe to common areas, we hope it wasn't too much of a bother and that it added to the unique charm of our hub.We're all about fostering a community spirit and I'm glad you got to experience a slice of that.We hope to see you again in the future. Kind regards,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

SAF

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Hallo daar!Dank voor de leuke feedback.Het doet ons plezier dat onze gastvrije service en het comfort van de kamer aan je verwachtingen voldeden.Het ga je goed,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Karina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Beste Karina,Dank je wel voor de leuke feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Mathias Irmann

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Hi Mathias,Thank you for such a positive review.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

richard

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super hotel,super prijs
Alles was uitstekend voor ons. Als wij terug naar Groningen gaan zullen wij zeker naar The Social Hub terug gaan
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Daar heb je hem weer! Bedankt voor de fantastische review.Dat je 100% tevreden bent over de staat van ons hotel, de service en het comfort van je kamer, maakt ons super blij. We doen ons best om een unieke, gezellige sfeer te creëren waar iedereen zich thuis kan voelen, van reiziger tot local. En het lijkt erop dat we bij jou de spijker op z'n kop hebben geslagen! We hopen dat je ook genoten hebt van onze andere faciliteiten, zoals het Work Café en onze gym die 24/7 open is.We zien je graag nog eens terug.Zonnige groeten,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Oren

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay at a perfect location
The room was well equipped and clean, the service was excellent, and the location is just perfect. We will definitely return.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
The Social Hubからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Hello Oren,Thank you very much for your kind words. We appreciate your feedback.Until next time!Kindly,Team The Social Hub Groningen

8/10 (良い)

Cedi

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Hoi Cedi!We zijn zo blijf om van je te horen!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Vrolijke groeten,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Caroline

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We liked our stay very much. Everything was clean and tidy. Stuff was extremely polite and careful. We would book again!
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Hi Caroline, wowza! Your positive feedback made our day. Thanks for the love!We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We can't wait to see you again.Best wishes,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Marcel

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 11 日)
Beste Marcel,Dank voor de leuke feedback.Het verheugt ons dat je een fijn verblijf hebt gehad in ons hotel. We hopen dat je met genoegen aan je verblijf bij ons terugdenkt!We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Hartelijke groet,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Anna

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Tolle Unterkunft mit guter Lage. Für junge Leute perfekt, stilvoll und modern eingerichtet. Die Zimmer hätten gründlicher gesäubert werden müssen (!!!).
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 29 日)
Hallo Anna,vielen Dank für das nette Feedback zu unserem Hotel.Es tut uns leid zu lesen, dass unser Hotel Deine Erwartungen nicht gänzlich erfüllt hat. Wir bedauern es, dass die Sauberkeit Deines Zimmers nicht Deinen Vorstellungen entsprach und entschuldigen uns dafür. Wir werden dies mit unserem Team besprechen, und entsprechende Maßnahmen ergreifen. Schön finden wir jedoch, dass Du unsere Lage als ideal empfunden hast und Du auch mit der Freundlichkeit unseres Teams zufrieden warst. Hoffentlich besuchst du uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Karl Kr Bloch

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Karl,Thank you for your positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Dear Carlos,Thank you so much for your positive feedback following your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Bryan Westra, General Manager

4/10 (不満)

Marcel

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Zu klein und viele Mängel. Beginnend mit nicht öffnenden Zugangstüren, einem defekten und klemmenden Fenster, einem TV bei dem alle Kabel nicht eingesteckt waren und einem viel zu kleinen Badezimmer/Dusche. Wenn man duscht steht das ganze Badezimmer unter Wasser inkl. der Ablage über dem Waschbecken. Selbst wenn man die Handtücher hängen lässt, werden sie gewechselt. Wenn man sich Nachhaltigkeit auf die Fahnen schreibt sollte man sie auch leben. Es gibt nur eine, wenngleich auch große, Bettdecke für 2 Personen. Fahrräder waren nicht zum leihen vorhanden, da defekt, schade. Personal soweit freundlich und hilfsbereit. Günstiges Parkhaus in der Nähe und guter Start, um zu Fuß in die Fußgängerzone zu gelangen.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Hallo Marcel,danke, dass du Dir die Zeit genommen hast uns eine Bewertung zu schreiben.Dass wir dich in allen Bereichen enttäuscht haben, tut uns fürchterlich leid, denn das Wohlergehen unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität. Konstruktive Kritik ist ein wichtiger Bestandteil unserer Optimierungsprozesse und wird von uns sehr ernst genommen, daher bedanken wir uns vielmals, dass Du dir die Zeit genommen hast, uns unsere Schwachstellen aufzuzeigen.Wir hoffen, dich auch in der Zukunft wieder einmal bei uns zu sehen.Alles Gute,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Moderno
Hotel moderno, com acomodação confortável e com apelo na sustentabilidade. Comodidades básicas no quarto e estrutura moderna nas áreas comuns. Bom custo benefício.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 28 日)
Caro(a) hóspede, estamos gratos pelo comentário.Ficamos felizes em saber que você apreciou nosso hotel moderno e acomodações confortáveis. Nós nos esforçamos para ser sustentáveis e proporcionar uma atmosfera descontraída e acolhedora em nossas áreas comuns. É ótimo saber que você achou nosso custo-benefício bom! Contamos com nova visita no futuro! Até lá,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Thomas

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dag Thomas,Superleuk om een perfecte score te ontvangen.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien je graag nog eens terug!Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

Manuela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Hallo Manuela.Vielen Dank für Ihre nette Bewertung zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass du mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels und unserem Service zufrieden warst. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein angenehmes und einladendes Ambiente zu bieten, und es ist toll zu hören, dass wir das für dich erreicht haben. Bis zum nächsten Mal!Viele GrüßeBryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Nice room, but not clean :-(
Very big room, perfect location in the city center, friendly staff, BUT the toilet was dirty and my wife and me got a itching from the bed linen :-(
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 18 日)
Dear Guest, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed our spacious room and found our location to be perfect for exploring the city center. Our team is always happy to help and make your stay as comfortable as possible. However, we're truly sorry to hear about the cleanliness issues you encountered. We take pride in maintaining a high standard of cleanliness, and it seems we missed the mark in your case. We'll definitely address this with our housekeeping team to ensure it doesn't happen again. As for the itching from the bed linen, we use premium bedding to ensure a quality sleep, but we understand that individual sensitivities can vary. We'll look into this matter as well. Again, we apologize for any inconvenience caused.We hope to welcome you back in the future! Best wishes,Bryan Westra, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fun, young and vibrant hotel. Toilet not cleaned properly, not nice.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear Guest,Thanks for taking the time to comment on your stay at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed the fun, young, and vibrant atmosphere of our hotel! That's what we're all about. However, we're bummed to hear about the cleanliness issue in the bathroom. We take cleanliness very seriously, and our housekeeping team works hard to ensure all rooms are spotless. We're sorry this wasn't the case during your stay, and we'll make sure to address this with our team to prevent it from happening again.We hope to welcome you back again soon. Best wishes,Bryan Westra, General Manager

6/10 (普通)

Juan

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
¡Hola, Juan!Muchas gracias por elegir The Social Hub Groningen y por escribir esta reseña.Nos alegra saber que disfrutaste de nuestras instalaciones y del servicio que ofrecemos. En cuanto a la limpieza de la habitación y la comodidad, lamentamos que no hayan cumplido con tus expectativas. Nos esforzamos por mantener un alto nivel de limpieza y comodidad en todas nuestras habitaciones, y agradecemos tus comentarios para seguir mejorando en estos aspectos.Nuestras puertas quedan abiertas para cuando desees regresar.Un saludo,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Sari

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Hei PaulaKiitos paljon arviostasi.Mainiota, että tykkäsitte hyväkuntoisesta huoneestanne ja kaikki sujui muutoinkin moitteetta.Toivottavasti tulet taas pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Yvonne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Prima hotel in het centrum van Groningen
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Bryan Westra, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Beste Yvonne,Bedankt voor je fijne feedback.We zijn blij om te horen dat je ons hotel in het centrum van Groningen prima vond. Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten tevreden zijn met onze locatie en de nabijheid van de Grote Markt. We waarderen je feedback over de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten voortdurend te verbeteren, dus jouw mening is belangrijk voor ons. Ook zijn we blij dat je onze service 100% vond, ons team doet altijd zijn best om onze gasten een geweldige ervaring te bieden. Tot kijk,Bryan Westra, General Manager

8/10 (良い)

Bjorn

気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Beste Bjorn, Bedankt voor je review.We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We doen ons best om een comfortabele en aangename omgeving te bieden voor al onze gasten. Het spijt ons echter dat je niet helemaal tevreden was met de service. We willen graag leren van jouw ervaring en zullen dit intern bespreken om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons team staat 24/7 klaar om onze gasten te helpen en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.Kom zeker nog eens terug voor een nog geslaagder verblijf.Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Maya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice and clean hotel. We had a great time there.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Dear Maya,Thank you for positively reviewing your stay.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We can't wait to see you again.All the best,Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Pascalle

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Beste Pascalle,Dank voor je toffe feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Graag tot een volgende keer!Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Ilze

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Super leuk hotel, vlot, gastvrij en net!
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Beste Ilze,Bedankt voor je beoordeling.Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je ons hotel leuk, vlot en gastvrij vond. Ons doel is om een warme en gezellige sfeer te creëren voor al onze gasten, en het is geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. We hopen je snel weer te zien bij The Social Hub Groningen!Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

8/10 (良い)

Vera

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lekker rustig en mooie locatie
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Bedankt voor je positieve opmerkingen over onze locatie! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de rust en de mooie omgeving. Ons hotel ligt inderdaad op slechts 5 minuten lopen van de Grote Markt, waardoor je gemakkelijk toegang hebt tot alles wat Groningen te bieden heeft.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager

8/10 (良い)

Leo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Hey Leo,ich freue mich sehr über deine tolle Bewertung!Wir sind begeistert, dass es dir bei uns so gut gefallen hat und du einen schönen Aufenthalt in Groningen genießen konntest. Danke für deinen positiven Kommentar zu unserer Sauberkeit.Alles Gute und bis zum nächsten Mal.Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

albert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Beste Albert,Hartelijk dank voor deze fijne feedback.We zijn blij dat het verblijf aan je verwachtingen voldeed en hopen dat je een leuke tijd in Groningen hebt beleefd!In de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groeten,Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Els

良かった点 : 清潔度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien al uit naar je terugkomst.Zonnige groeten,Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Annelies

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Beste Annelies,Wat leuk dat je een review schrijft.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Vera

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Iedereen was vriendelijk en behulpzaamIk loop met een rollator,het openen van gangdeuren was een beproeving. Ten afsluiting: iedere ochtend werd heeel lief een ontbijtje op de kamer gebracht. Als ik weer naar Groningen kom, kom ik zeker terug in dit hotel.
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Hi Vera,Bedankt voor je leuke feedback.We zijn blij om te horen dat ons team vriendelijk en behulpzaam was en dat je genoten hebt van het ontbijt op de kamer. Onze excuses voor het ongemak met de gangdeuren, we zullen dit zeker in overweging nemen om de toegankelijkheid voor onze gasten met een rollator te verbeteren. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen bij je volgende bezoek aan Groningen!Kom je nog eens terug? Wij hopen alvast van wel!Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Stephen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The Social Hub Hotel
Fantastic hotel in central Groningen very easy too find and base a stay there.Room was amazing loved it and the staff wow amazing and very friendly staff 100% would stay again it’s got a great friendly vibe
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 10 日)
Hi Stephen, wow! Your glowing review just brightened our day. Thank you!We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your kind feedback.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. Our team members enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again.Best regards,Sophie Speelman, General Manager

8/10 (良い)

kim

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
Beste Kim,Wat een mooie score!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Vriendelijke groet en hopelijk tot snel!Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

Kieron

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Hi Kieron,Thank you for sharing this review.We’re glad you had a great time with us; our team take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience.We can't wait to see you again.All the best,Sophie Speelman, General Manager

8/10 (良い)

Ludwig

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
More (veggie) variation at Breakfast
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 8 日)
Hi, Ludwig!A big thank you for your review. We truly appreciate it!We're pleased you found our location convenient.Rest assured, we have taken note of your comments regarding our breakfast. We try to make sure there's something on our menu for everyone and so really do appreciate your suggestion.It'd be lovely to welcome you back.Best wishes,Sophie Speelman, General Manager

8/10 (良い)

Christian

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Sophie Speelman, Hoteldirektorinからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 8 日)
Hallo Christian,danke für dein nettes Feedback zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass bei deinem Aufenthalt alles bestens war.Bis zum nächsten Mal und ein herzliches Dankeschön für deinen Besuch.Sophie Speelman, Hoteldirektorin

4/10 (不満)

Marjolein

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Bad AC - and they knew it. The Social Hub is a hopping place. The entree looks very ‘active’ and all the different places where you can sit and work or meet are great. The check-in was very pleasant and quick. The elevator was very slow. I was surprised there were not more elevators for the amount of people and rooms. There were stairs that I did take coming down from the 4th floor but that was not trivial, there was a certain route to be followed. The room was ok. I went to the room pretty late (I came from visiting at the hospital) and was tired and turned the lights and ac on with the room key in the slot. After an hour of mediocre sleep I woke up bathing in sweat. The room was really warm. The lowest the AC could be set to was 18C - in my recollection that should be colder but I was extremely tired. I tried opening the window for cooler air but that only worked if I kept the curtains open. The bright lights shining into my room were not helping my sleep either. By 2am I decided that the AC was not working correctly, the window and curtains open was not working either but what could be done in the night. I am in my pjs and so tired. I muddle through but it was not very pleasant. The next morning I walk by the reception to tell them about the AC and the response was: “Oh I am sorry, yes we knew the AC’s were a bit finicky but thought we had it fixed” So sorry, have a nice day. Do I want to stay here again? Not really.
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Dear Marjolein,We thank you for taking the time to share your feedback.We're glad you enjoyed our active atmosphere and found the check-in process smooth. We apologize for the inconvenience caused by the slow elevator and the air conditioning issue in your room. Our AC system is designed to maintain a temperature 3 degrees lower than the external temperature, but it seems like it didn't work as expected during your stay. We appreciate your feedback and will definitely look into this matter to prevent it from happening in the future. As for the elevator, we do have two of them in our building, but we understand that during peak times, they can get busy. We'll take your feedback into consideration for future improvements. It would be great to welcome you back real soon. Cheers,Sophie Speelman, General Manager

8/10 (良い)

Ronald

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Prachtig hotel, we hebben echt genoten mede door de minder valide kamer die we kregen toegewezen omdat mijn vriendin in een rolstoel zit. Heerlijk ontbijt, vriendelijk petsoneel en alles op loopafstand. Kortom top hotel 👍
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Hey Ronald! Leuk dat je ons zo goed beoordeeld hebt!We zijn blij om te horen dat jij en je vriendin genoten hebben van jullie verblijf, vooral van de minder valide kamer. Ons personeel doet er alles aan om iedereen zich welkom te laten voelen en we zijn blij dat dit bij jullie het geval was. Fijn dat jullie ook het ontbijt en de centrale locatie van ons hotel hebben gewaardeerd!Met vriendelijke groet en graag tot snel!Sophie Speelman, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Hallo und vielen Dank für deine tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr, dass Du dich bei uns rundum wohlgefühlt hast und wir Deine Erwartungen voll und ganz erfüllen konnten.Bis hoffentlich bald!Herzliche Grüße aus Groningen,

10/10 (非常に良い)

Silke

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sehr modernes, freundliches Hotel. Gute Lage zur City. Leckeres Frühstück und Cocktails.
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Sophie Speelman, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Hallo und einen schönen guten Abend.Vielen Dank für dein nettes Feedback zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass dir unser Hotel so gut gefallen hat und Du mit unserer zentralen Lage zufrieden warst und nutzen die Gelegenheit, um uns ganz herzlich für deinen Besuch zu bedanken. Gerne haben wir auch gelesen, dass dir unser leckeres Frühstück zu einem guten Start in den Tag verholfen hat und hoffen, dass Du uns eines Tages wieder besuchst!Hoffentlich besuchst du uns auch in der Zukunft wieder, wir freuen uns schon auf dich.Freundliche Grüße,Sophie Speelman, General Manager