I liked everything My room was clean. It was real quiet. It was everything I needed
Joysie
2025 年 7 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Kimberly
2025 年 7 月 27 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I was not impressed by this property. The breakfast did not include waffles grits or hash browns. The room looked dated. Holes in curtains, dirty window tracks, ac leaked on carpet, shower head was loose, showwr rod and shower curtain was old dated needed to be replaced. Will not stay at this hotel again
Kimberly
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Pamela
グループ旅行
2025 年 7 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was disappointed that the pool was out of service. I didn’t notice that was posted when I made the reservation. Other than that, everything else was good.
Pamela
2025 年 7 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Michael
2025 年 7 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location. Service was a little slow initially.
Michael
2025 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Lorraine
2025 年 7 月 6 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Lorraine
2025 年 7 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
jesse
家族旅行
2025 年 7 月 6 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The entire hotel has a musty smell like there has been a flood and they’re cleaning it up, the pool is completely empty. We were hoping to use the pool with our kids and no one ever told us it wasn’t able to be used. We definitely wouldn’t stay here again.
jesse
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Susan
2025 年 6 月 15 日
Susan
2025 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
shalonda
2025 年 6 月 9 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
shalonda
2025 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Tyrese
2025 年 6 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tyrese
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Anita
2025 年 5 月 30 日
Anita
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Korey R
家族旅行
2025 年 5 月 29 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very quiet and clean. My only complaint is the few options available for breakfest compared to other hotels.
Korey R
2025 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Robert
出張
2025 年 5 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
asdf
Robert
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Wanda
2025 年 5 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Getaway
Had a wonderful time, room was extremely comfortable.
Wanda
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kai
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 5 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best customer service
Kai
2025 年 4 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Jamie
2025 年 4 月 29 日
Jamie
2025 年 3 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Joan
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
2025 年 4 月 26 日
良かった点 : 設備とサービス
Overall the place was nice and clean. Beds were comfortable. I was not impressed that I paid for the room online and then got charged a second time when I checked in.
Joan
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Crystal
グループ旅行
2025 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Grudge Race Weekend Trip Darlington
The hotel was very clean and staff were friendly and helpful with any questions or concerns.
Crystal
2025 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Taunya
家族旅行
2025 年 4 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Taunya
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2025 年 4 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Misty
家族旅行
2025 年 4 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Misty
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Doris
家族旅行
2025 年 4 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Doris
2025 年 3 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Kelly
2025 年 4 月 1 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Upon arrival the elevator was broken and there was only availability on the 3rd floor so we had to lug heavy suit cases up the steps. Then our room was extremely because of lack of light and the bathroom light flickered whenever the bathroom would dream up
Kelly
2025 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Angela
家族旅行
2025 年 3 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient location in downtown Hartsville. Property is older but clean and staff is friendly. Good stay.
Angela
2025 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 3 月 29 日
気になった点 : スタッフとサービス
3rd Flr RM I’m in a wheelchair broken elevator
We reserved and prepaid for two rooms with two queen beds for two adults and two teenagers. One of the adults in our party has a disability and uses a motorized scooter or wheel chair to get around. We arrived to check in and were told we had two rooms on the third floor. We were then told the elevator was down. I immediately let the clerk know that an individual in our group was unable to walk and required the use a wheelchair and she explained where the stairs were. I asked her to move at least one room to the lower level and she said she was unable to do that as they didn’t have the same room type available. After we went back and forth and she had to call a manager (multiple times as no one was answering that could help her). She then told us we could rent an additional room on the first floor for $179 and they could give us a $30 discount. Zero apology, their offer was insulting and discriminatory as we were just in need of a wheelchair accessible room as their elevator was suddenly out of service and no one failed to mention it or reach out. 2 hours from home with a meeting early the next morning we and two fully paid for non refundable rooms we were left with no other option but to shell out another nearly $200 for a room that Grandma could get to to sleep in. Absolutely disgusted by their discriminatory practices and lack of apology or ability to meet basic ADA needs.