2 gece konakladık kahvaltı gayet yeterliydi akşam 10 dk yürümeyle bir sürü restorantta yemek yiyebilirsiniz
Oda temiz konforlu havuz da çok güzel ve sakindi biz memnun kaldık
orhan
2025 年 8 月に 2 泊滞在
宿 泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
mehmet caner
2025 年 8 月 17 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Kasaba otel.
Otelin konumu ve sakinligi gayet iyi. Odalar ve mobilyalar oldukca eski dolayisi ile temiz mi degil mi anlayamiyorsunuz. Yataklarin tum yaylarini hissediyorsunuz ve oldukca eski hic rahat degildi. Bahce ve ortak kullanim alani iyiydi.
mehmet caner
2025 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Hülya
2023 年 8 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Şirin aile evi
Kasaba butik oteli yarım pansiyon olarak almıştık. Sabah açık büfe kahvaltı gayet doyurucuydu. Akşam yemekleri de açık büfe olacaktı ancak kişi azlığından yalnızca 1 akşam o şekilde yemeğimizi yedik. Ancak açık büfe olmasa da direk masamıza yapılan kendi menü servisleri ve lezzetleri şahaneydi. Çorbası zeytin yağlısı mezesi salatası karpuz yada tatlısıyla inanın ki bu menü dışarıda yemeniz mümkün değil. Şayet yüksek beklentileriniz yoksa sizi mutlu edecektir biz memnun kaldık. 4 yaşındaki kızımız bizden daha çok mutlu oldu diyebilirim. Eğer ki küçük çocuğunuz varsa burası biçilmiş kaftan. Koşup oynayabileceği büyük bir bahçesi mevcut. 5 gece 6 gün konaklamamızda 2 kez odamız temizlendi. Genel anlamda biz memnun kaldık personel seri ve güler yüzlüydü. Tek sıkıntı nedir dersek o da fethiyenin yoğun nemli havası şehir içi trafiği diyebilirim. İstanbulun yoğunluğundan kaçmak isterken küçük istanbula düştük. Şehir içinde park yeri bulmak neredeyse imkansın ilk gittiğimizde 45dk park yeri aradık. Ve özellikle taksicilere çok dikkat edilmeli çok tehlikeliler.
Son olarak bir dipnot; kasaba butik otel denize çok yakın araçla 2 dk yürüyerek 10-15dk ancaaaakk çalış plajı temiz berrak ve sakin fakat ısıran balıklar var malesef biz sadece 1gün gidebildik ve ısırıldık :)çocuğumuz da küçük olduğundan çok tedirgin olduk. Avantaj sağladı bu durum tabikide çevresinde olan her yere gittik gezdik gördük.
Yorumum dilerim ki faydalı olur şimdiden gitmeyi düşünenlere keyifli tatiller...
Hülya
2023 年 8 月に 5 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Kyra
2022 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were so friendly and welcoming, Kasaba is in a great location, near bus stop and beach, and favourite lunch restaurant Gogo. The pool is great.
Kasaba has been wonderful!
Kyra
2022 年 8 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Süleyman
2021 年 8 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Güler yüzlü personele göre orta halli otel
Beklenti çok yüksek olmamalı,ne kadar ekmek o kadar köfte mantığı ile tercih edebilirsiniz.Sadece dinlenme amaçlı ile tamamen yatarak bi tatil için idare eder.Dışarıdan hiç birsey alınmaması ancak içeride hicbirsey bulunmaması üzerine bulunanlarında pahalı olması cabası .Temizlik 2 günde bir yapılması üzerine biz konaklamamızda hiç tercih etmedik. Otelin En güzel yanı personel çok ama çok güler yüzlü ve ilgili olmasıdır.
Süleyman
2021 年 8 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Kübra
2021 年 8 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Çok nezih şahane bir aile oteli. Huzur verici sakin bir ortamı vardı. Çok keyifli bir 4 gün geçirdik.
Kübra
2021 年 8 月に 4 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
Gökhan
2021 年 7 月 31 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
derhal kapatılmalı bu tür yerler
ilgiden temizlikten uzak bir işletme, odalar ve duş çok dar, lavabolar banyo heryer sinek ve örümcek ağları ile dolu. havuz ve etrafı çok pis, havuz küçük. lavabonun suyu ayaniza akıyor heryer eskimis ve berbat durumda. denize uzak toz toprak tarlalar içerisinde sinir bozucu bir yer. 1 gün mecburi konakladik mahvolduk. işletme sahipleri, calışanlar ve mutfak oldukça pis durumda. denetleme yapılsa derhal kapatılır.
Gökhan
2021 年 7 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Nafiye
2021 年 7 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tesis cok temiz.Yemekler lezzetli.Calısanlar saygılı.Her taraf tertemiz,düzenli.Tek olumsuz yonu banyonun biraz eski olması.Banyonun elden gecmesi gerekir.Onun dısında herşey cok guzeldi.
Nafiye
2021 年 7 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
HAKAN
2019 年 9 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Doğa, huzur, güleryüz. MÜKEMMEL
Tesis ve işletmecileri gayet iyi. Otel çok sakin, sessiz (horozların çok erken ve çok fazla ötmesini saymazsak) ve huzurlu bir ortama sahip. Deniz Hanım, Volkan ve Serkan Bey'ler çok güler yüzlü ve yardımsever. Kendinizi tam bir aile ortamında buluyorsunuz. Çimlerin üstünde çayınızı, biranızı vs içmek inanılmaz keyifli. Lüks bir otel (odada TV, minibar, vb) beklentisi olanlar kesinlikle hayal kırıklığına uğrar, ama doğal bir ortam, tabiatın içinde, ihtişamsız ama tertemiz bir oda, güleryüzlü hizmet, taptaze yiyecekler bekliyorsanız burası en doğru yer.
HAKAN
2019 年 8 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Bahadir
2019 年 8 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Huzurlu ortam
Genel olarak sakin ve huzurlu bir ortam çalısanlar oldukça yardımcı ve güleryüzlü..
Bahadir
2019 年 8 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Fatih
2019 年 8 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sakin huzurlu temiz
Otel tam bir aile oteli, sessiz sakin araç ile geldiyseniz fethiyenin bütün gidilmesi gereken yerlerine yakın. Akşam yemekleri yeterli ve lezzetli, personelin ilgisi ayrıca güzel. Güleryüzlüler, yardımcı oluyorlar. Sadece birgünlüğüne geldiğimiz oteli çok beğenip iki gün daha ekledik. Özetle huzur,temizlik ve sakinlik istiyorsanız tam yeri.