アパートメント貸切

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパート

The 3 Bed Smithfield Penthouse

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパートの写真ギャラリー

屋外ダイニングエリア
レストラン
冷蔵庫、電子レンジ、オーブン、食器洗い機
3 室のベッドルーム、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)、ベッドシーツ
3 室のベッドルーム、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)、ベッドシーツ

口コミ

10段階中6.8

アパートメント貸切

ベッドルーム 3 室バスルーム 2 室定員 6 名80 ㎡

人気の設備とサービス

  • 乾燥機
  • 駐車場利用可
  • 洗濯機
  • キッチン
  • WiFi (無料)

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパート

スミスフィールドは現在ダブリンで最もトレンディーな街のロケーションの1つです。この豪華なペントハウスはおそらくこの地域の全アパートメントの中で最もトレンディーです。 モダンなスタンダードに改装されたばかりで、ほとんどの客室に南向きと北向きのバルコニーがあります。

このうまく設計された複合体の6階で注目されて、それはかつてダブリンの忙しい家畜市場エリアだったスミスフィールドのマーケットエリアを見下ろします。 レストラン、バー、ショップ、映画館、トラムの駅がある賑やかな中心部には、市内中心部までわずか3駅です。

プロパティは3素晴らしいダブルベッドルーム、マスターエンスイートを持っており、すべてのバルコニーへのアクセスを持っています。 リビングエリア�������������������体にデザインされたインテリアは広々としており、6人のゲストが快適に暮らすことができます。

館内には専用高速Wi-Fi、薄型衛星テレビ、安全な地下駐車場があります。 この美しいホテルとあなたの滞在に失望することはありません。

宿泊施設の管理者

Martin

日付を指定して料金を検索

施設の設備

インターネット

  • アパートメントで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内の駐車場

キッチン

  • オーブン
  • トースター
  • 食器洗い機
  • 調理器具および食器類
  • 電子レンジ
  • 冷蔵庫

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • ベッドルーム 3 室

バスルーム

  • タオルあり
  • バスルーム 2 室
  • ヘアドライヤー
  • 浴槽

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブル / 衛星チャンネルあり)

屋外エリア

  • バルコニー

ランドリー設備

  • ランドリー設備
  • 洗濯機

コンフォート

  • 暖房

ペット

  • ペットとの宿泊不可

対象 / バリアフリー

  • エレベーター
  • 指定喫煙スペース

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台
  • 客室清掃 (空き状況による)

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器が未報告 (オーナーは施設に煙感知器があるかどうか明記していません)

一般

  • ユニットサイズ : 80 平方メートル

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ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 以降
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00

チェックインに関する特記事項

オーナーから、チェックインおよびチェックアウトに関する特記事項を記載したEメールが届きます

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
敷地内でのパーティーやグループイベントの開催は固く禁止されています
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
施設における煙感知器の有無について、オーナーから情報提供はありません
この施設は弊社のパートナー企業 Vrbo (バーボ) が管理しており、Vrbo より、予約を変更・キャンセルする場合にご利用いただく Vrbo アカウントへのリンクを記載したメールが届きます

宿泊施設の別名

The 3 Bed Smithfield Penthouse Dublin
The 3 Bed Smithfield Penthouse Apartment
The 3 Bed Smithfield Penthouse Apartment Dublin
239384

周辺地域について

地図
Dublin, Dublin

周辺情報

  • ギネス ストアハウス (ビール工場) - 徒歩 12 分 - 1.0 km
  • ダブリン城 - 徒歩 14 分 - 1.2 km
  • オコネル ストリート - 徒歩 17 分 - 1.4 km
  • トリニティ カレッジ - 徒歩 19 分 - 1.6 km
  • セント ステファンズ公園 - 車で 3 分 - 1.8 km

交通案内

  • ドラムコンドラ駅から車で 4 分
  • スミスフィールド駅から徒歩 4 分
  • ダブリン空港 (DUB) から車で 28 分

レストラン

  • ‪JJ's Bar - ‬徒歩 3 分
  • ‪Urbanity Coffee - ‬徒歩 4 分
  • ‪Walsh's Pub - ‬徒歩 4 分
  • ‪Light House Cinema - ‬徒歩 1 分
  • ‪The Cobblestone - ‬徒歩 2 分

よくあるご質問

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパートはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパートのチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 14:00 です。

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパートのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

The 3 Bed Smithfield Penthouse - ダブリンの6人用のアパートはどこにありますか ?

ダブリン市街地に位置するこのアパートメントは、ジェイムソン蒸留所 ボウ ストリート、ギネス ストアハウス (ビール工場)、トリニティ カレッジから 2 km 圏内です。フェニックス パークおよびオコネル ストリートも 2 km 圏内です。スミスフィールド駅まで徒歩わずか 4 分、フォー コーツ駅まで徒歩 7 分です。

The 3 Bed Smithfield Penthouseの口コミ

口コミ

6.8
評価 10 - 11 件の口コミ中 2 件が非常に良い
評価 8 - 11 件の口コミ中 4 件が良い
評価 6 - 11 件の口コミ中 2 件が普通
評価 4 - 11 件の口コミ中 2 件が不満
評価 2 - 11 件の口コミ中 1 件が非常に不満

8.0/10

清潔度

8.0/10

設備とサービス

6.0/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10

Getting the keys and parking pass were a confusing game, similar to an escape room experience.
2025 年 6 月に 3 泊滞在

10/10

PROPERTY WAS IN A GREAT LOCATION! UNIT WAS VERY SPACIOUS AND VERY CLEAN. ANYTHING YOU NEED IS IN WALKING DISTANCE. 5 STARS!
2025 年 3 月に 4 泊滞在

8/10

As others have said, finding the keys was an adventure but once we got in things were good. It is a great location and a nice big space.
2024 年 8 月に 5 泊滞在

4/10

2024 年 7 月に 2 泊滞在

6/10

Our host was very easy to communicate with prior to our arrival, and the instructions came the early morning of our arrival, as promised. However, upon our arrival, trying to retrieve the keys to enter the apartment took a long while. The instructions were that the keys were in a lockbox attached to a signpost outside of a restaurant. It took two phone calls and 1.5 hours to locate the signpost in the cold and darkness, and then to figure out the lockbox was one of four on the post that was similar to that of a realtor's key box. The location and description were not intuitive. (Note to host: include that the signpost is near the Cinema signpost on the roadway, not only that it is in front of the restaurant, and that the building is in the block with Oscar's) After retrieving the key, I happened upon the wrong building, and climbed nearly 8 stories before finding someone to direct us to the proper building block. The entry to the apartment was sketchy...the carpet looked quite dingy giving me pause to want to enter...but upon entering the apartment was just as featured in the photos. The apartment itself was clean and tidy. Unfortunately, for a family of five, the towels were completely insufficient and some were hand towel sized, not enough for a body! Yes, there is laundry in the apartment, yes it is in the kitchen, and yes it is an all-in-one washer and dryer. Need a quick load done fast, don't count on it. You will need at minimum 3 hours to dry even the smallest loads.

8/10

Pros • ideal location in Smithfield Market....2 mins walk to the tram....5 mins to the River Liffey • very clean and well laid out...spacious • great restaurants and a fully stocked market within a1 min walk. Cons • check in is in a word....weird. First the owner sent an email with a treasure hunt set of directions that includes finding the key in a lockbox that itself is attached to a municipal directional sign post, along with 6 other lock boxes and a variety of bikes. You have to wrestle with the bikes to get access to the lock boxes and hope you pick the right lock box....with rain coming down....not a good start. Once you have the key in hand you have to find the door to the correct building....another 10 mins in the rain. Once you finally get inside the apt, you get the parking lot gate opener, and watch a you tube video on how to find and enter the garage. Some may find this whole exercise enjoyable....we didn't. •the clothes washer-dtyer sounds like a locomotive running thru the living room....needs to be replaced. This place is exceptional once you're in....I get the sense the owner has a busy life and is trying to manage this unit entirety remotely.....not always a good plan in the hospitality biz....especially if clients need assistance. Fortunately, we didn't
2022 年 10 月に 3 泊滞在

4/10

I read the reviews on VRBO and their site 1RoomNow.com. I should not have booked this place. Same issues, years later. 1RoomNow rents hostels. They treat this “luxury” property the same way. I’m not 18. This is an expensive nightly rate. They have no clue there is a difference. 1) You are required to leave the VRBO platform to their own 1RoomNow platform to pay. Red flag. 2) We arrived on a Saturday. We received no check-in instructions as of that morning. I sent an e-mail from my phone. They responded within an hour later on our way from the airport. 3) For security reasons, I don’t want to get too detailed on the check-in process. Finding the lock box was like a scavenger hunt (took 20 minutes). The lock box description was wrong so we had to try every lock box before finding the right one (another 10 minutes) not knowing if the code was wrong or if it was the wrong lock box. 4) The building is within a cluster of buildings. Some addressed with an 8 x 10 paper. Some are not addressed at all. This building was not. They don’t explain the location of the building. 5) The entrance to the building is in an obscure location - which they don’t explain either (another 20 minutes to find the building/door - nearly 1 hour total). 6) Once we finally found the flat and got entry, we needed to access e-mails right away on my laptop since I needed to work. They gave us the wrong user name and password. Internet service was an amenity that was to be provided. Using my phone incurred international fees and is not high speed (which I needed). 7) I sent them an e-mail from my phone asking if perhaps they confused the check-in, lock box and internet access information since everything so far was a disaster. No response. 8) We ended up getting a hotel room while awaiting a response because I needed to work off my laptop. Five days later, no response. I sent another e-mail advising we were checking out. And, that we required a refund since we never stayed there. Now they responded. 9) Several days went buy (after following up again) before I finally got a response. They informed me they would give a partial refund only because they were able to re-rent it. 10) Regarding cleanliness, it was fine. The bathroom shower tile grout had black mold. And they left the mop and brooms out on the balcony with the umbrella lying on the ground - just weird. Summary: There is no love or genuine care. This is a turn and burn. Avoid.
2022 年 9 月に 5 泊滞在

2/10

Während der Anreise wurde per E-Mail ein Onlinecheck-in samt Fotos aller Persos als obligatorisch für weitere Infos eingefordert. Erst danach erhielten wir ein paar rätselhafte Hinweise für die Schlüsselsuche vor Ort. Achtung Spoiler: der Schlüssel befindet sich in einer Box eines Fahrradschlosses angekettet an einem Laternenpfahl gegenüber der Pizzeria im Erdgeschoss. Ach ja, der Chip für Tür und Tiefgarage funktioniert nur eingeschränkt, Customer Service ist nur per E-Mail erreichbar, es ist niemand vor Ort.
2022 年 8 月に 3 泊滞在

8/10

Very nice flat, good location, plenty of places to eat right underneath you; a few bars as well for drinks. The Jameson tour is a stone's throw away from the flat. Most of the sites, including Temple Bar and Christ Church, 15 minutes or so walk. Flat was really clean and modern. The only reason I did not rate it 5 stars was because of communication; there is a big breakdown somewhere. When i booked the flat in January, I received approximately 6 emails from them, over the course of 24 hours, from approximately 3 different email addresses. Fast forward to 48-72 hours out from checking in, I had not received any check-in instructions or the address. I made a phone call 2 days prior, got ahold of a gentlemen who confirmed my reservation and told me he would figure out the disconnect and get it all emailed to me. The next day, by noon, I received nothing. Tried to call him again, no answer. So here my family and I are, 24 hours out from checking in, and i have nothing. So it took me calling HomeAway to get ahold of someone, and eventually the instructions and address. The lady on the phone, property manager i assume, said to email them so they could email me the instructions. What?! They acted like they did not have my email address. However, the same email she sent me the instructions from, was one of the email addresses who i had received communication from back in January when i initially booked it. So, they had my email. Not my problem if HomeAway doesnt display/feed something to you correctly, thats your problem to figure out; im the customer, not the property manager. Never once received a phone call from them either stating they were having issues finding my email (which is a load of you know what). Make sure you watch the videos they send you in their email, or else you may have a hard time finding the lockbox, the flat itself or operating the tv/stove/hot water. And anytime water is used in the flat, whether it be the sink, shower, or flush of the toilet, hot or cold, if you are in the master bedroom (with the on suite bathroom), it will be super noisy for a while, as the water heater and/or valves appear to all be located in one of the master closets. And it wasnt just hot water usage. When anyone flushed a toilet, in either bathroom, its loud in the master. Like i said, nice, clean, modern flat, but communication needs lots of work and so does the water noise.
2019 年 4 月に 3 泊滞在

10/10

Had a great time in Dublin and loved the apartment
2018 年 11 月に 5 泊滞在

8/10

After a comical attempt to locate the keys lock box, we finally gained access to the apartment and were not disappointed! The unit is exactly as shown and suited the needs of the 6 of us. Lots of space. Wished we were staying longer. Thank you Colin for your patience during the hunt for the keys! Maybe reference the bike stand in the directions! Great place to stay and on my recommended list for others.
2018 年 10 月に 2 泊滞在