Everyone was very kind, the rooms were clean and the beds were like sleeping on clouds!
Lynnette
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Barbara
カップルで旅行
2025 年 6 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our room was very clean, shower was wonderful and the breakfast was good!!!!
Barbara
2025 年 6 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tristin
2025 年 6 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was good
Tristin
2025 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Abdul
2025 年 6 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It may have been an exception but the room had not been cleaned out properly.
Abdul
2025 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Joe
2025 年 5 月 27 日
Joe
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kristine
2025 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel was great. They now charge for parking. Issue wit app. Won’t let Canadian check in vehicle.
Kristine
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Edward
2025 年 5 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
All good!
Edward
2025 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Cody
2025 年 5 月 9 日
👍
Cody
2025 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Bernice
家族旅行
2025 年 5 月 6 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This property is not up to Marriott’s general standards. The tv was broken in our 1st room so the front desk staff moved us to a room on the third floor. I was stuck in an unmoving elevator twice. The staff told me that she would “reset” the elevator. This was a disappointing experience.
Bernice
2025 年 5 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Kimberly
2025 年 5 月 2 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Front desk assistant “Amy Jo” was rude and needs additional customer service training. As the line to check in got longer, she avoided looking or speaking to any of us waiting. She spent 15 minutes trying to look up a parking discount for someone checking it only to find out eventually that it didn’t exist. I have no problem be patient when a situation might take longer than expected but when I asked if anyone else might be free to assist, she gave me a very pissed off look and said abruptly “no”.
Kimberly
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hadassah
2025 年 4 月 6 日
Hadassah
2025 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Kawan
出張, カップルで旅行
2025 年 4 月 3 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Short thunderstorm knocked out power to this hotel. No lights no hot water, hotel has no backup generator. Gave us amall flashlights and refused to compensate or give discount
Kawan
2025 年 3 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Gene
カップルで旅行
2025 年 3 月 31 日
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Loss of power not convenient
Gene
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sheila
2025 年 3 月 28 日
Sheila
2025 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Adam
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 3 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Closer to airport
Adam
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sarah
カップルで旅行
2025 年 3 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Only stayed one night but it had what we needed. Breakfast, then the gym was exceptional. Staff was very friendly!
Sarah
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Alfred
2025 年 3 月 17 日
-
Alfred
2025 年 3 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 3 月 16 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
The front desk staff need more training. For example, when I brought down the luggage cart, she said, « You have to put it over in the corner » while she continued to text on her cell. No please, no thank you, no courtesy at all.