ラ アンキュラル ホームテル

3.0つ星宿泊施設

La Anclar Hometel

ピープルズ パークに歩いてすぐ行ける、駐車場 (無料)付きのホテル

日付を選択して料金を確認

ラ アンキュラル ホームテルの写真ギャラリー

朝食に営業 (フュージョン料理)
ロビー
施設の入り口
ファミリー ルーム ベッド (複数台) | 1 室のベッドルーム、高級寝具、セーフティボックス (室内)、デスク
フロント

口コミ

10段階中6.8

人気の設備とサービス

  • ルームサービス
  • 駐車場利用料込み
  • ランドリー
  • 客室清掃
  • 24 時間対応のフロントデスク
  • 冷房

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

デラックス ダブルルーム

おすすめポイント

冷房
独立したベッドルーム
高級寝具
専用バスルーム
ケーブルテレビ
室内セーフティボックス
毎日の客室清掃
デスク
  • シティ ビュー
  • 定員 2 名
  • ダブルベッド 1 台

デラックス シングルルーム

おすすめポイント

冷房
独立したベッドルーム
高級寝具
専用バスルーム
ケーブルテレビ
室内セーフティボックス
毎日の客室清掃
デスク
  • シティ ビュー
  • 定員 1 名
  • シングルベッド 1 台

ハネムーン ルーム

おすすめポイント

冷房
独立したベッドルーム
高級寝具
専用バスルーム
ケーブルテレビ
室内セーフティボックス
毎日の客室清掃
デスク
  • シティ ビュー
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台

ファミリー ルーム ベッド (複数台)

おすすめポイント

冷房
独立したベッドルーム
高級寝具
専用バスルーム
ケーブルテレビ
室内セーフティボックス
毎日の客室清掃
デスク
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 1 台またはシングルベッド 1 台

ファミリー ルーム

おすすめポイント

冷房
独立したベッドルーム
高級寝具
専用バスルーム
ケーブルテレビ
室内セーフティボックス
毎日の客室清掃
デスク
  • シティ ビュー
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台またはシングルベッド 1 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
8000, Davao, 34 D Bonifacio St.

周辺情報

  • ピープルズ パーク - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • ダヴァオ市庁舎 - 徒歩 7 分 - 0.6 km
  • サンペドロ大聖堂 - 徒歩 7 分 - 0.6 km
  • ガイサノ モール - 徒歩 15 分 - 1.3 km
  • SM シティ ダバオ - 車で 7 分 - 3.7 km

交通案内

  • マティ空港 (DVO) から車で 25 分

レストラン

  • ‪Barney's Grill - ‬徒歩 3 分
  • ‪The Dipso - ‬徒歩 2 分
  • ‪Minute Burger Ponciano - ‬徒歩 4 分
  • ‪Eatsider - ‬徒歩 2 分
  • ‪Wings Fry-Day - ‬徒歩 4 分

この施設について

ラ アンキュラル ホームテル

ピープルズ パークの近くにあるホテル
ラ アンキュラル ホームテルは、サンペドロ大聖堂、平和統一記念碑の近くにあり、コーヒーショップ / カフェ、ドライクリーニング / ランドリー サービス、ビジネスセンターを利用できます。敷地内のレストランでは、朝食や軽食をお楽しみいただけます。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような設備やサービスも利用できます。
  • セルフパーキング (無料)
  • 新聞 (無料)、24 時間対応フロントデスク、会議室 1 室
  • ツアー / チケット案内、コンシェルジュ サービス、荷物保管サービス
Room features
All guestrooms at La Anclar Hometel have perks such as premium bedding and air conditioning, as well as amenities like free WiFi and safes.
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • ケーブル放送、毎日の客室清掃、デスク

対応言語

英語、フィリピノ語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • レストラン 1 か所

家族向け

  • ランドリー設備

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター
  • 会議室 1 室

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路

その他

  • 2 棟の建物
  • 3 フロア
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • 高級寝具

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • ケーブルチャンネル

食事・飲み物

  • ルームサービス (利用時間限定)

その他

  • セーフティボックス
  • デスク
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 13:00 以降
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます

その他の情報

ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Anclar Hometel Hotel Davao
Anclar Hometel Hotel
Anclar Hometel Davao
Anclar Hometel
La Anclar Hometel Davao/Davao City
La Anclar Hometel Hotel
La Anclar Hometel Davao
La Anclar Hometel Hotel Davao

よくあるご質問

ラ アンキュラル ホームテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ラ アンキュラル ホームテルの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ラ アンキュラル ホームテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 13:00 です。

ラ アンキュラル ホームテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

ラ アンキュラル ホームテルはどこにありますか ?

ポブラチオン 地区に位置するこのホテルは、ピープルズ パーク、平和統一記念碑、サンペドロ大聖堂から徒歩 10 分圏内です。 ガイサノ モールおよびサンタ・アナ神社も 2 km 圏内です。

La Anclar Hometelの口コミ

口コミ

6.8
評価 10 - 24 件の口コミ中 3 件が非常に良い
評価 8 - 24 件の口コミ中 6 件が良い
評価 6 - 24 件の口コミ中 12 件が普通
評価 4 - 24 件の口コミ中 3 件が不満
評価 2 - 24 件の口コミ中 0 件が非常に不満

6.8/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

中心部の便利なホテル

ダバオ市中心部にあり、値段の割に部屋はかなり広い気がします。シャワーの給湯器が部屋ごとにあるため、お湯はちゃんと出ますし、Wi-Fiも暗号化はされていないものの、十分な速度でした。ほんの少し蟻がいた以外は、部屋も清潔感がありました。
2018 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度

davao

it was good for the price
2019 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Pauline Mae

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not what I expected.

I booked a Matrimonial Room for my Fiancé and me. It did not look anything like the pictures. The room was so small and the toilet was leaking. When you take a bath, the entire bathroom gets flooded. I booked at the said Hometel because it said that there's secured parking. However, we parked our SUV across the street. Also, the servers in the Canteen (as we had a Free Breakfast stub) were very loud and rude. They were talking about a pregnant customer who wanted their help in room service. They were very loud in talking about their disgust towards the said customer. They were even saying that if the customer wanted a 5-star hotel, she should have booked with one. I was quiet the whole time because I have read good reviews about the customer service of the place, yet it was nothing close to the reviews. I would not recommend the place. P.S. The bed was hard and very uncomfortable.
2019 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

So comfortable and clean also approachable staffs.

So comfortable and clean also approachable staffs.
2018 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yutaro、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I’ve stayed here a couple of times and I’ve been satisfied with this accommodation. Most of things are good but one thing i wish that supposed to be improved is shower. It was a bit weak last time. Anyway I’m sure I’ll stay here again.
2018 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度

A bit satisfied

The place is cozy...but.....i book for a family and i was surprise to get a 1 double bed........ao i need to change my room...and of cors need to spend money for changing....and the water in the shower is very very slow which tke u much time to get done....i think the shower head is clogged and need to clean up or replace.....bt in all service is gd....and staff were accomodating and pleasant.
2018 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

Worth the price, but needs improvement.

I've been three times this hotel and I saw improvements. Day 1: Booked via Expedia, but the hotel staff hasn't monitored my booking, so I waited longer on the concierge. Room, extra spacious-like it. The comfort room is spacious but I saw little species of cockroach on the door crevices, thank's God it's not flying. Day 2: I re-booked via Expedia, we'll the key card is not activated when I entered my room. Again took so long for the concierge to settle my online booking. Not quite happy, there's no water! For the mid-afternoon. I suggest to have a local landline for the room, ask the guest if he wants to have bedding replaced after a day re-booking. I not so angry for the price, I think it's worth the price? or just needs improvement.
2017 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Jon、Surigao

良かった点 : 清潔度

It's fair to say, good.

My stay was rush so I couldn't fairly give a rating to this hotel.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not the room I booked

I booked for a suite room and when I reached the hotel, it doesn't look like a suite room and doesn't even look like what you see on the pictures posted.

4/10 (不満)

mick

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

location is great

Hotel itself is going through construction, very load and noisy. Not mentioned any where prior to booking that it would be effected in this way , you have to advise staff if you wanted housekeeping , its not a daily service . Best part about hotel was the location

6/10 (普通)

Veijo

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice stuff

Clean and nice hotel in good place. They are doing some major renovation at the moment.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

CLEAN ROOMS! LOVELY STAFF!

THE STAFF ALWAYS HAVE A SMILE. THE INCLUSIVE BREAKFAST IS A WELCOME ADDITION.

6/10 (普通)

J Keith、Tacoma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

OK place

was a ok stay older and fairly well keep place the price should say it all

6/10 (普通)

Jeremiah、Cebu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Perfect if you don't need internet service

Clean rooms and friendly customer service. Very very poor internet access! Disappointed with the wifi.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

客房/酒店整潔度良好

客房/酒店整潔度良好

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

stanley、Canada

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Lanclar hotel is good ... with free breakfast and

I really enjoyed staying at lanclar hotel (breakfast start at 5:30 am to 8:am ...its good plus its free free free.going back there today Friday April 8. ..i am going back tomorrow to cebu city.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

good place to stay for those who wants comfy rooms in affordable price. near to malls and stores and pharmacy.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Overall a good budget hotel

Decent budget hotel. Good location. Only complaint was the bedding, it seems they don't really wash the blankets that much.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス

Management hat scheinbar keine Übersicht

Ich hatte für meine Verlobte und deren Schwägerin sowohl vom 20.September auf den 21. September, als auch vom 23.September auf den 24. September jeweils eine Nacht gebucht und per Paypal bezahlt. Bereits beim einchecken am 20. September wurde meiner Verlobten mitgeteilt, dass das Zimmer nicht bezahlt worden sei. Nach 8 stündiger Busfahrt und voller Vorfreude auf die Nachtruhe war dies natürlich erstmal ein Schock für sie. So musste sie mich anrufen, um mich um Hilfe zu bitten. Also rief ich bei Expedia.de an und bat um Aufklärung. Nach etwa 30 Minuten, die ich am Telefon bleiben musste bekam ich endlich den Bescheid, dass nun alles geregelt sei. Auf meine Frage, ob am 23. September dieses Problem wieder auftauchen könnte, wurde mir versichert, dass dies nicht der Fall sein werde. So checkte meine Verlobte am 23. September in der Tat störungsfrei ein, der Schock kam jedoch am nächsten Tag, so dass meine Verlobte mich frühmorgens gegen 04:15 anrief und mir erneut mitteilen musste, dass es erneut Probleme gäbe. Ich versuchtet Expedia.de zu erreichen, erfuhr jedoch vom AB, dass das Büro erst ab 08:00 besetzt sei. Also musste ich direkt im Hotel anrufen. Die Personen an der Reception konnten jedoch nicht weiterhelfen und schliesslich hatte ich nach etwa 20 Minuten die "Managerin" des Hotels am Telefon. Sie wollte anfangs auch nicht einlenken, erst als ich ihr damit drohte, dass ich ihr die Kosten für ein Taxi nach Bislig City in Rechnung stellen würde konnte meine Verlobte gehen.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

nettes Stadthotel

alles da, was man braucht, nettes Personal. Frühstück war in Ordnung, Sauberkeit ebenfalls

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
Room is clean, aircondition is good but nobody clean the room for my 5 days stayed. No shampoo and soap provided.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

Good location close to the city center

The initial check in was ok but they failed to notice the special requirements for a room on the 1 st floor with city views. The next day they allocated me a room on the 1st floor but the toilet seat was missing. I requested to see the manager about the problem and was allocated another room. The next room was up to standard but the TV and the Frig was not working. They fixed the TV but there was no power outlet for the frig.