外観

オー ! カンクン ザ アーバン オアシス & ビーチ クラブの口コミ

4 out of 5
オー ! カンクン ザ アーバン オアシス & ビーチ クラブ
Av. Tulum, esq. Brisa s/n, Col. Centro., Cancun, QROO

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 465 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 312 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 110 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 62 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 53 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was very spacious but it was just next to the elevator, so all day long you can hear the moving sounds.
2021 年 7 月に 3 泊滞在
Alfredo Garcia. からの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience. On the other hand, we offer our sincere apologies that the location of your room did not meet all your expectations. Thank you for your observations and comments, we will definitely consider them as areas of opportunity to continue providing the best service possible to all our distinguished guests. Cordially,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
ホテル自体は綺麗でプールも広くコスパが良い。シャワーの水圧や温度も申し分ない。ただ2泊で2日目にバスローブがなくなっている、3名で予約したのにアメニティがすべて2名分などトラブルあり。フロントに問い合わせても夜だったため、アメニティやバスローブなどはハウスキーパーのオフィスにあるため対応できないとあっさり断られました。滞在の際には念のためアメニティや部屋着持参されることをオススメします。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Gabriel Torre, Hotel Manager.からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience about your stay at our resort. On the other hand, we appreciate your comments on the areas we can improve; we always take into account the comments of our guests in order to exceed their expectations in the future. We look forward to welcome you again so you can witness the changes we implemented daily. Best regards,

8/10 (良い)

Toshio

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
建物が古いので室内の設備が古くエアコンは温度調整が効かない。トイレの水を流すと勢いが良あり。毎回驚くほど!場所はダウンダウンの中では良い立地で周辺には多数のお店があった。朝食は種類も多く値段を考えると良いホテルでした。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Gabriel Torre, Hotel Manager.からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Toshio, We appreciate the time you have taken to give your opinion on your stay with us; it was a pleasure having you as a guest. We are glad that you enjoyed your stay and that you took advantage of our location. Thank you for choosing us as hosts to your vacation. We look forward to welcome you back. Best regards,

10/10 (非常に良い)

HISAHITO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたいホテル!
ADOバスターミナルから近いホテルが良て、なおかつそこそこ綺麗でリーズナブルなホテルを探してました。 Googleマップだとsmart by oasisが近くて綺麗そうでしたが、さらにoh! the urban oasisの方が気持ち高めだったのと口コミに下水の臭いが気になったとあったので(その時2000円くらいの差額)urbanの方を予約しました。 いざ到着すると隣接していて館内繋がってました。urbanで予約したのにsmart棟の方の部屋を案内されました。スタッフに伝えたら2日目からurban棟に移動して良いけどどうするかと聞かれ、urbanも気になったので移動してみることにしました。結果どちらも綺麗で金額のリーズナブルな事から満足いくのですがsmartの方が気持ち新しいのかな?(USB差し込み方のコンセントが枕元にあったり)(601号室)下水の匂いも最上階だったため気になりませんでた! urban棟の方(36号室)も問題無く綺麗でしたが、コンセントが枕元にないので移動しなくても良かったかな・・・と。移動してみないと分からないし、結果どちらも綺麗なので問題ないかと思います。ただsmartだと朝食がついてないプランが出て来てたので金額的に朝食混みの値段だったからかな?と思いながら。3日ともホテルの朝食に大満足でした! 野菜好きな方には最高だと思います!旅で野菜不足気味になってたのでグリル野菜など種類豊富で美味しいです!! カンクンに来たらまた泊まりたいホテルです。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋が綺麗で、大変気持ちよく過ごせました。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your great comments. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and the service that you received. Thank you for choosing us as hosts to your vacation. We look forward to welcome you back. Kind regards,

6/10 (普通)

jacky

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても便利な立地でおススメ。プールからの音楽が朝から晩まで大音量で聞こえるので部屋で一日くつろぐには適さない。
2019 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Moe

良かった点 : スタッフとサービス
他の部屋がうるさかった。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 21 日)
Dear Moe, Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay, we look forward to welcome you back.

10/10 (非常に良い)

YOSHIKAZU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 27 日)
Dear Yoshikazu, Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay, we look forward to welcome you back.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
予約したホテルと別のホテルに泊まらされた。 わざわざダウンタウンとホテルゾーン両方を楽しみたくてホテルを取ったのに 満室だからホテルゾーンのオールインクルーシブのホテルに泊まれと。 オールインクルーシブなんだから良いだろと言わんばかりの対応。意味が分からない。 予約したホテルは満室だの一点張り、半年も前からスイートの部屋を予約したんですが
2019 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
プールにはジャグジーも有り、でのんびり出来てサイコーです!
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience about your stay at our resort. We are glad you enjoyed the facilities. We truly hope to have the honor of welcoming you back soon so you can continue to enjoy our resort. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 1 月に 17 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay, we look forward to welcome you back.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
におい以外は完璧
部屋にもよるかもしれませんがシーツのにおい、排水溝のにおいが気になりました。Wi-Fiも使えますが使っている人が多いのか遅いです。 朝食は品目が多く、大満足でした。アメニティもそろっており、部屋の設備も内装もよかったです。ホテルスタッフも親切でした。値段をみてもこのクオリティはすごいです。
2018 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたくなるホテル
とにかくスタッフがフレンドリーでホテル全体の雰囲気が良かった。ウェルカムドリンクにシャンパンもあり。立地が良くて、近くにコンビニや大型スーパー、レストランはたくさんあった。プールもリゾート感いっぱい、朝食も美味しく、コスパがとても良いホテル
2018 年 10 月に 5 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 19 日)
Dear Junko, We appreciate the time you have taken to give your opinion on your stay with us; it was a pleasure having you as a guest. We are glad that you enjoyed your stay and that you took advantage of our location. Thank you for choosing us as hosts to your vacation. We look forward to welcome you back. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Ken

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2クール目はアップグレードで最高❣️朝食ビュッフェも美味しい🥣
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 22 日)
Dear Ken, Thank you for taking the time to share your experience about your stay at our resort. We are glad you enjoyed our gastronomic options and the facilities. We truly hope to have the honor of welcoming you back soon so you can continue to enjoy our resort. Kind regards,

8/10 (良い)

k

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ダウンタウンの利便さばつぐん!
ダウンタウンにあるため、ビーチリゾートからバスで30分ほどですが、バスは24時間走っているため、簡単にそして安くビーチにアクセスできます。近くに現地のスーパーやおいしくて安いローカルタコス屋もあるため、リゾートだけでなく現地のライフも楽しめました。友人がバスにお財布を忘れた時も、フロントの人が早急に電話してくれ、無事返ってきたので彼らの対応の素晴らしさに感動しました! お値段の割に、プールや朝食がとてもステキなので、学生旅行などにとてもオススメです
2018 年 2 月に 8 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 27 日)
Dear Guest, Thank you very much for your opinion about our hotel and our services, we are glad that you enjoyed your stay and that you took advantage of our location. We are delighted you have received excellent service from our staff we will congratulate them for making your stay a pleasant one. We look forward to welcome you back. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Naoki、Kanagawa,japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
どこに行くにもアクセスの便利なロケーション
セントロトのホテルゾーン入口に近い場所に位置し、どこに行くにも便利なロケーション。 白黒でコーディネートされたジャグジー付きのプールもお洒落で朝食も大変美味しかった。 ホテルゾーンにある、オールインクルーシブの大型ホテルで1日中ホテルの中で過ごすのでは無く、色んな所に出掛ける様なアクティブ派の方にオススメです。
2018 年 1 月に 9 泊滞在
Hector Perales, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 27 日)
Dear Naoki, We appreciate the time you have taken to give your opinion on your stay with us; it was a pleasure having you as a guest. We are glad that you enjoyed your stay and that you took advantage of our location. Thank you for choosing us as hosts to your vacation. We look forward to welcome you back. Best regards,

2/10 (非常に不満)

AKIRA

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
トラブル時の対応、サービスが悪い
夜勤帯フロントへ電話はつながらない。 ドライヤーが部屋になく、夜フロントに頼みに行ったが1時間経っても持って来ず、 再度言いに行くとフロント担当が変わっており聞いてないと。20分待ってくれと言われたが、信用できないのでその場で待っていた。 40分経ってようやく用意ができたが、その間フランス人2人の客がルームサービスが2日連続で来ないと怒っていた。 おそらくその場で待っていなければ、ドライヤーも来なかったであろうと思われる。 表面的には対応はよい印象だが、中身が伴っていない。 メキシコ人の気質が適当(特に時間)だから仕方ないといえばそうだが、部屋が綺麗なだけにその対応の悪さはもったいない。
2018 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Masa、Kyoto

値段·立地はよい
ダウンタウンに位置するホテル。カンクン空港からダウンタウンに到着するバスのターミナルが近くにあるので便利。ウォルマートやメルカド28にも近いので立地的にはよい。 宿泊価格も安い。ただ、部屋の設備、例えば湯を沸かせなかったり、ベッドメイクの適当さ(ベッドカバーやシーツは一応直されているが、交換はされていない?)など値段相応な側面はある。 全体的にはおすすめできるホテルである。
2017 年 11 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

KYOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
なかなか快適
エレベーターが壊れていたのが残念だけど、あとは概ね良かった シャワーも熱いお湯がしっかり出るし、部屋もベッドも清潔 お風呂の足拭きマットが欲しいかな 併設のカフェも可愛くて美味しかった
2017 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

mido、埼玉

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
セントロの便利なホテル
セントロのラスアメリカスショッピングセンターに近く(徒歩10分)、大通りに面しているので分かりやすいです。 空港往復はタクシーを利用しましたが、路線バスもたくさん通っているので、長期滞在には便利だと思います。 ホテルはカジュアルな印象ですが、部屋は広く快適で、スタッフがとても親切でした。 朝食はまずまず、平均的かと思います。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bumped to an inferior hotel due to overbooking
I booked a room, however I was offered a room at the sister hotel "Oasis Smart" which is inferior due to overbooking. I demanded to pay the difference of the hotels, they never refund it. Don't forget to Re-confirm your reservation!

8/10 (良い)

swan、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
若い人向け、ビーチへのアクセスが難点。
客室は広くて清潔、アメニティも問題なし。ただ、ダウンタウンにあるので、ビーチへのアクセスが不便。wifiも超高速ではないが、問題なし。

6/10 (普通)

Amanda

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Estimada Amanda,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,

2/10 (非常に不満)

JUAN

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No cumple con lo que dice. No es una propiedad VIP.
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Estimado Juan,Primero que nada, permítanos agradecerle por tomarse el tiempo de escribir su experiencia en nuestro hotel. Lamentamos mucho los inconvenientes que surgieron durante su estancia; le garantizamos que hemos enviado sus observaciones a los departamentos correspondientes para trabajar en ellas, y así, de manera continua mejorar el servicio que le ofrecemos a nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darle nuevamente la bienvenida y mejorar su percepción de nuestros servicios.

6/10 (普通)

Dipti

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Great location for couple of night stopover for tours. Rooms spacious and clean. Access to main entrance steps No ramp ornpeo
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Dipti,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We are pleased to hear that you found the location convenient for your tours and that the spaciousness and cleanliness of our rooms met your expectations.We understand the importance of accessibility for all our guests and appreciate you bringing this to our attention. We are committed to addressing this issue to improve the accessibility of our facilities.We value your input and look forward to the opportunity to welcome you back, providing a more accessible and comfortable experience. Thank you for choosing our hotel for your travels.

8/10 (良い)

Lauren

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Lauren,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,

4/10 (不満)

Danielle

カップルで旅行
Lobby was very nice but that did not extend to the room, seemed like they renovated the Lobby but forgot to upgrade the rooms. Just felt old and dirty, only stayed one night but will more than likely not be returning
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Dear Danielle, Thank you very much for taking the time to share comments about our resort.We regret that the experience didn't meet your expectations, however, we will take in account your comments about the areas that we can improve.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

DANIEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente servicio
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Estimado Daniel, Muchas gracias por compartir sus amables comentarios.Nos es muy grato saber que el excelente servicio de nuestro equipo le hizo sentir como en casa durante su visita al Caribe Mexicano.Estamos complacidos de saber que disfrutó su estadía y valoramos mucho que nos recomiende.Saludos cordiales,

10/10 (非常に良い)

Rocio

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente servicio, habitación y áreas comunes impecables. Además de un desayuno buffet muy rico y variado.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Estimada Rocío, Antes que nada muchas gracias por sus comentarios, nos complace saber que ha disfrutado de sus vacaciones en nuestro resort.Es un verdadero honor saber que hemos cumplido con todas sus expectativas y pudo disfrutar de las instalaciones, así como la variedad gastronómica, pero sobre todo del excelente servicio que brindan todos nuestros colaboradores haciendo de sus vacaciones una experiencia inolvidable.Valoramos mucho que nos recomiende y esperamos poder recibirle pronto nuevamente.Valoramos mucho que nos recomiende y esperamos poder recibirle pronto nuevamente.Cordialmente,

8/10 (良い)

Aresan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I normally stay at all inclusive resorts but my I decided to stay downtown. The only negative is the rooms need upgrading but the hotel was clean . The free breakfast was similar to what you receive on an all inclusive resort . It was really nice for the price and close to local markets and food.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Aresan, We appreciate the time you have taken to share such nice and detailed comments about our hotel.It is a pleasure to know that you had a good experience during your stay and you enjoyed all the amenities and services that we offer to our guests.It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon.Best regards,

8/10 (良い)

Himanshu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed very briefly as night stays between my road trip. The check in - check out and parking were convinient
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Himanshu, We are pleased your stay with us has motivated you to share such a great review about our hotel.We appreciate your kind comments and that you have been able to enjoy the facilities in general. Our main goal is to make our guests feel at home.We hope to see you again shortly.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Robin

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Robin,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,

8/10 (良い)

Marc Andre

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice, comfortable hotel away from the hustle and bustle of the hotel zone.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Marc, Thank you for your kind comments.We are glad to know that you have been able to enjoy our restaurants, as well as, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

kelly

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Which it was more activities at the property
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Kelly,Thank you very much for taking the time to share a review of our hotel, it is very important for us to know the opinion of our guests.We look forward to receiving you again on your next visit to Cancun.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Juan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Estimado Juan,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,

10/10 (非常に良い)

Romel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved it, best hotel ever hands down. Will you see you again next month. Thanks for the service.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Romel, Thank you for choosing our hotel to enjoy your vacations in Cancún.We're delighted to hear that you had a wonderful experience during your vacation and were able to enjoy all the property's amenities and the excellent service provided by our staff.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Kind regards,

6/10 (普通)

Parveen、Hagerstown

カップルで旅行
Children were running around screaming at 2 am on 4th floor. Check-in took a long time. Jacuzzi use not clarified. When we went inside someone came and asked us to go to reception to pay. This should be told before hand. The breakfast was very good, but 7am time is late. If someone is leaving earlier (e.g. 6:30), there is no arrangement for packed breakfast. Doesn't have to be big, just some yogurt and fruit and a sandwich. Breakfast time should be 6 or 6:30 like most other hotels around the world.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Parveen, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We regret that the experience didn't meet your expectations and the noise around your room. We offer you an apology for the service that you received from our staff, we will work on the precedures and provide the correct information at the check in.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more seamless and enjoyable experience.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

erica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The ceviche! Omg! The grounds were well maintained! Right off a bus line and walkable area where the locals understand a good amount of English! The suite was huge and cleaned daily! The incense in the bathroom made the room smell soooo good! Refrigerator in the room. No microwave onsite but one across the street at the quick store. Room is nice and cold for the 90 degree weather. A little loud at night because of the neighboring beach club but it was fine for me, I sleep hard! Will return soon!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Erica,Thank you for taking the time to share your experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel.It's wonderful to know that you appreciated our ceviche and found our grounds to be well-maintained. We take great pride in providing a comfortable and enjoyable environment for our guests.The incense in the bathroom is indeed a special touch to enhance our guests' experience, and we're thrilled to hear that you enjoyed it.We apologize for any inconvenience caused by noise from the neighboring beach club, but we're glad to hear that it did not significantly impact your overall enjoyment of your stay.We truly appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

MARTHA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo me gustó
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Estimada Martha, Muchas gracias por sus amables comentarios.Nos complace saber que ha tenido una muy buena experiencia durante sus vacaciones y pudo disfrutar desde las instalaciones como la hermosa área de piscina, las cómodas habitaciones y el servicio por parte de nuestro personal.Estamos complacidos de saber que disfrutó su estadía y valoramos mucho que nos recomiende.Saludos cordiales,

10/10 (非常に良い)

Melodie Suzanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Melodie,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Shallena A

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved it I will go again !!!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Shallena, We are pleased your stay with us has motivated you to share such a great review about our hotel.We are completely honoured to make your visit so pleasant, after reading your review, it is a pleasure to know that we met your expectations, that you enjoyed our excellent service and facilities within the hotel.It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Sheila Tolfo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Was perfect. Coffee break was good. Pool very nice. People very friendly. I will be back
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Sheila, We appreciate the time you have taken to share such nice and detailed comments about our hotel.We're delighted to hear that you had a wonderful experience during your vacation! It's fantastic that you enjoyed the coffee shop, the beautiful pool area, and that you received amazing service from our hardworking staff, who always strive to make your vacation memorable.It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Angelika、LOUISDALE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It is a well located, quiet hotel with a great pool, plenty of lounge chairs, and only a 15-20 min drive from the airport without traffic. The free breakfast has plenty of Mexican and North American dishes to choose from. Grocery stores, restaurants and public transport are easily accessed out front and around the corner. There are 2 beachfront sister hotels to go to for the day, for a small fee, if you don't want to stay at the hotel pool. If we go to Cancun again, we would stay again if we had an early morning flight.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Angelika, We are pleased your stay with us has motivated you to share such a great review about our hotel.It is a pleasure to know that you had a great stay during your vacaction and you could enjoy al the amenities, the comfortable areas and the central location.We look forward to welcoming you once again.Kind regards,

8/10 (良い)

Manuel、Pacoima

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is good the front desk personnel was not too happy therefore not friendly it was not a good well coming
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Manuel, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We are glad to know that you could enjoy the beautiful property. On the other hand, we regret the service that you received form our front desk staff, we will work on the details that you mentioned and change the percepction to our service.We hope to see you again shortly.Kind regards,

4/10 (不満)

Alexandra

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check in was painfully slow & drawn out, especially at night, only 1 person available. Breakfast was very poor, very little choice, description of items or allergy information. Bedroom was tired, dirty and lacked lighting. The pool area was nice atleast!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Alexandra, Thak you to share your comments with us.Regarding your comments about the waiting time at check in, we offer an apology, we are working on making improvements to our hotel and reducing waiting times. On the other hand, we regret the inconveniences that you had in the room and restaurants. Please be assured that we will share your review with the corresponding areas to improve the service.We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us.Kind regards,

8/10 (良い)

Carol

良かった点 : 清潔度
The hotel was good but there was a lot of maintenance going on & the communication from the staff was hit & miss
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Carol, Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel.We are glad to hear that you found the hotel to be good overall.However, we apologize for any inconvenience caused by the ongoing maintenance during your stay. Our team works hard to ensure that any necessary maintenance is completed with minimal disruption to our guests, but we regret that this impacted your experience. We will review our communication processes to ensure that guests are informed in advance about any maintenance activities taking place.We look forward to welcoming you once again.Kind regards,

8/10 (良い)

Jennifer

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Oh The Cancun Oasis is a good place to stay, especially for the price. It’s on the city center and a safe place too.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Jennifer, First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay here in Cancún. We are glad to know that you enjoyed the location of our facilities, which are centrally located in downtown, designed for the comfort of our guests.We look forward to welcoming you once again.Best regards,

10/10 (非常に良い)

ROBERT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Modern hotel excellent location in downtown, very helpful staff. Beautiful pool/lounge area
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Robert, We are pleased your stay with us has motivated you to share such a great review about our hotel.It is a pleasure to know that you had a great experience and you enjoyed the central location at downtown, the beautiful pool area and the excellent service from our staff.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Go somewhere else
Unfortunately I had high hopes for this place but it ended up being a fail. Upon check in the women were rude,I felt like I was an inconvenience to them. When I get to my room, it was next door to a broken ice machine that made so much noise, also my door was open. I walked into my room to smelled like mold, my bed was not made up either. Everything that they presented as far as amenities are NOT included, you have to pay extra. Also the beach is atleast 15-20mins away that’s by UBER. I would not rebook unfortunately. I would pay extra to stay closer to the beach and local activities.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear guest, Thank you for your kind comments.It is disheartening to hear that you did not receive the warm and welcoming service that we strive to provide at our hotel. Please rest assured that we will address your concerns with our front desk team to ensure that all guests are treated with the utmost courtesy and professionalism.We are also sorry to hear about the issues with the noise from the broken ice machine, the condition of your room, and the disappointment with the amenities. Your comments have been shared with our housekeeping and maintenance teams for immediate attention and improvement.We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us.Kind regards,

2/10 (非常に不満)

Luzia

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Alfredo Garcíaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Luzia,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,