Vi bodde her i tre uker. Leiligheten har alt du trenger og den var ren og pen. Den har to terrasser, en med tak og en uten, begge med fin utsikt. Leiligheten ligger sentralt med strender, butikker, barer og restauranter rett rundt hjørnet. Vertene er veldig hyggelig og hjelpsomme. Vi kommer gjerne tilbake. Lene og Helge :-)