Amazing hotel, I loved everything, and will come back to Flora, for me its perfect to stay in this cozy hotel
Andrey
2025 年 8 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2022 年 7 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The hotel has nice gardens the pool is nice but needs cleaning and the umbrellas were too small. The rooms were spacious and cozy but need updating are Cupboard was broken couldn’t open it no in room safe there was a safe at reception no tea or coffee in the room beds were ok shower was great! Nice hotel enjoyed are stay just needs updating. Good location would stay again.
宿泊されたお客様
2022 年 7 月に 5 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
marcelo de
2022 年 7 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Estadia excelente.
Gostei do hotel, limpo, 200 m da praia, piscina agradável. Próximo a restaurantes e danceterias.
marcelo de
2022 年 7 月に 5 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
ERTAN
2022 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kalınacak yer mükemmel bir ortam temiz gönül rahatlığıyla kalabilirsiniz
ERTAN
2022 年 4 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Zoe
2021 年 10 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Lovely place in a quiet corner of Gumbet but very close to the beach. Nice, clean, spacious rooms. Helpful and friendly staff. Beautiful gardens and a calm, relaxing atmosphere.
Zoe
2021 年 9 月に 28 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2021 年 8 月 4 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Yoktan hallice.
Otopark hallediliyor, giriş sıkıntısız, çocuklu aile çoktu. Havuzu güzel girilebilir, Gumbette, fena değil yer olarak. Kahvaltı çok iyi değil, Gümbet sahile yakın ama sahil çok kullanışlı değil. Yeniden gidilir ama bu fiyat biraz fazla. Ben denize gittim genelde, oteli yatmadan yatmaya kullandım ve bu kadar ücreti haketmedigini düşünüyorum.
Ben bu otelde yıllar once kalmıştım ve ona istinaden rezervasyon yaptim fakat gittiğimde otelin adını tekrar kontrol ettim cunku oncesinde kaldigim gibi değildi, tüm lobi yenilenmis bambaşka bir otele girmiş gibi oldum odalara da bazi guzel dokunuşlar yapmışlar ve bayagi değişmiş ama bu değişimlerin yanında tekrar gitmeme sebep olacak değişmeyen seyler de var, aynı misafirperverlikte ve guleryuzle ağırlanmis olmam, sıcaklığından hicbir şey kaybetmemis olunması, şömine başında kahve keyfi yaparken mavilik ve yeşilliklerin içinde içimin aynı huzurla dolması, ben Bodrum'daki evimi buldum. Teşekkürler Flora.
宿泊されたお客様
2021 年 1 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
Ersen
2018 年 9 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Berbat ötesi
Berbattı tam anlamıyla çalışanlar rezil, yemekler berbat ötesi, oda rezil hiç ama hiç beğenmedik hotels.com senden de bir daha otel rezervasyonu yaptırmam
Ersen
2018 年 8 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
Gulhanim
2018 年 8 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Üçüncü sınıf vatandaş muamelesi gördük
Çok kötü bir tatil geçirdik.kaçarcasına otelden çıktık.bu kadar pis bir otelde hiç kalmamıştım.yemeklerin rezaleti bizi daha da zor duruma soktu 2yaşında bir oğlum var 3gün boyunca pilav makarna ile beslendi ana yemek diye bir şey yok.bu yorumlarımda gerçekten samimiyim.allah kimseyi o ötele düşürmesin gerçekten kendimi mülteci kamplarında gibi hissettim.ikinci gün yemekleri dışarda yedik bu kadar rezaleti daha fazla çekemezdik.insanları kandırıyorlar kalitesiz gıdalarla mikrop kapmadan eve döndüğümüz için çok mutluyum o otelde köpek bağlasan durmaz.