ホテル内のバーやレストランはClosed.
Room Service しか機能していませんが、値段が高く、本当に美味しくありません。お湯だけ注文してもRp10.000請求されました。ベッドメイキングは毎日してくれますが、シミがついたり、穴の空いたシーツが使用されています。部屋は古く汚いです。シャワーは汚い水が出てきます。
The hotel is under renovation so we could
not stay there. Called hotels.com but was put on hold for a ridiculous 92minutes. Agent said will look for a vacancy nearby the amir hotel and get back to me, but did not get back to us after waiting for close to 2 hours. Walk in to a nearby hotel and was immediately offered a room. Waste my time, international call time, money and most importantly ruined the trip for me and my girlfriend. I wish to speak to the higher up of hotels.com for compensation.
Kelvin
2019 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bad communication
This hotel already closed n was not informed about the closure. Was so shocked about the shutdown however they replaced to a nearby hotel GGI. It was a bad experience..we had to walk about almost a kilometer with our luggage to GGI hotel. We booked a queen size bed but ended with twin bed. Theres no fridge in the room, when asked one of the housekeeping,he was smilling and unsure whereabout and quickly moved away. Pillowcase were missing n towel need to be request. Room wall full with pencil scribble.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ben
2019 年 7 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ben
2019 年 7 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 6 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is good, However, the maintenance of the building is average.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 4 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Need to improve facility for guest , reception staff are not skilled
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 3 月 5 日
Overall is not a baf hotel which is near ferry terminal
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 8 日
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Mohd Rahman Bin
2019 年 1 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス
Very old hotel n no room amenities...no mini bar
Mohd Rahman Bin
2019 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Mohd Rahman Bin
2019 年 1 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス
Very old hotel n not so clean no minibar no kettle
Mohd Rahman Bin
2019 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ily
2019 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
As i was a solo traveller, i was satisfied with the hotel as an accomodation for myself. Affordable rate, staff were super friendly and easily accessible from the ferry terminal as well as a good seafood restaurant and lots of convenience store.
Ily
2018 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 23 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
A really bad stay.
The room seems run down. Cabinets and drawers are peeling off. Carpet was really dusty. And the toilet door was so worked up by water it can’t close at all. Have to pay extra to borrow a kettle. No cups or tea or coffee. Just 2 bottles of water provided. Aircon is way out of normal, some parts are dangling and it makes a lot of weird noises throughout the day. Bad experience.
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Chan
2018 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent Experience
It was an excellent experience. All the hotel staff deserved credit for their professionalism and work ethic.
Chan
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Mohd Jasman
2018 年 12 月 9 日
Mohd Jasman
2018 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 8 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Nandprasad、Singapore
2018 年 11 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not bad
Good sleep. No disturbances. Room Service can improve. Breakfast should have additional veg food.
Nandprasad
2018 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Muhammad、Singapore
2018 年 10 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel was close to the ferry terminal so we didn't have to rush. Mall in front of our hotel was quite boring. We initially wanted to request for late checkout, however was told that late checkout is only until 12:30 (usually what we hear is 1pm) so just decided to check out at the normal timing. Staff was friendly, just found the room and hallway lights to be quite dim. Didn't head down for breakfast so I can't comment on that. FYI, no fridge/safe in our room (Superior) and the soap you get is 2-in-1 soap so bring your own shampoo if need be.
Good hotel for the price you are paying for.
Muhammad
2018 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Norasianti
2018 年 10 月 8 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
G8 room
We booked junior suite room..
Very comfortable just that during check in the reception nvr informed us that the snack bar and drinks in the fridge is free for us to have it.. Other than that all is ok...