The place has beautiful surroudings, but the place needs an upgrade to match the beautiful mountains. Especially the food served for dinner was below expectations The cleanliness of the bathrooms was not acceptable. On the positive side, the sauna was very impressive. With a better kitchen, the place can be recommended.
宿泊されたお客様
2023 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Per Viktor Almerud
2026 年 3 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Pent hotell med mye sjarm og hyggelig eier. De dagene vi var der var det gode tradisjonelle middager med en fisk og en kjøttvariant.
Pene omgivilser og milevis med langrennsspor. Muligheter for randoné om man er villig å gå litt.
Per Viktor Almerud
2026 年 3 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2024 年 8 月 11 日
Hyggelig opphold. Stedet trenger renovering. Gjerne fjerne vegg til vegg tepper på rommene, og et svært lite bad, komplisert ved at dusjvannet ikke rant ned i sluket. Middagstiden var til dels drøy. Noe behov for reparasjoner av terrassebord i uteområder. Ellers fint sted i ekte høyfjellsterreng.
宿泊されたお客様
2024 年 8 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Frank
2024 年 7 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Opphold 18-21/7
Veldig koselig fjellhotell med glimrende beliggenhet for fjellturer og fiske. Hotellet er litt slitt men veldig mye sjarm. Veldig hyggelig betjening. Anbefales.