アマンソス リビング チューリッヒ エアポート

2.0つ星宿泊施設

Amanthos Living Zürich Airport

Hotel in Opfikon, near Hallenstadion

日付を選択して料金を確認

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートの写真ギャラリー

内装
ラグジュアリー ダブルルーム シティビュー | リビング エリア | 32 インチのLED テレビ (ケーブル放送視聴可)
コンフォート ダブルルーム | 専用キッチン | 冷蔵庫、電子レンジ、オーブン、エスプレッソマシン
ラグジュアリー ダブルルーム シティビュー | 1 室のベッドルーム、低刺激性寝具、デスク、ノートパソコン用作業スペース
コンフォート ダブルルーム | リビング エリア | 32 インチのLED テレビ (ケーブル放送視聴可)
アマンソス リビング チューリッヒ エアポートは、ハレンシュタディオンの近くに位置しており、充実した設備やサービスが用意されています。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
VIP Access

口コミ

10段階中7.2
良い

人気の設備とサービス

  • キッチン
  • 駐車場利用可
  • 冷房
  • WiFi (無料)
現在の料金は ¥17,283 です
合計 ¥20,506
税およびサービス料込み
9 月 1 日 ~ 9 月 2 日

会員の場合はさらにお得

  • 会員ステータスがシルバー以上になると、対象の VIP Access 提携施設が 15% 以上 OFF
  • 一流のおもてなしと質の高いサービスでお迎え
  • 対象の宿泊施設での宿泊特典に加え、客室の無料アップグレード、アーリーチェックイン、レイトチェックアウトを利用可能 (いずれも空室がある場合)

客室のオプション

スーペリア ダブルルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
冷房
暖房
簡易キッチン
冷蔵庫
LED テレビ
低刺激性寝具
  • 43 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

コンフォート ダブルルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
冷房
暖房
簡易キッチン
冷蔵庫
LED テレビ
低刺激性寝具
  • 32 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ダブルルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
冷房
暖房
簡易キッチン
冷蔵庫
LED テレビ
低刺激性寝具
  • 34 ㎡
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

ラグジュアリー ダブルルーム シティビュー

10 点中 9.0
とても素晴らしい
(口コミ 2 件)

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
冷房
暖房
簡易キッチン
冷蔵庫
LED テレビ
低刺激性寝具
  • 4 ㎡
  • シティ ビュー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台
Mod logo
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周辺地域について

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートは、オプフィコンのグラットブルック地区にあり、空港の近くかつ駅近くに位置しています。ショッピングを楽しもうと思うなら、バーンホーフシュトラーセやリンツ & シュプルングリー ショコラテリアはいかがでしょう。チューリッヒ動物園も地域の人気スポットです。 ハレンシュタディオンやレツィグルンド スタジアムでは、多彩なイベントやスポーツ観戦を楽しめます。何が開催されているかチェックしてみましょう。
地図
8152, ZH, Opfikon, Oberhauserstrasse, 30

周辺情報

  • ショッピング センター グラット - 車で 3 分 - 4.4 km
  • ハレンシュタディオン - 車で 4 分 - 3.2 km
  • チューリッヒ大学 - 車で 6 分 - 5.2 km
  • レツィグルンド スタジアム - 車で 11 分 - 9.4 km
  • チューリッヒ動物園 - 車で 14 分 - 5.4 km

交通案内

  • クローテン駅から車で 3 分
  • S バーン オプフィコン駅から徒歩 6 分
  • チューリッヒ空港 (ZRH)から車で 11 分

レストラン

  • ‪Golden Shisha&Bar Lounge - ‬徒歩 8 分
  • ‪Executive Lounge - ‬徒歩 13 分
  • ‪Fujiya of Japan - ‬徒歩 1 分
  • ‪Restaurant C1 - ‬徒歩 12 分
  • ‪Horizon 10 Restaurant - ‬徒歩 13 分

この施設について

アマンソス リビング チューリッヒ エアポート

ハレンシュタディオンの近くにあるホテル
アマンソス リビング チューリッヒ エアポートには、さまざまなお好みのサービスが用意されています。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、宿泊中に次のような設備やサービスも利用できます。
  • セルフパーキング (有料)、エクスプレス チェックアウト、エクスプレス チェックイン
  • 全館禁煙、荷物保管サービス
客室の特長
アマンソス リビング チューリッヒ エアポートでは、ノートパソコン用作業スペース、冷房のような心配りの行き届いたサービスのほか、独立した応接スペース、独立したダイニングスペースなどの快適な設備・サービスが全室で利用可能です。
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー付き浴槽、ヘアドライヤーあり)
  • 32 インチ LED テレビ (ケーブル放送あり)
  • 独立した応接スペース、独立したダイニングスペース、簡易キッチン

対応言語

英語、フランス語、ドイツ語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 客室内の WiFi の速度 : 250 Mbps 以上 (3 ~ 5 人向け、10 台まで接続可)
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内の駐車場 (1 日につき 10 CHF)

家族向け

  • 簡易キッチン (客室内)
  • 電子レンジ (客室内)
  • 独立したダイニングスペース (客室内)
  • 冷蔵庫 (客室内)

アメニティ

  • 営業時間限定フロントデスク
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • タオルの交換 (要リクエスト)
  • 客室清掃 (要リクエスト)

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーターなし
  • 玄関スロープ (段差なし)
  • 車椅子可
  • 入り口までの道が明るい

その他

  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • 低刺激性寝具

バスルーム

  • シャワー付き浴槽
  • シャンプー
  • スリッパ
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 32 インチの LED テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • エスプレッソマシン
  • オーブン
  • コーヒー / ティーメーカー
  • レストラン食事ガイド
  • 簡易キッチン
  • 調理器具および食器類
  • 電気ケトル
  • 電子レンジ
  • 独立したダイニングスペース
  • 冷蔵庫

その他

  • スマートロック
  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース
  • 暖房
  • 独立した応接スペース
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 23:30
エクスプレス チェックイン対応
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
レイトチェックアウトには料金がかかります
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

フロントデスクの営業時間 : 毎日 15:00 ~ 23:30
時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 名あたり、1 泊につき、3.50 CHFの市税が徴収されます。この税金は 12 歳未満のお子様には適用されません。
  • 現地徴収料金 : 1 名あたり 1 泊につき、3.5 CHF。この料金は、6 歳未満のお子様には適用されません。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • セルフパーキング : 1 日につき 10 CHF
  • レイトチェックアウトには料金がかかります

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Amanthos Living Zurich Opfikon
Amanthos Living Zürich Airport Hotel
Amanthos Living Zürich Airport Opfikon
Amanthos Living Zürich Airport Hotel Opfikon

よくあるご質問

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 8 月 26 日 現在、2025 年 9 月 1 日 に大人 2 名でアマンソス リビング チューリッヒ エアポートに 1 泊した場合の最低料金は ¥17,283 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートの駐車料金はいくらですか ?

セルフパーキングは 1 日につき 10 CHFでご利用いただけます。

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 23:30 です。

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。有料でレイトチェックアウトをご利用いただけます。

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートはどこにありますか ?

グラットブルックに位置するこのホテルは、ロープ アンド アドベンチャー パーク チューリッヒ、サーカス サルト ナターレ、ハレンシュタディオンから 3 km 圏内です。チューリッヒ エキシビション センターおよびハレ 622も 5 km 圏内です。S バーン オプフィコン駅まで徒歩 6 分、グラットブルク トラム停留所まで徒歩 9 分です。

アマンソス リビング チューリッヒ エアポートの口コミ

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 48 件の口コミ中 21 件が非常に良い
評価 8 - 48 件の口コミ中 10 件が良い
評価 6 - 48 件の口コミ中 5 件が普通
評価 4 - 48 件の口コミ中 3 件が不満
評価 2 - 48 件の口コミ中 10 件が非常に不満

8.0/10

清潔度

6.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Joyana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved it
2025 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Narinder

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was good
2025 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hessam

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent rooms, poor check-in process, requiring you to install their app and enter an access code to receive your BT-activated digital key, but delayed in providing the access code.
2025 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Audrey、Chesterville

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
IT was affordable and easy to get to. Great location in Zurich. Close to airport and train system.
2025 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tonye

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
My husband and I liked the fact that the property is located in a residential neighborhood with proximity to restaurants and bus stops. The property was clean and comfortable. However the self check-in and check-out process was not very user friendly. Upon arrival it took several tries to get to work and during our three day stay we had to help other guests with theirs on our way in and out of the building. Throughout our stay we did not see any staff at the property except for a house keeping lady who was of no help because she was just there to clean. We could not use the refrigerator in our suite for all 3 days we were there. Communication was very poor with no one taking phone calls and even email response was not prompt. On our last night we finally received an email response to our complaint about no refrigerator, telling us that there is one. We eventually found out that the one cabinet door that would not open was the refrigerator door and was jammed. After much prying, we forced it open from the bottom of the cabinet. This would not be a problem if there was a staff on site even for just a few hours a day or if their phone lines were working.
2025 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Sanjeev

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I didn't like to check-in experience. It was very inconvenient. Instructions to get in the building was not clear. Didn't know you had to enter a gate code to enter inside the building. That combined with late arrival (10 pm local) made the experience bad.
2025 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Albert

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was fine. Says there is housekeeping. Doesn’t exist. We were there for 4 nights and our room was never cleaned or bed made. Woken the second morning by jackhammers at 8 am as they Reno’d the room right next door. No warning and when we reached out to the hotel - we were ignored. Zero response even after multiple days and messages. No AC or if it’s there it’s minimal. You have no control over it. Decent for one night stay prior to flight bec it’s close but other than that - stay away
2025 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LOK YIU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything's great! I was worrying about my late check-in at midnight as it was stated no reception service would be provided after 22:00. Yet, the hotel staff provided me with clear self check-in instructions prior to my arrival, by completing an online form and receiving access key via an App. The room is spacious and clean. Please note it is nearby the airport, so you may hear airplane taking off since 6am just above you. Transportation is convenient! Thank you team!
2025 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Grace

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
This was a very bizarre place to stay. It has no staff so you have to get the code once you arrive to enter the room. It was actually in an apartment building and it was kind of hard to find. The area was not walkable to much but close to the airport. If you need to be close to the airport this might be a good choice but it is definitely not a hotel as we were expecting. The room was very nice once we were inside and much larger than we were expecting
2025 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mark

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Disaster. If I could rate a property less than one star, I would! Staff is totally incompetent. Check-in is unmanned, so good luck if you don't have an international calling plan to call the incompetent "help" desk! 1) I emailed the property the day before check-in to confirm check-in procedures and did not receive a reply until 2 days later after check out. 2) During check-in, you must scan a QR code and fill out an insecure google form with sensitive info to recieve door code for the lobby. 3) Once in the lobby, you must scan another QR code to install an app to recieve your electronic key. Then provide a one time use code (which I did not have and could not access) to retrieve an electronic key on your phone. 4) I had to call the help desk twice because the first person did not bother to understand the problem and provided incorrect info regarding the code needed to get my room key. The second person could not find my reservation details, put me on hold to try to speak with someone else (who was busy), promised she would call me back and never did! The only reason we weren't stuck was because eventually I was able to locate a code buried in a message via the Expedia app, but no email and no call back. (I am lucky I had access to the app.) Another group was stranded in the lobby for over an hour without the ability to call for help since they didn't have international calling! 5) Can't share electonic room key with companion traveler! Only one e-key on one phone!
2025 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Britt

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
It was fine, a bit overpriced for sure. Meh nothing to write home about
2025 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Audrey、Chesterville

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2025 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin

2025 年 7 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

vanessa、sainte-martine

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Vito

2025 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gabriella、Ottawa

カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
DO NOT EVER STAY HERE!! We had an absolutely horrible experience. Our room was being pumped moldy air and the hotel completely ignored us. No one offered a new room, and we had to book another hotel ourselves. When we booked, it said check-in was at 6:30 AM. The day before, we received an email saying check-in was at 3 PM. That would have been fine if we could drop our bags, but the hotel is run entirely through an app. There is no front desk and no staff onsite, just a maid who couldn't help. At 3 PM, one of our two rooms smelled horrific. We thought it was smoke at first, but eventually found a moldy towel stuffed into a hole in the ceiling above the cupboards. The smell was so strong it gave us headaches, even with the windows open. In the second room, a random person used a key card and walked in. A serious security issue. We called the hotel seven times. Each time they either hung up or said someone would call us back. No one ever did. We spent the entire evening trying to get help instead of enjoying Zurich. Expedia also tried to reach them and failed. When we returned hours later to collect our things the mold smell was even worse even with the windows open. Our clothes that had been drying now smelled like mold and the odour remained even after washing them at the new hotel. The hotel never got back to us, never offered a new room, and refused a refund. If there had been any staff onsite, this might have been resolved. Terrible experience. Avoid at all costs!!!!
2025 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ivy Lee

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
DO NOT STAY AT THIS HOTEL!!! Avoid at all costs. We had a horrible check-in process, and almost were unable to enter our room. We arrived at 10:50pm (check-in ends at 11:30pm), and the hotel is fully remote so there is no person working the front desk at all. They gave us a check-in code for a virtual app to use as a key for the room, but it did not work. When we messaged the hotel on Expedia, we received no response and waited over an hour in the lobby of the hotel alone. We called the emergency hotline, and they were unable to help at all. We finally received a new code for our room and entered past midnight. When we left the hotel, we saw several there guests just sleeping in the lobby with their luggage (assuming that they weren't able to access their room either). THERE IS A HIGH LIKELIHOOD THAT YOU ARE UNABLE TO CHECK-IN IF YOU BOOK THIS HOTEL.
2025 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Isaac

2025 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Edward

家族旅行
We had a hard time to get checked in, there is nobody behind the check-in desk. The room was fantastic. We never saw any employee, we talked with someone whose phone number was provided. At 3.00 pm we got a check-in code from Expedia. We had no internet ourself. We live in the USA and it doesn’t work in Europe.
2025 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kristopher

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great. Only thing to note is the Japanese restaurant on first floor is extremely expensive and they will push you to order more food without being transparent in the price upgront
2025 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jared

良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
While Zurich was under a heat wave, no air conditioning and no fan meant a sweltering stay. Mold in the bathroom and general disrepair, unacceptable especially for the price.
2025 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Abdel Halim

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
My key wasn’t working and no one was at front desk to help so had to sleep in lounge the next day after spending hours on the phone to get their help.
2025 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Curtis

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Darlene

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was 100% satisfied with my stay! This place is perfect for introverts or anyone who values peace and privacy. Check-in and check-out were instant and fully self-service, which made everything so convenient. The unit was spotless, with cleaning done perfectly upon request. It had everything I needed—stove, microwave, kettle, utensils, knife, and plenty of cabinets and storage space. The unit was spacious, and the dining area was just right for relaxing meals. The location is great too—just about a 15-minute walk from Glattbrugg station. There’s an elevator, and the building was very quiet, with respectful neighbors. I would absolutely recommend this place to others and would definitely rebook if I get the chance to visit again!
2025 年 6 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Mallory

2025 年 6 月に 1 泊滞在