屋内プール、季節限定屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

フォルケンシュタイナー クラブ フニメーション ボリクの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 442 件の口コミ中 198 件が非常に良い" "
評価 8 - 442 件の口コミ中 179 件が良い" "
評価 6 - 442 件の口コミ中 46 件が普通" "
評価 4 - 442 件の口コミ中 12 件が不満" "
評価 2 - 442 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

TOMOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
nice hotel
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Mr. TOMOKO,Many thanks from the whole team for your positive rating for our Falkensteiner Club Funimation Borik here on expedia.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Kind regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大満足
二日間と短い滞在でしたが大変良かったです。サービスがなにより素晴らしい。スタッフも本当に親切です。ゆっくりホテルを楽しめました。子供たちは室内プールで楽しみ、大人はスパでリラックスしました。食事はオールインクルーシブでしたので、子供たちは好きなものを取っていました。味も悪くなかったです。その他ゲームコーナや卓球台、子供の遊び施設と、充実しています。夏なら海も楽しめたのに。。。と少し心残りでした。グループ会社なので同様に他のホテルもよいのではないでしょうか?
Ivan Polakからの返信 (投稿日 : 2015 年 12 月 26 日)
Dear Guest, thank You very much for Your stay in our Hotel as well as for the nice and motivating words. Me and my team take all guests observations as priority in operational process. I'm really glad You recognized our effort in service quality. We try not only to fulfill our guest expetations, but to surprise them every time they come back to our house. I'm really glad You are able to enoy Your vacation and the service we provide. Together with my team, I hope to see You again in our hotel. I will be more than glad to warmly welcome you! Ivan Polak & Team

8/10 (良い)

Atleticoファン、神奈川

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
充実した施設とAll Inclusiveサービス。ファミリー向けに最適
プール、スパ、アトラクション等充実しており子供と一緒に家族でのんびり過ごすには最適です。またビーチもすぐ隣にありコバルトブルーの透明なアドリア海で海水浴も出来ます。またタクシーでZadarの町まですぐに行けるので一日は観光に費やすのもいいかも知れません(Sea Organはお勧めです)。All Inclusiveのシステムも便利で朝・昼・夜とブッフェが楽しみます。特に焼き魚がヨーロッパでは珍しく日本人にとってありがたいです。プールサイドのバーでもビールとその日のカクテルは飲み放題です。ビーチサイドのベンチで寝転び、ローマ時代から現在に至るまでのZadarの複雑な歴史などに思いを馳せながら日焼け・水浴び・ドリンクを繰り返すなんていう休日の過ごし方は至上の極楽です。

8/10 (良い)

GILLES

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bon hôtel
Très bon hôtel avec petit déjeuner et dîner inclus. Un peu loin du centre ville mais en 45 minutes à pied on y arrive. Il manque dans les chambres une bouilloire pour faire du thé et du café. La salle de sport est superbe.
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laender

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Leander,Many thanks from the whole team for your positive rating for the hotel here on Expedia!We believe that during your next stay, we will provide you with unforgettable and unique moments. In the meantime, we wish you all the best!Kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Balázs

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mr. Balazs,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Bruno Pascal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Bruno Pascal,a big thank you from all of us for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Ibolya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Ibolya,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com.Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Marijo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Allem in allen sehr schöner Urlaub… aber am Pool sollte man für die kommende Saison was machen ….
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Marijo, Thank you for your rating and comment here on Expedia!We are glad to read that you have such good memories of your holiday with us.We will take your constructive criticism into account for further planning, and we apologize for the inconvenience during your stay with us.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Adriana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great place to relax and enjoy the beach. Excellent food and service. Very good pools.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Adriana,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Dan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Dan,thank you for your rating and comment for our hotel here at Hotels.com!We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 7 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Thomas,Thanks a lot for choosing Falkensteiner Club Funimation as your temporary home in Croatia and for awarding us with the highest score here on Expedia!To the entire Team and myself it has been a pleasure meeting you, and witnessing your moments of peace, happiness and enjoyment.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Danijel

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Danijel,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com!Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

8/10 (良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度
2023 年 8 月に 7 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mr. Thomas,It makes us all very happy to find out that you awarded us with four stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Dominik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
*
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Dominik,thank you for your superb rating here at Expedia!We hope to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Best regards form all of us from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

4/10 (不満)

Esad

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Was given different room to what we booked
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Esad,Thank you for your review here on Expedia!We are really sorry that you did not enjoy your stay and that you think that you were not given the room category that you have booked. I can assure you that this is not possible and I am truly sorry there has been a misunderstanding.We hope that despite your unsatisfactory impressions, you will give us another chance so that we can provide you with the stay you expect from a 4-star hotel. In the meantime, we wish you all the best!Best regards,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Justin-Luca

2023 年 8 月に 5 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Justin-Luca,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to realise that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 (良い)

Goran

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Das Personal war sehr nett und sehr hilfsbereit
2023 年 7 月に 8 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Goran,Thank you so much for your rating and your review!We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and that you particularly praised our team.We therefore hope to be able to welcome and pamper you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

8/10 (良い)

Petra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Innen war der Club sauber und schön die Außenanlage, ist schon etwas in die Jahre gekommen.
2023 年 7 月に 7 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Petra,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to read that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Lillian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mrs. Lilian,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Orbitz!We are always happy to have the opportunity to welcome you back to our Falkensteiner Club Funimation Borik.We hope to see you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Marie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This is an amazing property.
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mrs. Marie,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Eva

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service with superfriendly staff. Food and drinks were great. Wonderful areas in and outside the hotel. There is something for everyone; familys with children, retired people, singles, couples a s o. We will definitely stay at this hotel again and I highly recommend it to everyone.
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mrs. Eva ,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.Our entire Team is especially grateful for your kind words and compliments to our staff.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 (良い)

Sandra Arion

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mrs. Sandra,we thank you very much for your rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

Food quality can be better
Food quality can be better
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Anonymous,We greatly and sincerely value any constructive and honest feedback we receive from our guests as it helps us to continuously improve our products and services. Thanks a lot for this!With sunny greetings from Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 (良い)

Boris

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mr. Boris,It makes us all very happy to find out that you awarded us with 8 stars here on Hotels.com.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 (良い)

Peter

2023 年 5 月に 2 泊滞在
Nina Rajicからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Dear Mr. Peter,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Simon

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Essen war Top Unterkunft super
2022 年 10 月に 5 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 3 日)
Dear Simon,thank you very much for your top rating here at ebookers!We hope to welcome you back home to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** as soon as possible in order to offer you another memorable and unique holiday experience. Until then we wish you all the best!With kind regards from Croatia,Allen BarjašićResident Manager

4/10 (不満)

Christian、Wegscheid

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Achtung! Dieses Hotel hat bestenfalls 2 Sterne verdient. Seit mindestens Juni herrscht dort aufgrund katastrophaler, hygienischer Zustände ein hochansteckender Magen-Darm-Virus, den sie nicht in Griff bekommen. Gläser unsauber, Pool und Strand ebenso. Cocktails undefinierbar aus irgendwelchen Sirups. Alles in allem absolut nicht zu empfehlen!!!!
2022 年 8 月に 7 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 14 日)
Lieber Christian,Danke für Ihre Bewertung hier bei Expedia!Nach dem Lesen Ihres kurzen Erfahrungsberichts sind wir zum Entschluss gekommen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben. Schade, dass Sie nicht die Chance genutzt haben, sich an unser Team vor Ort zu wenden, um Ihren Aufenthalt angenehmer zu gestalten.Ihre Behauptung, im Hotel würden katastrophale hygienische Zustände herrschen, werden wir nicht weiter kommentieren, da diese nicht den Tatsachen entspricht. Wir hoffen, Sie finden so bald wie möglich ein Hotel, welches Ihren Ansprüchen gerecht wird. Wir wünschen Ihnen derweil alles Gute!Mit freundlichen Grüßen,Allen BarjašićResident Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great family vacation
We stayed 4 nights in this hotel. Nice, green surroundings, 50 meters from sea and beach. The room was perfect for three and had a sea/pool view. Very friendly personnel at reception. The food selection was good and very fresh. If you plan to relax by the pool while your children play on the water slide, this is the place for you.
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 29 日)
Dear Guest,thank you very much for reviewing our hotel here at Hotels.com!It has been a pleasure to read that your 4-night stay at our Falkensteiner Club Funimation Borik**** exceeded your expectations when it comes to the spacious family rooms, the team as well as the rich and varied buffets.We thus would like to welcome you back home as soon as possible in order to offer you another memorable stay. Until then we wish you all the best!Yours sincerely,Allen Barjašić

10/10 (非常に良い)

Peter

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nyárutó
2022 年 9 月に 7 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 29 日)
Dear Peter,a big thank you from all of us for your review here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile we wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen Barjašić

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 29 日)
Dear Guest,thank you for your top rating here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Kind regards,Allen Barjašić

10/10 (非常に良い)

KONSTANTIN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 10 日)
Dear KONSTANTIN,thank you for your top rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** in order to offer you another unique and memorable holiday experience by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

6/10 (普通)

Peter

家族旅行
2022 年 8 月に 5 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Peter,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back as soon as possible and until then wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 27 日)
Dear Guest,thank you for your review here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home to our hotel and until then wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 (非常に良い)

Sander

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Sander,we thank you very much for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Yours sincerely,Allen BarjašićResident Manager

8/10 (良い)

Eva

2022 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sander

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Sander,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home in the near future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 (非常に良い)

Ivana

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Programm für Kinder 👍 Essensauswahl 👍
2022 年 8 月に 4 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Liebe Ivana,ein großes Dankeschön unsererseits für Ihre Top-Bewertung hier bei Expedia!Toll, dass Ihnen unser Animationsprogramm sowie die reichhaltige und vielfältige Essensauswahl so zugesagt und Ihren Aufenthalt bei uns zu einem einzigartigen Urlaubserlebnis gemacht haben.Wir hoffen daher, Sie ganz bald wieder mit einem "Welcome Home!" bei uns begrüßen sowie verwöhnen zu dürfen und verbleiben in der Zwischenzeit mit lieben Grüßen aus Kroatien.Herzlichst,Allen BarjašićResident Manager

8/10 (良い)

Pura、Valley Springs

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
I love the hotel , clean but room was not clean everyday . The pool food was very sloppy not clean at all . They would put all the food on the table without protection everybody touching all the food I could not eat seeing that . They should be more clean pool area and drinks not heathy . Other than that it a nice place
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 9 日)
Dear Pura, thank you for your review here at Expedia! We are glad to read that you had an overall positive experience at our hotel. We will of course take your constructive suggestions for improvement into consideration for future planning. We therefore hope that you will give us another chance in the near future in order to prove to you that we take your feedback seriously and would like to offer you a unique and memorable stay that you expect from a hotel of this category. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards, Allen Barjašić Resident Manager

4/10 (不満)

Samir

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Man får inte det man betalar för
Svårt att förstå att det är en 4 stjärnor hotell. Sängkläder ej byta på en hel vecka, bara handdukar bytes. Ingen städning runt poolområde. Dålig hygien t.ex. i baren (vi och många av gäster fick Covid under vistelse) man kunde se många av personalen som snyter sig. Inga hygienåtgärder Det finns tillgång till Spa dock bara för nudister. Går att låna cykel om man vill cykla till stan men bara till kl. 20:00. Hotell ligger relativt långt från stan. Stranden vid hotellet luktar avlopp. Finns en bättre strand 300 m bort från hotellet. Maten var okej dock vin smakar som utspädd vinäger, drinkar vid poolen är ingen lik den andra även om man beställer samma drink och personalen suckar och skrollar med ögonen när man beställer drinkar. Sammanfattningsvis hotell passar bäst familjer med små barn eller om man gillar att semestra med små skrikande barn, skulle inte rekommendera till par eller till familjer med äldre barn.
2022 年 7 月に 7 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Dear Samir, thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com! We were surprised to read that you contracted COVID during your stay and failed to inform us about this. We do not know about any COVID cases in our hotel or the wider region, so we will refrain from commenting on your statement any further. Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

2/10 (非常に不満)

Filip

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Hygiene katastrophal, "Kinderbetreuungsraum" schmutzig, stickig, Gestank von Sanitäranlagen kommt hinein, keine Klima aktiviert, ca. 35 Grad im Raum, perfekte Brutstätte für Viren und Bakterien, viele erbrechende Kinder gesehen, absolut kein Wunder. Zimmertoilette noch mit Kotresten vom Vermieter übernommen, Terrasse komplett voll mit Vogelkot, Wände auch, mein Kind ist leider rein gelaufen. Das bei der höchsten Zimmerkategorie (2800€ Familienzimmer für eine Woche, nicht einmal die Hälfte wert). Glasscherben und Zigarettenstummel in der Wiese, insgesamt gefährlich und absolut ungeeignet für Kinder. Glassplitter im Smoothie. Reklamation beim Hotelmanager brachte einen kleinen Preisnachlass, viel zu wenig für die beanstandeten Sachen. Wir waren insgesamt 4 Familien, nie wieder.
2022 年 7 月に 7 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Lieber Herr Nemcek, wir bedanken uns herzlich für Ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir glauben nicht, dass eine 1-Sterne-Bewertung unseren hohen Standard an Servicequalität, die Hotelausstattung oder das gastorientierte und fleißige Team vertreten kann. Ich finde es persönlich sehr schade, dass Sie sich dazu entschieden haben, uns eine solch schlechte Bewertung zu hinterlassen, zumal ich der Meinung bin, vor Ort alles Mögliche für Sie getan zu haben. Unser Motto "Welcome Home!" ist nicht nur ein einfacher Slogan, sondern stellt unsere besondere Herangehensweise zum Gast dar. Wir ignorieren die Bedürfnisse, Wünsche, Kommentare und Verbesserungsvorschläge unserer Gäste nicht, sondern kümmern uns aufrichtig um Ihr Wohlbefinden und scheuen keine Mühe, etwaige Mängel auszugleichen. Der "kleine" Preisnachlass von 25 % des Gesamtpreises ist ein weiterer Beweis, dass Ihre Kritikpunkte nicht auf taube Ohren gestoßen sind und auch der Großteil Ihrer genannten Punkte schnellstmöglich beseitigt wurde. Wir hoffen daher, dass Sie so bald wie möglich ein Hotel finden, welches Ihren Erwartungen entspricht. Wir wünschen Ihnen bis dahin alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Stuart

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
Highly recommended Hotel, very clean, staff were all friendly and a good range of food. Never any issues getting sunbeds by the pool.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Dear Stuart, a big thank you from the whole team for your review here at Hotels.com! It has been a pleasure to read that the general cleanliness, the friendliness of the team as well as the rich and varied buffets in our Restaurant Maestral exceeded your expectations. We thus hope to welcome you back home to our family paradise in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards from sunny Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Jason

2022 年 7 月に 6 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Dear Jason, thank you for your top rating here at Hotels.com! We cannot wait to offer you another unique and memorable stay by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best! Kind regards from Dalmatia, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Eva

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Kamber、D

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Die Soft Getränke an denn Bars waren nicht original sondern Konzentrat oder Pulverform. Im Zimmer dagegen wahren original und das konnte man Schmecken.
2022 年 7 月に 8 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Liebe/r Kamber, wir bedanken uns für Ihre Bewertung hier bei Expedia! Wir hoffen, Sie ganz bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen derweil alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

8/10 (良い)

Kamber、D

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Abend essen eine Stunde verschieben nach hinten also bis 22'00 Uhr
2022 年 7 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Maciej

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2022 年 7 月に 7 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 16 日)
Dear Maciej, thank you for your review here at Hotels.com! We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Best regards, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Laender

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 16 日)
Dear Laender, we thank you for reviewing our Falkensteiner Club Funimation Borik**** here at Hotels.com! We hope that you will visit us once again soon and until then we wish you all the best! With kind regards, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Azra

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastiskt!
Perfekt semester! Fantastiska 7 dagar, bra service, bra renlighet och bra mat. Finns inget att klaga på. Stor eloge till all personal på hotellet.
2022 年 6 月に 7 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 16 日)
Dear Azra, thank you for your top rating here at Hotels.com! It has been a pleasure to read that we exceeded your expectations when it comes to our high-quality service, the richness and variety of our buffets as well as general cleanliness in and around the hotel. We thus cannot wait to welcome you back home and in the meanwhile wish you all the best! Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

8/10 (良い)

Compairit

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice resort and spacious property! Our kids just loved it. Lots to do for them, fun water slide, amazing pools and truly outstanding location.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Allen Barjašićからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 7 日)
Dear Compairit, thank you for reviewing our hotel here at Expedia! We are glad that you had a great stay with us and that the spacious pool and park area, the children's facilities as well as the unique seafront location made your stay a unique and memorable holiday experience. We hope that you will soon return to us and until then wish you all the best! Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager