フロント

ヒルトン ガーデン イン ワシントン DC / ジョージタウン エリアの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 537 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 251 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 107 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 66 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 40 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Satoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
忘れ物
ホテルの部屋に忘れ物をしましたが、対応は酷いものでした。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Rutaからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 26 日)
Thank you for your feedback

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Rutaからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Thank you for your feedback

8/10 (良い)

やちん、神奈川県相模原市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周辺はホテル街
宿泊代結構しましたので、それなりのいいホテルでした。 ただ、バリアフリーの部屋でしたので、シャワーを浴びると排水の床勾配がうまくとれていないのか いつも足ふきタオルがびしょぬれでした。
2018 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Inaya

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed here for Memorial Day Weekend & it was absolutely amazing. Cynthia from the front desk was so kind and sweet. She accommodated us in away she could. She made us feel extremely welcomed & comfortable. I will definitely be back. Thank you Cynthia
2024 年 5 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Bethany

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Parking was full the first night and was more expensive then right next door.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Chris, Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.

10/10 (非常に良い)

Allyn、Basking Ridge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This was a very clean and very comfortable hotel room. The staff was nice. They helped us with our car and there is a cafeteria/restaurant at the lobby very convenient.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Luis、Guatemala

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Astrit

小さなお子様連れの家族旅行
I could’t sleep all night about a noise I don’t know what kind of noise was
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Silvia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was in a good location and it had a Walgreens across the street.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

PAUL

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
just ok
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Christopher

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I really enjoyed our stay and the staff was supet helpful and friendly
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Stephen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Every thing is fine, except nighttime a little bit noise.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

jeremiah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
the restaurant attached "cheff Geoffs" is amazing, the hotel staff was nice. nothing bad to say other then no indoor pool.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Winston

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Every was great except they ran out of available parking.
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mehrnoosh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Umesh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Jan

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Arrived and though I had paid in advance, this was not on record. The gym was closed down. The tub drain did not work, nor did the ice maker on our floor. Staff was terrific but I would not book at a Hilton again based on the number of things that were not in working order.
2024 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Shawn

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would never come back
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Chrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 (非常に良い)

Peter

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice 3-4 star hotel
2024 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hannah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
We had an issue with our room facilities that made for poor sleep, but the front desk and maintenance staff were very helpful and considerate. If you’re a coffee drinker who doesn’t mind using the in-room per-cup coffee maker, I’d suggest bringing or purchasing additional cups as the 2-caffeinated and 1-decaf provided were not enough for the two of us (although the staff were very kind to provide more when requested). Aside from that, our room was comfortable, clean, and quiet.
2024 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Barbara

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff
2024 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Verlean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Property was clean and convenient to other stores like cvs and walgreens if you forgot something. Staff was very friendly and helpful.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Chrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

2/10 (非常に不満)

Kubilay

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Chrisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

8/10 (良い)

Hui

2024 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Cindy

良かった点 : 清潔度
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Liliana

出張
Personnel was courteous and kind
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great stay
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

jewel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing. Service was great. Everyone was friendly. I will definitely be returning
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maksim

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and modern
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Theodore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Stefan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Good place for a short stay in DC!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Christopher Front Deskからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 (非常に良い)

Brad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
T
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Emily

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The property and rooms were excellent. The hotel staff were friendly and conscientious. The restaurant staff at the attached Chef Geoff’s were not so great. I asked for a table for 4 and was told it was an hour wait. The host I spoke to was dismissive and rude. After waiting and returning an hour later, the situation wasn’t much better. Appetizers and a kid’s meal were delivered before our drinks finished coming to the table. If you don’t want children in your restaurant, don’t offer a kid’s menu. If you don’t want kids waiting, add a ‘make a reservation online’. Apparently, parents should only eat in their rooms… wouldn’t come back.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Elizabeth

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Miscommunication with payments and bad customer service. Extra fees hidden and deposit never given back. No actual receipt.
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

My、Smyrna

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean all staff was very kind and polite.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Trevor

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mitra

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The room was clean and very nice and helpful staff and the location was very convenient for me.
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Katayoun

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

douglas

2024 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Armin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
We arrived around 10:30 pm to spend a night over at hilton. The staff and check in was great; however the room temperature was at 55 Fahrenheit. We called the front desk and told that you have to wait for 15 minutes for the air condition to start and the room will ger warm in 10 minutes. The system did not kick in until we restart the thermostat and finally the room got a bit warmer by 2 am! The other point was not having a warm water to take shower in the morning which makes our stay complete. Saying these issues with the building, the staff and the area of the hotel was among the best in the area.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Christopher Front Deskからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

2/10 (非常に不満)

Yicui

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Chris Front Officeからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. Please contact me directly at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 (非常に良い)

Natalia、Mill Valley

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nyasia

2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Akinwole

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Tawanda

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very subdued but elegant hotel in a nice neighborhood of DC. Not having to worry about parking is nice; but the valet service is $50/night. All manners of great restaurants and cafes in a few minutes walk, and about a $15 Uber to the Capitol area. Overall an extremely nice stay.
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ABDURREZZAK

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
One of the I stay - money = service
2023 年 12 月に 1 泊滞在