Väldigt unikt boende mitt i hjärtat av byn. Huset var rymligt och bra storlek för oss 10 vuxna som spenderade en vecka här. Vi var nöjda med läget, närheten till vandring och utflykter och att huset kändes autentiskt. Det var en relativt lugn gata och området kändes tryggt. Vi hade uppskattat om huset skulle ha varit noggrant städat både på in- och utsidan. Mycket av kärlen i köket var inte bra diskade, poolen var inte särskilt fräsch och golven skulle behöva rengöras. Två av husets fyra toaletter var ur funktion, det fanns en råtta på innergården och diskmaskinen tvättade inte rent. Vi rengjorde själva mycket av kärlen innan vi använde dem samt kaffekokaren och diskmaskinen. Grannhuset håller på att totalrenoveras och orsakade lite oljud under dagtid.