屋外プール

SenSホテルアンドスパカンファレンスウブドタウンセンターの口コミ

4.5 out of 5

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 671 件の口コミ中 420 件が非常に良い" "
評価 8 - 671 件の口コミ中 198 件が良い" "
評価 6 - 671 件の口コミ中 35 件が普通" "
評価 4 - 671 件の口コミ中 10 件が不満" "
評価 2 - 671 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Keiko

2023 年 11 月に 15 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear Keiko, Thank you for staying with us and I am sorry to see that we have fallen short somehow. The team here at SenS strive to ensure all our guest are well looked after and it seems that we have fallen short somehow. We checked your stay records and didn't find any reports or complaints throughout your stay. If you would be so kind to contact me, I would like to know further on matters that we have fallen short of. Thank you again Keiko for staying with us and I look forward to hearing from you. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your rating. We look forward to your next visit. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 6 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your rating. We hope to see you back again soon. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not bad apart from existed kids in the pool
Sometimes toilet flash doesn’t stop and running water for long time in our room. When kids are screaming in the pool, it’s echoing while guest room area because pool is in the centre of hotel and quite noisy.
2019 年 12 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your review. We are pleased to know that overall you very much liked the hotel and I do apologize for the noise from the kids at the pool, over the new year's holiday period. Our Pool is indeed located in the courtyard and it usually a very peaceful and tranquil place for guest to relax at. I do again apologize for the inconvenience of noise during the holiday period. Thank you again for staying with us and we look forward to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
便利な場所にあり、スタッフも親切。
2019 年 11 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and we are pleased to hear that you found SenS Hotel and Spa - Ubud to be conveniently located as well as finding our Hotel associates to be friendly throughout your stay. Thank you again for staying with us and we look forward to your return visit. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

Miyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔でとても快適でした
2019 年 8 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Dear Miyuki, Thank you for staying with us and thank you for your review on Expedia. We are glad to hear that you found our hotel to be clean and comfortable. We hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に綺麗で、立地も良かったです。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your excellent review on Expedia. We are so pleased to know that you liked the hotel property and that you also found SenS Hotel to be in a very good location. Thank you! We hope that we may welcome you back for another great stay. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Valued guest, Thank you for staying with us and thank you for your rating. We hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your Wonderful Rating& we are pleased to know you've had an excellent time with us. We hope to see you back again soon.. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

T、YOKOHAMA, jp

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ウブドの中心にある比較的大型のホテル。リゾート感は無いけれども、設備が新しく清潔で快適に宿泊できた。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 9 日)
Dear T, Thank you for staying with us and thank you for your review. We are glad that your found our hotel to be comfortable and our facilities to be complete and clean. Thank you again for your stay and we hope to see you back again soon. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地、朝食
立地は王宮まで徒歩20分くらい。歩道が荒れていたり、バイクが止まっていて歩き辛いです。朝食はバイキングで洋食、バリ食、味噌汁がありました。スタッフの対応は良かったです。
2018 年 7 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us recently and thank you for your great review. We are happy to know that you liked our hotel's location and that the hotel service quality met your expectations. Thank you again for your review and we very much look forward to seeing you again on your return visit. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
微妙!
日本語が全く通じない。ホテルフロントも説明を一生懸命してるが、英語で事務的。ほとんど、欧米人、東洋人は皆無。無理シャトルバスも、フロントの人が運転するので、フロントが混雑していると待たされる。20分出発が遅れた。アジアなので致し方ないが、待たせすぎ! プールはレストランの横なので、泳ぎづらく狭い。こんなもんか?て感じ!
2017 年 10 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 20 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your review. We do apologize for the shortcoming experienced during your stay, especially with language issue and speed of of our service. I have noted your points and I will work with my team to ensure all guest that stay with us has a pleasant and memorable stay. Thank you again for your feedback and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

Akemi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
高齢の父と2泊しました。とても清潔で快適、ホスピタリティのあるホテルでした。 ホテルの向かえにも綺麗なローカルレストランがあり、シャトルバスも1時間毎にあるのでとても便利。 父が 高齢でしっかり歩けないので、お向かえのレストランに行く時に フロントの女性が手を添えて 連れて行って下さり、わざわざレストランのスタッフに父がホテルに戻る時に 手を添えるように言って下ってたり、本当に親切でした。 残念な点は、翌午前中 出かけて疲れて戻ってきた時に 清掃が入ってなくて、わざわざ サインボードをかけて そのまま昼食に出かけて、戻ってきてもまだできていませんでした。フロントに言ってすぐ連絡してもらいましたが、なかなか それでも清掃が入らなくて かなり外で待たされました。 あと歯ブラシが1つしか用意されてなくて、清掃が入っても追加してくれてなかったです。 それでも、ホテルスタッフはとても 愛想が良くて親切で、特にアリアナと言うベルボーイの男の子はスーパーの帰りにお迎え来てくれたりお世話なりました。最後にお別れの挨拶がきちんとできなく心残りです。 この最後の空港までの車も手配してもらいました。そんなに高くなかったです。 スパもすごく よかったです。 またウブドに泊まる時は ここに泊まりたいです。
2017 年 7 月に 2 泊滞在
SenS Hotelからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 31 日)
Dear Akemi, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful review. I am so pleased to hear that our team were helpful and accommodating towards you and especially helpful towards your elderly father. Thank you also for your feedback in regards to early housekeeping cleaning request. I have shared your feedback with my Executive Housekeeper to ensure early request are well accommodated. Thank you again for staying with us and for your wonderful review. From all of us here at SenS Hotel, we look forward to your next stay with us.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
安くて街中にある
ホテルの方々のサービスが良かったです
SenS Hotelからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 5 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us recently and for sharing your review of your stay. We look forward to welcoming you back in the very near future. Warmest Regards, SenS Hotel and Spa - Ubud.

10/10 (非常に良い)

ペルル、三重県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル従業員の態度
5階の通路から
食堂から中庭を望む
SenS Hotel and Spa - Ubudからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and we truly value your Excellent Review. Thank you again and we look forward to seeing you again soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
2泊しました。 清潔な部屋で、すごく快適に過ごせました。 朝食のバイキングも美味しかったです。 ロケーションも中心街に位置し、観光にも便利でした。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ウブドのお得なホテル
ホテルは明るくフレンドリーで快適です。ウブドパレスから徒歩10分と近く夜も不安はありません。コストパフォーマンスが7よくお得なホテルです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

kaz

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感溢れるホテル
初バリにて最初の滞在に利用しました。到着後冷たいウェルカムドリンクを頂き、とても有難かったです。ロケーションは、ウブド内にあるあらゆる観光地の真ん中のため、非常に便利でした。スタッフの対応も親切で、ホテル内施設も充実していました。次にウブドに訪れる際は、また利用したいです。
SenS Hotel & Spa - Ubudからの返信 (投稿日 : 2016 年 5 月 30 日)
Dear Kaz, Thank you so much for staying with us and taking your time to write such a precious comment and sharing your recent experience at SenS Hotel and Spa - Ubud. I am flattered to read that you were so happy with our overall Hotel Facilities and Services. Thank you once again for your kind support and valuable comments. We all very much look forward to welcoming you back to SenS Hotel and Spa – Ubud in the near future. Warm regards, SenS Hotel and Spa - Ubud

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光に便利な素敵なホテル
新しいホテルで快適に過ごすことができました。ウブド中心部の王宮や市場へは徒歩10分程の立地にあり、何をするにも便利な立地でした。部屋はあまり広くはありませんでしたが、アイロンがあったりなど設備・備品が充実していました。コンセントは、数も多くプラグ変換をしなくてもそのまま使用できる点は非常に良かったです。朝食のビュッフェは味付けも美味しく、野菜の鮮度も高く安心して食べられました。プールはあまり広くはなかったので、プールを重視する旅行者やホテルライフを満喫したい旅行者向けのホテルでないかもしれません。ただし、全体的に見てサービスのレベルが非常に高く、また宿泊したくなるようなコスパの良いホテルでした。

10/10 (非常に良い)

Shuji、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段以上に満足できるホテル
築浅の綺麗なホテルです。2日間の滞在でしたが、ハネムーンと伝えると部屋のデコレート、 ウェルカムケーキを用意してくれるなど、サービスが良く又、スタッフの対応も良く、何でも相談にのってくれ、値段以上の満足感がありました。次回行く際も是非利用したいです。

8/10 (良い)

Midori、インドネシア

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しい、シティセンター
何の問題もなく快適に過ごせました。

10/10 (非常に良い)

Yukie、シンガポール

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リーズナブルで明るく快適でリラックスできるホテル。
ホテルが新しいのでエアコンなどの設備機器も快適、部屋の掃除もサービスも行き届き、気持ちの良いホテルです。 最初にロビーで、ウェルカムドリンクとプチケーキのサービス。 部屋には、ウェルカムフルーツが用意されていました。 毎日一人2本ずつのミネラルウォーターを置いてくださいます。 コンセントは、世界利用タイプなのでアダプター無しで使えました。 朝食は、ビュッフェです。トースト用パン、クロワッサン、マフィン類の他、パンケーキ、ワッフルもその場で焼いています。サラダ類、チーズ、ハム、フルーツ類、ヨーグルト類、中華風おかゆ、お味噌汁、ベーコン、ソーセージ、たまご類、ポテト、フライドヌードル、フライドライス、その他オムレツなども注文で作ってくださいます。飲み物は、オレンジジュース、パイナップルジュース、冷たい水、コーヒー、紅茶、グリーンティー。日本のホテルビュッフェと比べると、品数は少ないですが、美味しく頂きました。 このセンスホテルの魅力は、従業員の皆様の感じの良さ。スタッフ全員が明るくにこやかで親切です。 特にフロントマネージャー(女性)さんだと思うのですが、質問には的確と親身になってお答えくださいましたし、本当にプロフェッショナルで、最高のスタッフさんのお陰で、とても気持ちの良い快適な旅行ができました。 ホテルは静かな場所です。街の中心まで徒歩15分ぐらい掛かりますが、道路わきのお店やレストランなどを眺めながら歩けば、遠く感じませんでした。マーケットは夜6時半ぐらいには終わってしまいます。 次回のバリにも、また泊まりたいと思います。
SenS Hotelからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 5 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful review. We look forward to seeing you again on your next trip to Bali. Warmest Regards, SenS Hotel and Spa - Ubud.

10/10 (非常に良い)

Lisa、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nice and cozy friendly hotel!
Really appriciated all stuffs worm servise. nice and crean room with enough amenities. hotel car servise provided within central Ubudo were so helpful.
SenS Hotelからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful review. We look forward to seeing you again on your next trip to Bali. Warmest Regards, SenS Hotel and Spa - Ubud.

8/10 (良い)

ayako、Jakarta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2015年にできたホテル
4ヶ月ほど前にできたばかりという事で新しく、綺麗なホテルでした。 少し歩きますが、ウブド王宮や市場なども十分徒歩圏内です。 部屋にあるビーチサンダルは持ち帰りOK、TV下にあるコンセントは部屋のカードを抜いていても使える・・・など、細かいところに気を配られているように思いました。 ただ、トイレ・シャワーのブースがガラス張りなのは・・・一応、カーテンで隠す事はできますが、音は筒抜けです。 レストランには少し日本語を話す事ができるMadeさんがいます。
SenS Hotelからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and thank you for your review. We look forward to seeing you again on your next trip to Bali. Warmest Regards, SenS Hotel and Spa - Ubud.

10/10 (非常に良い)

Chandan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
shower water collects and doesn't drain
2024 年 4 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Chandan, Thank you for staying with us and we greatly appreciate your fantastic rating on Expedia. It brings us joy to learn that you had an enjoyable overall experience during your time with us. Additionally, we want to express our gratitude for bringing the shower drainage issue to our attention. Our team has taken immediate action to address this matter. Your feedback is invaluable in our efforts to ensure a delightful stay for all our guests. Thank you once again for choosing to stay at SenS Hotel and we eagerly look forward to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo – General Manager

10/10 (非常に良い)

Bronwyn

家族旅行
A lovely hotel that had exceptional customer service from the staff. From the moment we arrived we were warmly greeted with a refreshing iced tea and cake. The restaurant staff got to know us by name and were genuinely interested in our day and what we’d done - such a wonderful experience being there. The rooms were spacious and the beds comfy. The wifi was the best we had in Bali. It’s located down the street from the Royal Palace with lots of restaurants nearby but we didn’t use many as the hotel restaurant was great. The buffet breakfast was lovely with a good range of hot and cold choices that changed each day. Wonderful pool area. Highly recommend.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Bronwyn, Thank you for staying with us and thank you for sharing your stay experience on Expedia. We're thrilled to hear that you had such a wonderful stay at SenS hotel. Providing exceptional guest service is always our top priority, and it's fantastic to know that you felt warmly welcomed from the moment you arrived. We're delighted to hear that you enjoyed our welcome offerings and lovely to know that our restaurant associates made your dining experience memorable by getting to know you personally.Also, its great to hear that you found our rooms to be spacious and the beds to be very comfortable.Your kind review and recommendation means the world to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon! Warmest Regards, Sven Remo – General Manager.

10/10 (非常に良い)

Ayush

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel and the room was very clean. The staffs were also friendly and accommodating especially the kitchen staff. Their breakfast was amazing too. The area was also perfect for evening walks with variety food to choose from. We had good experience overall. The only issue was that we could hear everything from rooms next door.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Ayush, Thank you for taking the time to share your stay experience with us. We're thrilled to hear that you found our hotel and rooms to be clean and that our hotel associates, especially the kitchen team, were friendly and accommodating. It is also wonderful to know that you enjoyed our breakfast offerings in the morning. Thank you also for your feedback regarding the noise from the neighbouring rooms. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused during your stay. We'll certainly look into ways to address this issue to ensure a more peaceful environment for our guests in the future.Thank you again for sharing your stay experience with us and we hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo – General Manager.

8/10 (良い)

Cheryl

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
I saw rats just around the corner of the property. You have to walk around the corner to get anywhere and the garbage and rats at that corner, scooter taxis, was just dirty. I have stayed at Senz before and the corner was not a problem then but now it is a real health issue.
2024 年 2 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Cheryl, Thank you for choosing to stay with us and for bringing this matter to our attention. Maintaining cleanliness and hygiene standards is a top priority at our hotel, and we are sorry to hear about the issue you encountered during your visit. While we understand that this particular concern was outside our hotel property, we apologize for any inconvenience it may have caused you. Your feedback is valuable to us, and we will promptly address this issue with the local banjar (village council) to ensure the surrounding Ubud area maintains a clean and pleasant environment. We truly appreciate your loyalty and your concern for the well-being of Ubud. Your review serves as a helpful reminder for the local village of Ubud to take immediate action to improve cleanliness. Thank you once again for choosing to stay at SenS Hotel, and we hope to welcome you back in the future to experience an enhanced stay. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

Lahbib

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Dear Lahbib, Thank you for staying with us and sharing your rating on Hotels.com. We look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

Duc Quang

2024 年 1 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Dear Duc Quang, Thank you for staying with us at SenS Hotel & Spa - Ubud and thank you for your wonderful 10/10 rating. We hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

Markus

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Markus, Thank you for staying at SenS Hotel & Spa - Ubud and Thank you for your 5/5 Rating. We Hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

Annapurna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Annapurna, Thank you for staying at SenS Hotel & Spa - Ubud and Thank you for your 5/5 Rating. We Hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

8/10 (良い)

PUI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
近市中心,方便
2024 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear PUI, Thank you for staying at SenS Hotel & Spa - Ubud and Thank you for your Great Rating. We Hope to see you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

Angela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I truly enjoyed staying at this hotel. The staff was very friendly and kind. Had my room cleaned daily and the bathroom was always left spotless. The hotel is really well located, lots la great restaurants and spas around it. I also loved the breakfast buffet and express lunch of the hotel’s restaurant. Can’t recommend it more. I will be back!
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Angela, Thank you so much for staying with us at SenS Hotel & Spa - Ubud and I am so happy to hear that you've had a great stay and that you are recommending SenS hotel to other Expedia Guest looking for accommodation in Ubud. Thank you again for staying with us and we look forward in Welcoming you back on your next trip to Bali. Warmest Regards, Sven Remo - General manager

10/10 (非常に良い)

Luke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic hotel and staff.
The food was amazing, the best staff we have experienced so far. Close to Ubud centre. Really enjoyed this hotel and would definitely return. 100% recommend.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Luke, Thank you so much for staying with us and we are glad to know that you've had a wonderful stay. We look forward to seeing you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

Jyothi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location in central Ubud. Walking distance to palace, monkey forest, ridge trail and shopping.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Jyothi, Thank you for staying at SenS Hotel & Spa – Ubud and thank you for sharing your stay experience. It's fantastic to hear that the Hotel's great location in central Ubud is very ideal for you, as most key attractions are within walking distance - making it convenient to explore and immerse yourself in the cultural and natural beauty of Ubud. Thank you again for staying with us and we look forward to seeing you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo – General Manager

10/10 (非常に良い)

Chooi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Liked the locality of the hotel in relation to the eateries and shops. Enjoyed the Balinese massage at the Spa, Staff were friendly and helpful
2023 年 12 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Chooi, Thank you for staying with us and thank you for your wonderful review. We are happy to know that you liked the hotel location and appreciate the SenS Hospitality from our hotel associates. Thank you again for your review and we look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

Gopakumar、Sharjah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On Ubund centre and walkable to most near by attractions. Quite good breakfast team and reception staff.
2023 年 12 月に 6 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Gopakumar, Thank you for staying with us and we are happy to know that you've had a pleasant stay. We very much look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

ABHINAV

2023 年 12 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Abhinav, Thank you so much for staying with us and thank you for your 5-Star rating. We look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

ANA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was warm, accommodating and they always had a smile on their face. Just the right amount of attentiveness at all times! Room was clean and well serviced throughout out stay. The spa services were very nice as well and the food and drink options plentiful for those moments when we didn’t want to venture far from the hotel. I would stay there again if I find myself back in Ubud!
2023 年 12 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear Ana, Thank you for staying at SenS Hotel and thank you so much for your wonderful review. We are so happy to know that you've had an excellent stay with us. Thank you again for your review and we very much look forward to seeing you back again in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

Maria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and friendly staff. Breakfast in the morning was also delicious.
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Maria, Thank you for staying with us at SenS Hotel and thank your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay experience with us. Providing a clean environment and friendly service is always our top priority. We're glad you also appreciated our delicious breakfast offerings at our Yonne Cafe. Thank you again for sharing your review and we look forward to welcoming you back again soon! Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

Misa

2023 年 11 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Misa, Thank you for staying with us and we look forward to seeing you back again soon. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

David、Ilford

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
As a solo traveller i found the staff very professional and helpful welcoming. The pool was lovely, the breakfast ample and tasty. Hote is very central for good tours and only 10 min walk to palace and market. Highly recommend
2023 年 11 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear David, Thank you for your recent visit and stay at SenS Hotel & Spa - Ubud and thank you for recommending our hotel on Expedia. We are so happy to know that you really enjoyed your stay. We hope you will visit us again on your next trip to Bali. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ha resultado muy buena, el servicio a la habitación impecable, se ofrecen en todo momento a ayudarte y mejorar tu estadía.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for staying with us and we are so happy to know that you've had a pleasant stay. We hope to see you back in the not too distant future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

6/10 (普通)

Magdalena

2023 年 9 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Magdalena, Thank you for Staying with us and we look forward to your next visit. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

Revelyn、San Diego

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were incredibly accommodating and courteous.
2023 年 10 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Revelyn, Thank you so much for staying with us recently and I am so pleased to hear from you that our hotel associates were courteous and accommodating to your needs throughout your stay with us. Revelyn, it was truly a pleasure to be at your service and we hope to see you back again on your next visit to Bali. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

Rudolf

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mooie, schone ruime kamers met moderne badkamer, en een zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk. Eten is goed, ontbijtbuffet. Niets op aan te merken en dus aanbevelenswaardig. Je bent binnen een paar minuten lopen in het centrum van Ubud. Als zelfs dit je te veel is, bestel voor een klein bedrag een auto of scooter.
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Rudolf, Thank you so much for staying with us recently and we truly appreciate you recommending SenS Hotel as a place to stay in Ubud Town. Thank you again for staying with us and we look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

10/10 (非常に良い)

HENRI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very friendly staff. Clean and pleasant hotel with good cuisine.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Henri, Thank you so much for your recent stay at SenS Hotel & Spa - Ubud and we are happy to know that you've had a great stay. We look forward to seeing you back on your next visit to Bali. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.

8/10 (良い)

Poorva

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very friendly and welcoming, the rooms were clean and the location was excellent, walking distance to a lot of the main sights and restaurants. The only negatives were that there were quite a few flies in the bathroom (not sure how they got in), it was quite loud at times and you could hear noises from the rooms next door. Also I didn’t like that the pool and loungers were just outside the restaurant meaning everyone could see you!
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Poorva, Thank you for staying with us recently and we are happy to know that you found our hotel associates to be very welcoming, and that you found our rooms to be clean. Thank you also for your feedback. I will discuss with my team on ways to improve on the comments you've suggested. Thank you again for staying with us and we look forward to seeing you back in the near future. Warmest Regards, Sven Remo - General Manager.