ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティ

3.0つ星宿泊施設

La Quinta Inn by Wyndham Bossier City

Motel with free breakfast, near Louisiana Boardwalk

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口コミ

10段階中4.6

人気の設備とサービス

  • プール
  • 朝食付き
  • ペットとの宿泊可
  • 客室清掃
  • ランドリー
  • 駐車場利用料込み

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

ルーム キングベッド 1 台

おすすめポイント

温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ハイビジョンテレビ
高級寝具
専用バスルーム
シャワー付き浴槽
ヘアドライヤー
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

ルーム ダブルベッド 2 台

おすすめポイント

温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ハイビジョンテレビ
高級寝具
専用バスルーム
シャワー付き浴槽
ヘアドライヤー
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 5 名
  • ダブルベッド 2 台

ルーム ダブルベッド 2 台 バリアフリー (Mobility,Tub w/Grab Bars)

おすすめポイント

温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ハイビジョンテレビ
高級寝具
専用バスルーム
シャワー付き浴槽
ヘアドライヤー
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 2 台

ルーム キングベッド 1 台 バリアフリー (Mobility, Bathtub w/Grab Bars)

おすすめポイント

温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ハイビジョンテレビ
高級寝具
専用バスルーム
シャワー付き浴槽
ヘアドライヤー
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

スイート キングベッド 1 台

おすすめポイント

温度調節可能な冷房
ベビーベッド (無料)
ハイビジョンテレビ
高級寝具
専用バスルーム
シャワー付き浴槽
ヘアドライヤー
コーヒー / ティーメーカー
  • 定員 5 名
  • キングベッド 1 台

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周辺地域について

地図
71111, LA, Bossier City, 309 Preston Blvd

周辺情報

  • ボスアー クロスローズ ショッピング センター - 徒歩 7 分 - 0.6 km
  • ピエール ボージャー モール - 徒歩 13 分 - 1.1 km
  • ブームタウン カジノ - 車で 3 分 - 2.2 km
  • ルイジアナ ボードウォーク (ショッピング) - 車で 4 分 - 2.9 km
  • ホースシュー ボージャー シティ カジノ - 車で 4 分 - 2.9 km

交通案内

  • シュリーブポート地域空港 (SHV)から車で 10 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 8 分
  • ‪Texas Roadhouse - ‬徒歩 8 分
  • ‪Whataburger - ‬徒歩 7 分
  • ‪Denny's - ‬徒歩 4 分
  • ‪Ralph & Kacoo's Seafood Restaurant - ‬徒歩 8 分

この施設について

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティ

ルイジアナ ボードウォーク (ショッピング)の近くにあるモーテル
ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティでは、コンチネンタル ブレックファスト (無料)、ドライクリーニング / ランドリー サービスなどの設備やサービスを利用できます。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
その他の特典には次のようなものがあります。
  • 屋外プール
  • セルフパーキング (無料)
  • ATM / 銀行サービス、宴会場、自動販売機
  • 24 時間対応フロントデスク、全館禁煙、TV (ロビー内)
客室の特長
全 132 室の客室で、高級寝具や冷房に加え、WiFi (無料)などの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。 この施設は、客室の清潔さが口コミで評判です。
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー付き浴槽、バスアメニティ (無料)あり)
  • 25 インチ ハイビジョンテレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • ベビーベッド (無料)、コーヒー / ティーメーカー、毎日の客室清掃

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施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内の屋根なしセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可
  • 敷地内に路外を含む駐車場

食事・飲み物

  • 無料のコンチネンタル ブレックファストの提供あり (平日 6:00 ~ 9:00、週末 7:00 ~ 10:00)

現地ツアー

  • 屋外プール 1 か所
  • 共用エリアのテレビ

家族向け

  • ベビーベッド (客室内)
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 1 か所

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ランドリー設備
  • 自動販売機

ゲストサービス

  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • バリアフリーの駐車場 2 か所
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路
  • 上層階は階段でのみアクセス可

その他

  • 1 棟の建物
  • 2 フロア
  • バンケット ホール
  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • ベビーベッド (無料)
  • 高級寝具

バスルーム

  • シャワー付き浴槽
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 25 インチの薄型テレビ (プレミアムケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー

その他

  • アイロン / アイロン台
  • 温度調節可能な冷房
  • 外通路よりアクセス可
  • 市内通話 (無料)

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
チェックインの最低年齢 : 21 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

改装と休業

次の施設 / 設備は、春季はクローズとなります。
  • レストラン
  • フィットネス設備
  • プール

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットとの宿泊には、1 施設あたり 1 泊につき 25.00 USDの追加料金をお支払いいただきます
介助動物は料金免除で同伴可
犬と猫のみ同伴可
1 室につき 2 匹まで (1 匹あたり最大 34 kg)
特定の客室のみ (制限あり): ペット歓迎の客室は、施設にお問い合わせの上リクエスト可能です。連絡先は予約確認通知に記載されています

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
常設ベッドを利用して、両親または保護者と同室に宿泊する 18 歳 歳以下のお子様は、無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • ペット料金 : 1 施設あたり 1 泊につき 25.00 USD
  • 介助動物は料金免除

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
この施設には安全設備として、煙感知器が備わっています
新型コロナワクチンを接種済みでないお客様には、施設内でのマスクの着用をお願いしています

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
この宿泊施設は性の多様性への配慮があり、LGBT+ のお客様を歓迎しています

宿泊施設の別名

Quinta Inn Bossier City
Quinta Inn Hotel Bossier City
Bossier City La Quinta
La Quinta Bossier City
La Quinta Inn Bossier City Hotel Bossier City
Motel La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Bossier City
Motel La Quinta Inn by Wyndham Bossier City
Quinta Inn Wyndham Bossier City
Bossier City La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Motel
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Bossier City
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Quinta Inn Wyndham
Quinta Wyndham
La Quinta Inn Bossier City
Quinta By Wyndham Bossier City
Quinta By Wyndham Bossier City
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Motel
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Bossier City
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Motel Bossier City

よくあるご質問

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールがあります。プールは、春季には休業となります。

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティはペットと宿泊できますか ?

はい、このモーテルには体重が 1 匹あたり 34 kg までの犬 / 猫を同伴できます (1 室につき 2 匹まで)。1 施設あたり 1 泊につき 25.00 USDの手数料が必要です。介助動物は同伴無料。いくつかの制限が適用される場合がありますので、詳細は施設にお問い合わせください。

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティはどこにありますか ?

ボージャーシティーにあるこのモーテルは、ボスアー クロスローズ ショッピング センターおよびハート オブ ボスアー ショッピング センターから徒歩 10 分圏内です。ボージャー シビック センターおよびフライング ハート ブルーイングも 3 km 圏内です。

口コミ

ラ キンタ イン バイ ウィンダム ボージャー シティの口コミ

4.6

4.4

清潔度

4.4

設備とサービス

5.8

スタッフとサービス

4.6

環境への配慮

4.2

施設のコンディションと設備
評価 10 - 1002 件の口コミ中 156 件が非常に良い
評価 8 - 1002 件の口コミ中 82 件が良い
評価 6 - 1002 件の口コミ中 125 件が普通
評価 4 - 1002 件の口コミ中 157 件が不満
評価 2 - 1002 件の口コミ中 482 件が非常に不満

口コミ

2/10 (非常に不満)

Carlos、Miami

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
To say I was disappointed with my stay would be an understatement. My previous experiences with establishments bearing the La Quinta name have always been positive. But this last stay will dissuade me from ever staying at a La Quinta again. To begin my story, the first room I was assigned to, my room key did not work. After walking back to the lobby to request a new key, I entered the room and discovered a non-operative bathroom toilet, inoperative TV, hair in the bathroom basin and bathtub (I have photo of this, by the way.) I went to the front desk and asked for a room changed. Upon entering the second room, I discovered two flies on one of the beds, again an inoperative TV, inoperative refrigerator and a very filthy bathtub. I reported all these issues to the front desk person but did not request a room change. I was informed that the following morning my room would be serviced and the TV issue resolved. The following day, i was out of the room most of the day and afternoon and upon returning to my room, nothing that the front desk person indicated would be resolved was done. I stayed three nights at this budget motel. I do not expect a five star stay for a two star establishment but I do expect any amenity that is offered that it be working and at least a clean room. I cleaned the bathtub myself, the refrigerator and TV never worked and my concerns were dismissed. That is all.
2025 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jessie

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was disgusting-smelled of smoke, hair and bodily fluids in bedding, cigarette burns in comforter, dirty floors and bathroom. Asked for a new room, it was worse. Someone came to the door to deliver drugs. Unsafe and unhygienic. I asked for them to cancel my room. Said a manager would call me, 6 days later and I still have not heard from them. No refund, no attempt to make things right. Had to book another room at a different, much better hotel.
Dirty bedding
Dirty bedding
Cigarettes burns on comforter
Dirty floors
2025 年 11 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Christopher

Room was not what I was expecting needs definite re-work or something I drove nearly
2025 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Connie

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
DISGUSTING. We travel A LOT for work. We always stay at less expensive hotels when passing through for 1 night stays. Some are better than others, which is expected for the price, but this one is a hard no. The first room had black mold covering almost everything. The ceiling was caving in and the bed sheets were badly stained. Second room had the same black mold and the bed was actually broken. Third room had the same black mold, ceiling falling in but at that point we just needed sleep. I would highly recommend not staying at this hotel as I do not see how it is even legal for them to be open.
2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Freida

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The room was filthy, broken TV, broken lamps, bathroom door split in half, dust film all over table and floor, bathtub with brown stains, commode stopped up, curtains raggedy and filthy,
Bathroom door split in half
Brown stains in bathtub
TV busted
Raggedy filthy curtains
2025 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kala

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was the nastiest, most unsafe hotel I have ever stayed in.
2025 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Holly

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is horrible. Needs to be checked for unsafe conditions. Exposed wiring plus numerous othera
2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Izrael

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A really crappy place! Please save yourself the time and don't stay here! The room was dirty, the sheets had stains on them, the breakfast was nothing special, not good at all. Very disappointing. Do not recommend. The beds were also not very comfortable.
2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Anna

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It had a smell. Door was falling (bathroom door). Mini fridge didn’t work. Breakfast wasn’t breakfast. Dry cereal no milk only a biscuit nothing to go with it. Terrible
2025 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Dreya

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Would not stay here again
2025 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Felecia

2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kwinzela

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Janet

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Do not stay at this property. We did not feel safe. The place was dirty. Smelled.
2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Samuel

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room was very dirty. Shower was black. Dead bugs on the floor upon entry.
2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Juan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No good
2025 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

genevieve

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Never had a bad stay here. It's really the only place I like stay when I go to bossier city
2025 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

genevieve

2025 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Brandon

2025 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Logan

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely Terrible Stay – Avoid at All Costs Our family’s stay at this hotel was one of the worst experiences we’ve ever had traveling. First, check-in was painfully slow, even though there was hardly a line. After finally getting our keys and making it to the room, we were shocked at what we found: The ceiling looked like it had been hastily plastered after a major water leak. The closet door had a hole that someone had clearly punched, poorly patched together. The bathroom had visible mildew. The sheets on the bed were dirty. We immediately decided this was not acceptable for our family. When we went back to the front desk to check out, the general manager told us he couldn’t check us out until 8 AM the next morning. Not only that, he started screaming at me, my wife, and several other guests who were also trying to leave because their rooms were in similar condition. While on the phone with corporate, they could hear how the GM was treating customers. Corporate confirmed that he could check everyone out immediately but he made a comment that he wouldn't get paid for the hotel stays if he checked the customers out before 8 AM. This is the first time I’ve ever seen such unprofessional and hostile behavior from hotel management. Between the filthy, damaged rooms and the general manager’s treatment of paying customers, I would strongly urge anyone considering this hotel to stay far away.
2025 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Bianca

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was no complimentary breakfast I was told that it was temporary close. I had to change room twice. The staff were amazing about it and we're not rude. But it would of been nice if I knew about this before I book the hotel..
2025 年 9 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Soraya

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2025 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Dana

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The room was dirty and dirty towels behind the door. No clean towrls in room and had wsit until house kerp come in at 9am
2025 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Crystal

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mold, smell, run down,broken, rotten wood, leaning deck, green pool, chipping paint, doors falling apart. No exaggeration, Expedia needs to block this location and never reccomend to subscribers. Oh,and did I mention nonrefundable? Do not book this one, you will regret it.
2025 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kristian

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ROACHES!!!
2025 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Joel

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We did not stay the night: our room had no working lights in the bedroom area, a cracked bathroom door, dead insects on the bathroom floor, and a bad chemical smell in the room. We asked for a different room, which the night manager accommodated, but it was no better, and the door lock was broken. We left and were told there was no refund. I used to like La Quinta; the rooms were clean and safe. What happened?
Broken bedroom light fixtures
Dead insects on floor; trash in toilet
Broken bathroom door
2025 年 9 月に 2 泊滞在