Voor het eerst boekten we een appartement voor ons verblijf en we zijn helemaal verkocht! Het voelde meteen als thuis. Aan alles is gedacht: pannen, servies, bestek, wasmachine, wasrek, vaatwasser, noem maar op. Op het terras stonden twee ligbedden met handdoeken klaar. Het zwembad was perfect om af te koelen in het warme weer. De buurt is rustig en de bezienswaardigheden liggen op slechts 20-30 minuten lopen. De toegang tot het appartement is super makkelijk: geen gedoe met sleutels of pasjes, alleen een code. Het enige minpuntje was de badkamer. Er is geen douchegordijn, dus na elke douche wordt de grond kletsnat en heb je maar beperkt handdoeken. Al met al een hele positieve ervaring!