Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 14 日)
Thank you for your message. For your inquiry, please contact Expedia customer service directly via hotline@expedia.com. Thank you.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 2 日
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
4/10 (不満)
Komoriya
2020 年 2 月 26 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Komoriya
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Thank you for visiting Millennium Hilton Seoul. Please let us know if there is anything that needs improvement.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 13 日
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
10/10 (非常に良い)
Shinichi
2020 年 2 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所も良く、サービスも良いと思います。日本語も十分会話可能でした。
Shinichi
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back very soon!
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
施設は、古い。
特に、水回り。
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
We sincerely apologize for the inconvenience that you have experienced during your stay with us. We hope to have an opportunity to welcome you back in the near future. Thank you.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 1 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
すごく綺麗なホテルで良かったです。
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 9 日)
Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back very soon!
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Our sincere apologies for all the inconveniences and we thank you for taking the time to provide us with your feedback. We will share your comments with the team and hope to have an opportunity to welcome you back in the near future. Thank you.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
10/10 (非常に良い)
YAKI、Japan
家族旅行
2020 年 1 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Almost very good. The clean and wide room, the kind staff, convenient to the airport (shuttle bus). But no pajama and our gown was not changed one day.
YAKI
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience that you have experienced during your stay with us. We hope to have an opportunity to welcome you back in the near future. Thank you.
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 6 日
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Thank you for visiting Millennium Hilton Seoul. Please let us know if there is anything that needs improvement.
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 5 日
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
向かい側の部屋のルームサービスの食事残骸トレイが廊下に3時間以上放置されていて、とても不潔だった
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for visiting Millennium Hilton Seoul. Your valuable comment regarding our room service has been well noted and shared with our respective managers to ensure there will be no re-occurrence in the future. Thank you for letting us know about your experience so that we can improve our service.
6/10 (普通)
naoyui
家族旅行
2020 年 1 月 5 日
良かった点 : 清潔度
naoyui
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for visiting Millennium Hilton Seoul. Please let us know if there is anything that needs improvement.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for your kind review. Your valuable comments regarding our services have been well noted and shared with our respective managers. Thank you for letting us know about your experience so that we can improve our service.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 4 日
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Thank you for visiting Millennium Hilton Seoul. Please let us know if there is anything that needs improvement.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 4 日
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
8/10 (良い)
YUKI
家族旅行
2020 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
YUKI
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
We sincerely apologize for the inconvenience that you have experienced during your stay with us. We hope to have an opportunity to welcome you back in the near future. Thank you.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Yongdeok Kwak, Director of Public Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back very soon!