Relaxing place. It’s just the restaurant was fully booked for the dinner. Expedia’s price was almost thesame in Yasuragi but very disappointing as they took away the dinner inclution.
I didn’t get any confirmation neither. It was a stressful booking.
Gretchen
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jessica
2025 年 3 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jessica
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Slavica
2025 年 3 月 19 日
Slavica
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Israela
家族旅行
2025 年 3 月 17 日
Perfect getaway
Amazing place, very special for a getaway with a partner or family.
Israela
2025 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Peter
2025 年 2 月 28 日
Peter
2025 年 2 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Aila
2025 年 2 月 25 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Aila
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Olivia
2025 年 2 月 20 日
Olivia
2025 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Joakim
2025 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Joakim
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Evelyn
2025 年 2 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The best spa & hotel !
Yasuragi is the best Spa & Hotel ever!. You can really relax and unwind. Friendly staff, good good and the best breakfast. I am looking forward to stay more times at this hotel. I am warmly recommend to others to stay here. Thank you Yasuragi!
Evelyn
2025 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Angelie
2025 年 1 月 27 日
Angelie
2025 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Hendrik
2025 年 1 月 20 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Hendrik
2025 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Alice
2025 年 1 月 6 日
Alice
2025 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Desirée
2025 年 1 月 2 日
Desirée
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tobias
2025 年 1 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
They must have forgotten us for a while during dinner service. We were in no rush but still quite annoying.
Also in the breakfast they did not serve ecological eggs which is a minus and quite strange when they market themselves as eco friendly.
Tobias
2024 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2024 年 12 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 12 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Arian
2024 年 12 月 25 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Arian
2024 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Patrik
2024 年 12 月 2 日
Patrik
2024 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2024 年 11 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bokade dubbelsäng, fick två hopskjutna enkelmadrasser. Blev inte jättebekvämt.
Bra frukost, trevlig personal.
宿泊されたお客様
2024 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2024 年 11 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Muhidin
2024 年 11 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Dyrt!
Hotellet är alldeles för dyrt. För de tre nätter som vi betalade över 10.000 sek för medelmåttig rum, medelmåttig frukost och tillgång till Spa, förväntar man sig mycket mer. Spa är ok men ingen myskänsla, inget extra som man inte fått i billigare Spa Hotel. Dyra behandlingar på 50 min förkortas till 45 min??? Vi kommer inte komma tillbaks inte i af för de pengarna.
Muhidin
2024 年 11 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Johan
2024 年 10 月 19 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Det var bättre förr…
Tappat mycket de senaste åren. Detta var en lugn oas tidigare med krav på att använda ställets badkläder och badrock för att skapa en känsla av lugn. Det har tyvärr övergetts.
Smutsigt på sina ställen. Hela spa-avdelningen är fylld av använda glas - varför tillåts det i poolerna, och varför städas de inte undan? Kladdigt på golvet i rummet. Dammigt i korridorerna. Fotpallarna i avslappningsrummet har nog inte torkats av på något år.
Huvudrätten (långbakad fläsksida med jordärtskockspuré - och ris!) var bland det sämsta jag ätit på restaurang.
På frukosten saknades det mesta i långa perioder: äggröra, glas, tallrikar, knivar, mango, japansk omelett mm.
Service överlag mycket bra, även om det är lite all-inclusive-känsla över stressen i restaurangen.
Johan
2024 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Tomi
2024 年 10 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Tomi
2024 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marcus B
2024 年 10 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect Wellness Experience
The combination between infrastructure and service is perfect . Baths , daily activity program and impecable massage made our staying memorable. We hope come back soon in the future
Marcus B
2024 年 10 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Sigurd
2024 年 10 月 14 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
No common sense
I made the mistake of only adding one person to my booking (usually I travel alone) arriving at the hotel I was forced to pay 180€ ekstra for an additional person to the room that cost me 250€. If I had booked it right from the beginning I would have payed 270€. I understand that there would be an additional cost, spa and breakfast - but not 50% additional to the hotel last minute price.. But what made it worse, was the receptionist that (in my opinion) rude an totally dismissive.