الفندق جيد ولكن هنالك بعض الملاحظات مثل :
1. الاثاث يحتاج الى تغير.
2. الافطار متكرر بشكل يومي مع تغير بسيط فقط.
3. السعر كان مرتفع مع الخدمة المقدمة
Khalid
2021 年 7 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Hesham
2020 年 9 月 22 日
気になった点 : 客室の快適度
Worst stay ever
It took so much time to check me in. The front desk guy was nice but he had to call the hotel manager to confirm that he received my online reservation. This is not the worst part yet, my room number is 99. That room was next to a generator or something that works on and off every five minutes. I could not sleep at all. I called the front desk to complain after 2 am but they are not picking up my calls. I had to check our at 3:30 am.
Hesham
2020 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Assia、Lyon
小さなお子様連れの家族旅行
2020 年 3 月 6 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Petit déjeuné ne correspond pas du tout aux photos
Assia
2020 年 2 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2020 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bon hôtel . Prix très intéressant. Personnel extrêmement professionnel et très agreable
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 11 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good and got the property for best price. Fresh juice can be provided rather than packed juices for breakfast.