Wij hebben deze woning geboekt, ondanks negatiefe en positiefe ervaringen. De eigenaars, zijn vriendelijke mensen, en doen echt hun best. Zo was de badkamer vernieuwd, wc vastzetten, nu alleen kit. Appartement, is echt van Kroatische begrippen, keuken met alles erop en eraan,en airco tv op de koelkast en een slaapbank. Slaapkamer met tweepersoonsbed, deze lag goed, keurig netjes en opgemaakt. Badhanddoeken lagen er ook, maar neem altijd mijn eigen mee. Verder een balkon met tafel en stoelen.