Muy mala experiencia, hice una reservación de 1 habitación para 4 y al llegar me dijeron que no tienen que únicamente sus habitaciones eran para 2. Ellos me dijeron que el error había sido de expidia por aceptar algo que ellos no ofrecen
Asela Pellegrin
2025 年 6 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
Isaac
2025 年 7 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I booked a room for 4 people for 2 night which I was allowed to do and when we got to the hotel the clerk said I booked only a double bed and only two people are allowed to stay. It was pretty much a scam on the hotel to get me to pay for another room. No AC in the room, the shower was horrible in a tub water everywhere. They gave us no towels for the second room.
Isaac
2025 年 7 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
marie
2025 年 11 月 23 日
Hôtel est fermée par la police
On nous a logé ailleurs ds le même quartier