Sempre que vou a Ribeirão fico hospedada neste hotel, todos os colaboradores são incrivelmente simpáticos e educados, eles me fazem se sentir em casa! Retornarei muitas vezes :)
Keiti
2024 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
TITO GUILHERME
出張
2024 年 1 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
TITO GUILHERME
2024 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2023 年 12 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hugo
2024 年 1 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hugo
2023 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 12 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Cautionary Experience - Check-In Process
I recently had a concerning experience during my check-in at Oasis Tower Hotel in Ribeirão Preto, Brazil. The receptionist requested my personal ID (CPF) and, to my surprise, had access to inaccurate personal information, such as my former job details.
When questioned, she claimed the hotel's system was interconnected with the "Receita Federal" for security purposes, and to confirm that I was not a fugitive. However, the option to rectify the incorrect data on the spot raised eyebrows.
This raises serious privacy and security concerns. If you value your personal information, exercise caution when providing details during check-in. I recommend guests double-check the accuracy of the information collected and consider alternative options for accommodations.
Stay vigilant and prioritize your privacy!
宿泊されたお客様
2023 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Claudia Sant
出張, カップルで旅行
2023 年 12 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Claudia Sant
2023 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Wilson sergio
2023 年 12 月 22 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Funcionários nao receptivos, estrutura e cafe da manha, a melhorar
Wilson sergio
2023 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Mauro
2023 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ar condicionado não consegue resfriar o quarto nesse período de calor.