This is a scam. The hotel does not exist, it shut down a year ago. We arrived there and were told by a local who happened to be outside that the hotel is shut. Everything was locked and the building was abandoned. Expedia have currently done nothing to fix the issue i.e. to get me a full refund as I had to prepay for my stay.
Michalis
2025 年 3 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Daisy、Chicago
家族旅行
2025 年 3 月 8 日
気になった点 : 設備とサービス
This property was closed already. Frustrating booking experience with Orbitz on our first day after arriving in the airport of Palawan. I hope my refund will get settled when I get back in Chicago next week. This property should be taken out from Orbitz. The last time I checked, it was still with them.
Daisy
2025 年 3 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
godofredo
2024 年 4 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Place is clean and staff friendly ready to advise about places to eat close by. The seafood restaurant in building was not open but places to eat walking distance are aplenty.
godofredo
2024 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
dina paola
2024 年 4 月 15 日
dina paola
2024 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
David
グループ旅行
2024 年 3 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Laid back and close to things to do and restaurants.
David
2024 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Anders
2024 年 1 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Anders
2024 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Perla
家族旅行
2020 年 3 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly and courteous staff, smiles. Nice, safe location. Beds comfortable. Very nice!
Perla
2020 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yu-han
2019 年 12 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
服務人員都很親切很貼心 推
Yu-han
2019 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Nice pool area & great service
Nice pool area and great service. Decent food in the restaurant. Recommend the hotel if you visit Puerto Princessa.
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Joseph
2019 年 12 月 12 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
One Manalo
Friendly courteous staff. Nice gym & pool. Airport transport not reliable, 30 minutes late. Included breakfast buffet need some improvement ( cooked foods not warm & selection limited). Bath towels are very old & worn out, almost rags. Shower in bathroom has poor design ( prone to flooding bathroom floor since shower door don’t fully shut & shower floor has no barrier with bathroom floor).
Joseph
2019 年 12 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 28 日
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Juliette
2019 年 10 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location
Was only here one night prior to heading to ElNido. Convenient to airport & other restaurants, bed was comfy. Pool looked nice but didn’t have time to enjoy it. Airport transport provided
Juliette
2019 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 19 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Bed bugs and drainage issues
I was bitten by bed bugs! The bathroom was not cleaned properly. Water in shower was not draining properly that it flows out to toilet area.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 13 日
良かった点 : 設備とサービス
The breakfast wasn't bad at all. There weren't many people staying at the hotel so it was quiet, but the rooms left much to be desired. Don't be fooled by the pictures, my room looked like a college dorm room.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Jibril
2019 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Bien pour une nuit
Hôtel confortable mais vieillissant, bien pour passer une nuit avant de prendre l’avion. Attention à la nourriture du restaurant qui est de très basse qualité.
Jibril
2019 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
HSINYU
2019 年 4 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
HSINYU
2019 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Gabs、California
2019 年 4 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property its nice and clean, it has all amenities, gym and nice pool area. There's a Spa right next to the hotel as well as some restaurants/bars.
Gabs
2019 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 27 日
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 25 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 10 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel reception staff are not overly helpful and would say they do the minimum to help and come across quite abrupt/rude - this is definitely not extended to all staff as the porters and staff in the restaurant were great! Air con in our room was leaking down the wall at 1am in the morning, contacted reception who fixed this by placing towels on the floor- probably not the safest resolution. Shower wasn’t very powerful and I had to ring reception twice to request a safety deposit box for the room which was advised as a standard facility but was not in the room upon arrival. WiFi isn’t the best also. In comparison to other hotels I saw at Puerto Princesa this hotel is of a higher standard and if I was to return I would more than likely stay there for that reason only. Hotel also charged us 750 pesos for transport to El Nido when the standard price is 500 pesos.