ホテル シーブリーズ

3.0つ星宿泊施設

Hotel SeaBreeze

2 つの屋外プールを備えたビーチサイドのホテル

日付を選択して料金を確認

ホテル シーブリーズの写真ギャラリー

施設の正面
Seafront LogCabine | バルコニー
施設からの眺望
Seafrontvilla with 2 beds
2 つの屋外プール

口コミ

10段階中6.6

人気の設備とサービス

  • プール
  • ルームサービス
  • 朝食付き
  • 駐車場利用料込み
  • 客室清掃
  • 冷房

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

Seafrontvilla with 2 beds

おすすめポイント

冷房
薄型テレビ
専用バスルーム
毎日の客室清掃
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 2 台

Deluxe Room With Two Beds

おすすめポイント

冷房
薄型テレビ
専用バスルーム
毎日の客室清掃
  • 定員 4 名
  • シングルベッド 2 台

Kingseafrontvilla

おすすめポイント

冷房
薄型テレビ
専用バスルーム
毎日の客室清掃
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

ロマンティック ルーム

おすすめポイント

冷房
薄型テレビ
専用バスルーム
毎日の客室清掃
  • 定員 2 名
  • シングルベッド 1 台

Seafront LogCabine

おすすめポイント

バルコニー
冷房
薄型テレビ
専用バスルーム
毎日の客室清掃
  • オーシャンビュー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
51000, Barahona, Paraiso, Mirador Ecologico Esq. Arzobispo Nouel

周辺情報

  • オールド セントラル パーク - 徒歩 6 分 - 0.5 km
  • バオルコ & ラ・シエナガ - 車で 8 分 - 4.5 km
  • サン ラファエル ビーチ - 車で 8 分 - 7.9 km
  • ロス パトス ビーチ - 車で 9 分 - 5.1 km
  • バラオナ セントラル公園 - 車で 36 分 - 38.0 km

レストラン

  • ‪D' Cheo Restaurant - ‬車で 4 分
  • ‪La Javilla - ‬車で 4 分
  • ‪El Fuerte Fermin - ‬車で 4 分

この施設について

ホテル シーブリーズ

バオルコ & ラ・シエナガの近くにあるホテル
ホテル シーブリーズは、ロス パトス ビーチの近くにあり、コンチネンタル ブレックファスト (無料)、テラス、庭園を利用できます。また、宿泊者はビジネスセンターも利用できます。
このホテルのその他の特典には、次のようなものがあります。
  • 2 つの屋外プール
  • セルフパーキング (無料)
  • 空港送迎シャトルサービス (有料)、会議室、ツアー / チケット案内
客室の特長
ホテル シーブリーズでは、全室で冷房などの快適な設備・サービスが利用可能です。
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワーあり)
  • 薄型テレビ (ケーブル放送あり)

対応言語

スペイン語

類似した宿泊施設

施設の設備

駐車場と送迎

  • 空港送迎シャトルサービス (有料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 無料のコンチネンタル ブレックファストの提供あり (毎日、8:00 ~ 10:00)

現地ツアー

  • 屋外プール 2 か所

家族向け

  • 屋外プール 2 か所

アメニティ

  • 営業時間限定フロントデスク

ゲストサービス

  • ツアーとチケットの案内
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター
  • 会議室

屋外

  • ウォーターフロント
  • テラス
  • 庭園
  • 湾沿い

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーターなし
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応のフロントデスク
  • 車椅子対応の駐車場

客室の設備

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • ヘアドライヤー (要リクエスト)
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 薄型テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • ルームサービス (利用時間限定)

その他

  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 23:00
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00

チェックインに関する特記事項

フロントデスクの営業時間 : 毎日 7:00 ~ 22:00
事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順をご確認ください。時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
24 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットおよび介助動物の同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
12 歳以下のお子様は、4 名まで無料でご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 清掃料金 : 1 施設あたり 1 滞在につき 5 USD

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
春休み中の宿泊可能な最低年齢 : 18 歳
施設でのお支払いには、クレジットカード、現金をご利用いただけます
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

この施設にはエレベーターはありません
施設にご登録済みのお客様のみ入室いただけます
ペットおよび介助動物の入館は認められません

宿泊施設の別名

Hotel SeaBreeze Paraiso
SeaBreeze Paraiso
Hotel SeaBreeze Hotel
Hotel SeaBreeze Paraiso
Hotel SeaBreeze Hotel Paraiso

よくあるご質問

ホテル シーブリーズにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には2 つの屋外プールがあります。

ホテル シーブリーズはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ホテル シーブリーズの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ホテル シーブリーズのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 23:00 です。

ホテル シーブリーズのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

ホテル シーブリーズには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、空港シャトルサービスがあります。

ホテル シーブリーズはどこにありますか ?

ビーチに位置する、パライソのこのホテルは、バオルコ & ラ・シエナガおよびロス パトス ビーチから 5 km 圏内です。サン ラファエル ビーチおよびハラグア国立公園も 52 km 圏内です。

Hotel SeaBreezeの口コミ

口コミ

6.6
評価 10 - 43 件の口コミ中 10 件が非常に良い
評価 8 - 43 件の口コミ中 10 件が良い
評価 6 - 43 件の口コミ中 10 件が普通
評価 4 - 43 件の口コミ中 5 件が不満
評価 2 - 43 件の口コミ中 8 件が非常に不満

7.0/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

4.4/10

設備とサービス

6.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

4/10 (不満)

Trace

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Don’t do it!!!

This motel should not be available via Hotels.com. 1) they did not have our reservation 2) the noise from pool area literally moved my bed during the night. 3) restaurant closed probably due to holes in roof. All for $88. Ripped off!!
2020 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Peter、New York City

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have traveled in D.R. and my expectations are low. This place is fine, but it is overpriced. Right on the beach, but too dangerous to swim, the pool is reasonably maintained. The AC works, bathroom door closes (many do not), shower water is tepid at best. No safe, no refrigerator, no daily housekeeping. Breakfast is mediocre (scrambled eggs and a roll, no fruit), and I was upcharged for a second cup of coffee, ridiculous. Overall not too clean. In short, just like any cheap hotel except it isn't cheap, I am not going back. The area is primarily of interest to eco-tourists, the bird-watching is excellent. But it has problems for the visitor: few restaurants, empty and overpriced. Try Duck's Restaurant in (wait for it) Los Patos, it is clean and reliable. No grocery stores, some fruit available from street-vendors. Plantains everywhere, but I did not see a banana in 5 days visiting, strange. I recommend you buy food in Barahona before heading further south.
2020 年 2 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Good employees they are kind Bad amenities in the hotel
2020 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Las instalaciones del hotel están sumamente deterioradas, como si hubiera estado abandonado. Además de que la playa de en frente no está habilitada y llena de basura. El hotel no tiene lobby y solo hay 2 personas de personal de ayuda quienes hacen todo. Además de tener pésima actitud! El desayuno fue horrible, solo había una opción para desayunar y nos sirvieron en platos y vasos plásticos. Completo desastre, no recomiendo!
2020 年 1 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
THIS HOTEL IS CLOSED AND NEEDS TO BE REMOVED FROM TRAVEL WEBSITES UPON ARRIVAL I FOUND THIS DISAPPOINTING INFORMATION AND THE HOTEL WILL NOT RESPOND TO EMAILS OR PHONE CALLS OR NOTIFY YOU THAT THEY HAVE CLOSED!!!
2019 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

MarilinS、Bronx, NY

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is a scam!!! A day before reservation they emailed me through Expedia asking me to cancel reservation because they were closing temporarily! They knew my reservation could not be canceled and was non-refundable. I tried to get my refund because this reservation was not canceled by me! The hotel DENIED everything and lied through their teeth about the whole situation. They are stealing people’s money without providing any service at all!!!
2019 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
They need to maintain the property. Leaked ceiling in room & TVs didn’t work.
2019 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
No water in the bathroom... slow staff to fix it. Pools don’t work and are not clean
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
When you ask for something they don't have it example a simple Piña Colada first day no alcohol, next day no Cononut cream for it, missing food missing staff etc
2019 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alejandro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

El aire acondiciona no funciona

El aire acondicionado de las habitaciones, no funciona debido al bajo voltaje de las plantas electricas del hotel
2019 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

jennifer

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Paraiso

Nice and small hotel. Staff is friendly. The only thing that bothered us is that the towels were all dirty and stained. My mother got one that was still damp like it was used and dirty Good thing we brought our own
2019 年 3 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Carmen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

In the middle of a patron saint festival...

The location is fabulous. The hotel has such a great potential, the beach should be cleaner, and the lack of hot water is a big problem. The staff were very helpful.
2019 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Héctor、Santo Domingo

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There was only one staff at the hotel, the lady was kind but had no means to have us a guess. There was no water to drink, beers or food. The kitchen was without staff too. The pool was dirty and empty. My experience and that of my friends was terrible. We ended at a hotel near by and lost one full day of vacation. Expidia should have a better way to ensure that facilities are upkeep and fotos are actually resent. I'm still waiting for my refund.
2018 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Beli、New York

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Peaceful. Perfect location. Friendly staff.

I had an ocean view cabin with a balcony which was peaceful and quiet. They have a restaurant with a great cook and good variety of local seafood. The hotel is close to Los patos and San Rafael which are rivers that end in the sea. The staff was very nice and helpful, they gave us ideas on where to go around there. I didn’t get to use the pool because they’re currently upgrading the water fall and pools but overall if you’re looking for peace this is the place to be.
2018 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Stefan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Warnung! Nicht empfehlenswert!

WARNUNG! War eines der schlimmsten "Hotels", welches ich je gesehen haben. Sie haben den Titel "Hotel" nicht verdient. Maximal eine Person in der Anlage kann Englisch,aber diese nur gebrochen. Der Chef, welcher arrogant und nicht kundenorientiert wirkt, kann fliessend Englisch. Er schaute ab und an nach dem Rechten. Die Anlage war nicht benutzbar.Einer der Pools war am zweiten Tag mit Wasser gefüllt. Die anderen nicht. Schattenplätze waren keine vorhanden. Moskitonetz wurde erst nach mehrmaligem intervenieren montiert, und auch da wurde ein viel zu kleines montiert. Warmes Wasser wurde immer versprochen, gab es praktisch nie obwohl es täglich von neuem versprochen wurde. Das Essen, absoluter Flop. Von der zwei-Seitigen Speisekarte waren jeweils nur 4-5 Gerrichte verfügbar. Als der Chef servierte, war plötzlich alles verfügbar, jedoch sind seine Mitarbeiter nach Bestellaufgabe zum nächsten Supermakrt gefahren, um Sachen zu kaufen. Zwischen Bestellaufgabe und Essen, vergingen zwischen 20 und 95 Minuten. Das Zimmer vibrierte und wackelte aufgrund der Bauweise die ganze Nacht. Durch die schlechte Isolierung der Zimmer das laute Steinmeer auch mit Ohropax kaum aushaltbar. Wir sind zwei Tage früher abgereist als geplant, da keine Erholung möglich ist. Die Gründe dafür interessierten niemand. Schmutzig war es natürlich auch. Ort ist nur mit Auto zu erreichen. Morgenessen nicht geniessbar und musste mehrfach danach gefragt werden Einziges + :Einzelnes Personal ist extrem bemüht.
2018 年 2 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Boris

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

This is not hotel, just a rip off

In short everything was bad. Free breakfast consisted of a coffee with milk, toasted bread of questionable quality, butter and marmalade. All the rest was not included and most of the time not available. The fruit were available just once and eggs twice. Eggs preparation was unprofessional to put it mildly. The bed was not king, queen at best. The water in the swimming pools was cloudy and unswimmable. The restaurant’s menu was mostly unavailable. The bar was not available – we had to bring our own wine to accompany the meals. The deserts were not available. The water supply was very unreliable and was switched off every now without any prior advice making a stay most inconvenient. The quality of water is very low. The electricity was off at prolonged periods during the night and sometimes the day time. The hotel is extremely understaffed, hotel management not available on site. The staff had a motorbike parking under the guest rooms with the noise of arriving and departing bikes late at night ant early in the morning. The roof is partly covered with an ugly looking plastic cower presumably to protect it from leaks thus increasing humidity. Everything is very old, the doors don’t close properly, the maintenance is nonexistent. The bed sheets, mattress etc. are all of a very poor quality and should be replaced. This hotel doesn’t deserve a 3-star status, is overpriced and publishes false information about itself. It shouldn't be sold at hotels.com at all!
2018 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Miguel、Punta Cana, DR

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Could be better

We decided to try this Hotel instead of our regular visit one in Paraiso, Barahona.....Beach is non swimmable and half of the food menu is not available.......Rooms were comfortable and staff did their best to keep us happy.........There was coffee but no milk......Simple things lacking ...
2018 年 1 月に 2 泊滞在