How to comment here? I Reconfirmed and booked for one room six nights at this hotel before I go to Odessa, but after I arrived at this hotel in Odessa, the staff of hotel said they didn't get book room from Japan booking side, because they don't have connection or business with Japan booking side and they don't have room for me..... Surprised & Incredible.....
Otelin konumu mükemmel
Otelde güleryüz hizmet temizlik muhteşem
Tekrar gitsek yine oraya gideriz
Aile olarak gittik ve çok mutlu bir tatil geçirdik
Herkese teşekkür ederiz
Özge
2018 年 7 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Isa
2017 年 11 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Herşey harikaydı..TEŞEKÜRLER
Isa
2017 年 11 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great location and friendly staffs. The room is clean and comfortable. Good value for money overall.
FYI they charge an extra 2% for payment made with credit card.
宿泊されたお客様
2017 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 9 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2017 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
babak
2017 年 9 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Location
Good location
babak
2017 年 8 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Great location, small problems
There was a door in the room to the next door. I wasn't informed about this situation in advance and didn't like it. The safe wasn't working. The shower drain didn't seem to work properly and water accumulation was annoying. The A/C, the WI-FI were working properly. The location was great. The services were OK...
宿泊されたお客様
2017 年 8 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Bel hôtel mais accueil douteux
A mon arrivée la réceptionniste m'a indiqué ne pas retrouver ma réservation et m'a dit que l'hôtel avait sans doute annulé la réservation. Aucun mail reçu de mon côté ... Finalement on m'a proposé un chambre plus chère, puis par miracle une autre nuitée alors que l'établissement était censé être complet. Un petite stratégie pour facturer davantage les voyageurs ?!