5 つの屋外プール、営業時間 8:00 ~ 19:00、プール パラソル、サンラウンジャー

グランド ハイアット バリの口コミ

5 out of 5
グランド ハイアット バリ
Kawasan Wisata Nusa Dua BTDC, Nusa Dua, Bali

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 572 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 268 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 87 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 42 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 31 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

KEIKO、settushi

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Keiko,Thank you for your feedback. The team and I hope that we will have more opportunities to welcome you back here.Warm Regards,Simon Graham Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

KIYOKAZU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Kiyokazu,It is great knowing you had a pleasant stay. Thank you for your kind feedback. The team and I will look forward to welcoming you back here in the near future.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Tomokazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Tomokazu,It is great knowing to know that your recent stay was a pleasant one. The team and I will look forward to welcoming you back here.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager

8/10 (良い)

MATSUI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
上の階の音が聞こえる。レストランのメニューが材料切れで揃っていない。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Matsui,Thank you for your review. Your feedback about the restaurant menu selections is highly appreciated, and I am sorry it negatively impacted your stay. We hope to have you with us again in the future.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Yusuke

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設はキレイでキッズクラブやイベントが充実しており家族連れには最適なホテルでした。 プールも広く清潔で海へのアクセスも良好。スタッフの方もホスピタリティに溢れ気持ちの良いに滞在でした。 子連れでバリにする場合はまず選ぶべきホテルと言えるかと思います。
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Dear Yusuke,I am pleased you enjoyed our extensive facilities and attentive team members with your beloved family. We look forward to welcoming you and your family back for another memorable stay.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Yasuharu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バリコレクションに近くて便利。夜も退屈しない。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Yasuharu,Thank you for staying with us and it’s great knowing that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Masuyoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Masuyoshi,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

??

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

2/10 (非常に不満)

Ryusei

2023 年 12 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Ryusei,Thank you for your review and we apologize that your last visit did not entirely meet your expectations. We sincerely hope to welcome you back in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

??

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another memorable experience in the near future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

YU

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear YU,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Aiai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Aiai,Thank you for sharing your delightful review. We look forward to your return soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

ayu

2023 年 11 月に 4 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Thank you, glad to know you enjoy your stay with us

10/10 (非常に良い)

takashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Takashi,Thank you for sharing your review. I look forward to your return visit soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

8/10 (良い)

shigemasa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体的には上々のホテル
部屋もサービスも快適です。 ビーチでの物売りがしつこくて邪魔でした。 ヌサドゥアはビーチに物売りがいないと聞いていたので残念です。 レストランの夕食のラストオーダーが早いので遅い夕食はバリコレクションに食べに行かないと行けないですね。一度はルームサービスを注文しましたがメニューが少なかった。 ビーチやプールでスタッフのインカム音が気になるのでもう少し改善が必要かもしれません。 日本料理レストランを利用しましたが味や見た目は良いが量が少ないので少しコスパは良くない。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
拝啓フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。よろしくお願いしますSimon Graham ホテルマネージャー

8/10 (良い)

Toshiyuki

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
周辺環境やホテル内の行き届いた庭の管理、ロビーから海への景色は本当に素晴らしかったです。 一方で、部屋の清掃が来るのが毎日遅く夕方で、 その上度々ハンドタオルを置き忘れたりするので、何度もフロントに電話して依頼しました。 また上階の人が騒ぐ声や椅子を動かす音がうるさくて夜寝られないくらいだった日に、何度もフロントに電話しましたが出なかったです。 お部屋シャワーの水は日本と同じようにたくさん出て良かったです。
2023 年 8 月に 10 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Toshiyuki,Thank you for sharing your review. Although I’m glad knowing that you liked the landscape of our resort, I regret to hear of your less than satisfactory experience. I hope this atypical experience won’t deter you from choosing us again in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshikazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Yoshikazu,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

8/10 (良い)

MINA

2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Mina,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham

10/10 (非常に良い)

SHIORI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素敵な空間に滞在できたことに感謝しています! 毎朝ベランダから自然豊かな動物たちと触れ合うこともでき、またホテルのビーチは最高に綺麗でした。 朝ごはんの会場も3つあり毎朝楽しみでした。 スタッフの方々も皆さん笑顔で対応してくださって嬉しかったです
2023 年 8 月に 7 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Shiori,Thank you for sharing about your recent experience. Glad to hear that the genuine hospitality extended by our team members had contributed to your memorable experience. I look forward to your return visit for another wonderful stay with us.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

ETSUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Etsuko,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham

8/10 (良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Yuki,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Masumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Masumi,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Sae

2023 年 8 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Sae,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

MAKOTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Makoto,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Mihoko

2023 年 5 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Mihoko,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham

10/10 (非常に良い)

Mikiko

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The building is old, but the facilities are in place. All the staff are friendly. The restaurant is well stocked and convenient.
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Mikiko,Great hearing that you thoroughly enjoyed your stay and pleased to note that you had a wonderful holiday in Bali. It will be a pleasure to have you with us again in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Takashi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Takashi,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham

4/10 (不満)

Nao

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Osamu Thank you for sharing your feedback with us Best Regards Simon Graham Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Hiroshi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方がとても親切でした。
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
拝啓ありがとうSimon Graham ホテルマネージャー

10/10 (非常に良い)

yoko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
食事が美味しかった。スポーツのアクティビティが充実していた。レンタルサイクルが良かった。
2023 年 3 月に 6 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
拝啓レビューを共有していただきありがとうございます。

4/10 (不満)

OSAMU

2023 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Osamu Thank you for sharing your feedback with us Best Regards Simon Graham Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

KAYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Kayo,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham

10/10 (非常に良い)

kumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
3年ぶりでも変わらず名前を覚えててくれた
コロナより3年ぶり。覚えてくれてるMGはやはり嬉しい 何も変わず安定のハイアット。クラブルームから予約が入る様🈵。アジア1割。ヨーロッパオーストラリアが殆ど。子供も沢山いるけど、可愛らしく、ヤンチャでも気にならない。 やはりコストから考えてもハイアットクラブが一番。
2023 年 1 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear kumi,Thank you for taking the time to share a detailed review of your recent visit to our resort. It is very delightful that you had a relaxing and enjoyable stay with our Club benefits. Once again, thank you for being our loyal guest and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

myra

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回かなりお世話になりました。
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
レビューを共有していただきありがとうございます。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Masahide

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
冷蔵庫の上の木製の水垢が気になった。 それ以外はとても良かった。
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
ご滞在をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。また、私たちと過ごした時間が今後何年にもわたってとても楽しい思い出として残ることを願っています。

10/10 (非常に良い)

takashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
ありがとう

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
庭園がとても素敵です!!
2020 年 2 月に 8 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your feedback. We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit in the near future. Best regards Grand Hyatt Bali Team

6/10 (普通)

TOSHIYUKI

良かった点 : スタッフとサービス
部屋は広々していたが、掛け布団が湿っていて、軽いブランケットに替えてもらいました。歯ブラシ、シェーバーも置いていませんでした。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear TOSHIYUKI, Warm greetings from Grand Hyatt Bali. Please accept our sincere apologies for not being able to meet your expectations. We are grateful for the comments as it gives us the opportunity to ensure we remedy as many shortcomings as possible and review our operations for continuous improvement. Should you decide to return it would be a pleasure to welcome you back and we will spare no effort in ensuring that your stay is memorable. Best regards, Grand Hyatt Bali Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for choosing the Grand Hyatt Bali during your recent trip and for taking the time to post your valuable feedback. We hope that you had an enjoyable time while staying with us. We look forward to welcome you back to our resort when you plan to visit Bali in the near future. With best regards, Grand Hyatt Bali Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設はとても快適で、子連れでも気楽に楽しめました。 プールは小さな子供も楽しめます。 ヘッドスパもとても気持ちが良く、また訪れたいと思っています。
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your feedback. We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit in the near future. Best regards, Grand Hyatt Bali Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいホテル。今回二度目ですがまた行きたいですね。
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Greetings from the island of Gods. Thank you for giving us another opportunity to serve you again. We are thrilled and humbled to hear you had a fantastic stay with us, as there is no greater reward and gratification than receiving sincere feedback from our loyal and valued guest like you. We hope to have the privilege of serving you on many more visits to the Grand Hyatt Bali in the future. Warm regards, Grand Hyatt Bali Team

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

クラブルーム利用
クラブルームに滞在しました。部屋も広く、バスタブもあり快適に過ごせました。 クラブラウンジでの、朝食とカナッペはいまひとつでしたが、また機会があれば是非利用したいと思います。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at the Grand Hyatt Bali. While we are sorry to learn that your experience fell short of expectations in few areas, we are delighted to hear your overall experience at our resort was positive and you will be returning. We appreciate the opportunity to learn from your experience. Thank you again for your valuable feedback and we look forward to the opportunity of serving you when your travels bring you to this beautiful island. Best regards, Grand Hyatt Bali Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Thank you for sharing your feedback with us Simon Graham Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

RYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear RYO,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Junichi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Junichi,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager

8/10 (良い)

Makie、シンガポール

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーの水圧・温度がとても良い。 イタリアンのレストランがとても美味しい。 部屋のコップは汚れていたので、洗わないといと使えませんでした。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Makie, Warm greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for choosing the Grand Hyatt Bali during your recent trip and for taking the time to post your valuable feedback. We are grateful for your generous endorsement of our resort and acknowledgement of your memorable experience. We also appreciate your constructive comments regarding some aspects that we could improve upon. We look forward to the privilege of serving you on a return trip to this fabulous island and creating more memories. Warm regards, Grand Hyatt Bali Team

10/10 (非常に良い)

takshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear takshi, Warm greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your wonderful review. We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit in the near future. Best regards, Grand Hyatt Bali Team

10/10 (非常に良い)

kazunari

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高です(^^)
スタッフのサービスも良かったですね\(^o^)/ヌサドゥアても家族連れの上位クラスだと感じました!またリピートします(^^)
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear kazunari, Greetings from Grand Hyatt Bali. Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your feedback. We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. Your mention of sincere hospitality delivered by our courteous associates is truly appreciated. We all look forward to your return visit in the near future. Best regards, Grand Hyatt Bali Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Bali. May we extend our sincere gratitude for choosing the Grand Hyatt Bali on your recent trip and for taking the time to share your review with us. We hope that you had an enjoyable time while staying with us. We hope to have the privilege of serving you on many more visits to the Grand Hyatt Bali in the future. Warm regards, Grand Hyatt Bali Team