Dear Keiko,Thank you for your feedback. The team and I hope that we will have more opportunities to welcome you back here.Warm Regards,Simon Graham Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
KIYOKAZU
2024 年 4 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
KIYOKAZU
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Kiyokazu,It is great knowing you had a pleasant stay. Thank you for your kind feedback. The team and I will look forward to welcoming you back here in the near future.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Tomokazu
2024 年 4 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tomokazu
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Tomokazu,It is great knowing to know that your recent stay was a pleasant one. The team and I will look forward to welcoming you back here.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager
8/10 (良い)
MATSUI
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 3 月 31 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
上の階の音が聞こえる。レストランのメニューが材料切れで揃っていない。
MATSUI
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Matsui,Thank you for your review. Your feedback about the restaurant menu selections is highly appreciated, and I am sorry it negatively impacted your stay. We hope to have you with us again in the future.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager
Dear Yusuke,I am pleased you enjoyed our extensive facilities and attentive team members with your beloved family. We look forward to welcoming you and your family back for another memorable stay.Warm RegardsSimon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Yasuharu
家族旅行
2024 年 1 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バリコレクションに近くて便利。夜も退屈しない。
Yasuharu
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Yasuharu,Thank you for staying with us and it’s great knowing that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Masuyoshi
家族旅行
2024 年 1 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Masuyoshi
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Masuyoshi,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
??
2024 年 1 月 5 日
??
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
2/10 (非常に不満)
Ryusei
2024 年 1 月 3 日
Ryusei
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Ryusei,Thank you for your review and we apologize that your last visit did not entirely meet your expectations. We sincerely hope to welcome you back in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
??
2023 年 12 月 29 日
??
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another memorable experience in the near future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
YU
2023 年 12 月 29 日
YU
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear YU,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Aiai
2023 年 12 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Aiai
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Aiai,Thank you for sharing your delightful review. We look forward to your return soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
ayu
2023 年 11 月 6 日
ayu
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Thank you, glad to know you enjoy your stay with us
10/10 (非常に良い)
takashi
2023 年 11 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
takashi
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Takashi,Thank you for sharing your review. I look forward to your return visit soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
Dear Toshiyuki,Thank you for sharing your review. Although I’m glad knowing that you liked the landscape of our resort, I regret to hear of your less than satisfactory experience. I hope this atypical experience won’t deter you from choosing us again in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Yoshikazu
2023 年 9 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Yoshikazu
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Yoshikazu,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
8/10 (良い)
MINA
2023 年 9 月 2 日
MINA
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Mina,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham
Dear Shiori,Thank you for sharing about your recent experience. Glad to hear that the genuine hospitality extended by our team members had contributed to your memorable experience. I look forward to your return visit for another wonderful stay with us.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
ETSUKO
2023 年 8 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ETSUKO
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Etsuko,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham
8/10 (良い)
Yuki
2023 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Yuki
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Yuki,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Masumi
2023 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Masumi
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Masumi,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Sae
2023 年 8 月 20 日
Sae
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Sae,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
MAKOTO
2023 年 8 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
MAKOTO
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Makoto,Thank you for sharing your review. I look forward to welcoming you back again to our resort soon.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Mihoko
2023 年 6 月 1 日
Mihoko
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Mihoko,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham
10/10 (非常に良い)
Mikiko
カップルで旅行
2023 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The building is old, but the facilities are in place. All the staff are friendly. The restaurant is well stocked and convenient.
Mikiko
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Mikiko,Great hearing that you thoroughly enjoyed your stay and pleased to note that you had a wonderful holiday in Bali. It will be a pleasure to have you with us again in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Takashi
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Takashi
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Takashi,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham
4/10 (不満)
Nao
2023 年 4 月 10 日
Nao
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Osamu Thank you for sharing your feedback with us Best Regards Simon Graham Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
Hiroshi
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 4 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方がとても親切でした。
Hiroshi
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
拝啓ありがとうSimon Graham ホテルマネージャー
10/10 (非常に良い)
yoko
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 4 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
食事が美味しかった。スポーツのアクティビティが充実していた。レンタルサイクルが良かった。
yoko
2023 年 3 月に 6 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
拝啓レビューを共有していただきありがとうございます。
4/10 (不満)
OSAMU
2023 年 3 月 31 日
OSAMU
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Osamu Thank you for sharing your feedback with us Best Regards Simon Graham Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
KAYO
2023 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
KAYO
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Kayo,Thank you for your sharing your review. It will be a pleasure to welcoming you back to our resort soon.Warm regards,Hotel ManagerSimon Graham
Dear kumi,Thank you for taking the time to share a detailed review of your recent visit to our resort. It is very delightful that you had a relaxing and enjoyable stay with our Club benefits. Once again, thank you for being our loyal guest and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
myra
カップルで旅行
2022 年 7 月 23 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回かなりお世話になりました。
myra
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
レビューを共有していただきありがとうございます。
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2022 年 7 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Valued Guest,
Greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your feedback.
We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit in the near future.
Best regards
Grand Hyatt Bali Team
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear TOSHIYUKI,
Warm greetings from Grand Hyatt Bali.
Please accept our sincere apologies for not being able to meet your expectations. We are grateful for the comments as it gives us the opportunity to ensure we remedy as many shortcomings as possible and review our operations for continuous improvement.
Should you decide to return it would be a pleasure to welcome you back and we will spare no effort in ensuring that your stay is memorable.
Best regards,
Grand Hyatt Bali Team
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest,
Warm greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for choosing the Grand Hyatt Bali during your recent trip and for taking the time to post your valuable feedback. We hope that you had an enjoyable time while staying with us.
We look forward to welcome you back to our resort when you plan to visit Bali in the near future.
With best regards,
Grand Hyatt Bali Team
Dear Valued Guest,
Greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your feedback.
We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit in the near future.
Best regards,
Grand Hyatt Bali Team
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2020 年 2 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいホテル。今回二度目ですがまた行きたいですね。
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest,
Greetings from the island of Gods. Thank you for giving us another opportunity to serve you again. We are thrilled and humbled to hear you had a fantastic stay with us, as there is no greater reward and gratification than receiving sincere feedback from our loyal and valued guest like you.
We hope to have the privilege of serving you on many more visits to the Grand Hyatt Bali in the future.
Warm regards,
Grand Hyatt Bali Team
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Valued Guest,
Warm greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at the Grand Hyatt Bali. While we are sorry to learn that your experience fell short of expectations in few areas, we are delighted to hear your overall experience at our resort was positive and you will be returning.
We appreciate the opportunity to learn from your experience. Thank you again for your valuable feedback and we look forward to the opportunity of serving you when your travels bring you to this beautiful island.
Best regards,
Grand Hyatt Bali Team
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Thank you for sharing your feedback with us Simon Graham Hotel Manager
10/10 (非常に良い)
RYO
家族旅行
2020 年 1 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
RYO
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear RYO,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
10/10 (非常に良い)
Junichi
家族旅行
2020 年 1 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Junichi
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Junichi,Thank you for sharing your review. We look forward to your return visits in the future.Warm regards,Simon GrahamHotel Manager
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Makie,
Warm greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for choosing the Grand Hyatt Bali during your recent trip and for taking the time to post your valuable feedback. We are grateful for your generous endorsement of our resort and acknowledgement of your memorable experience.
We also appreciate your constructive comments regarding some aspects that we could improve upon.
We look forward to the privilege of serving you on a return trip to this fabulous island and creating more memories.
Warm regards,
Grand Hyatt Bali Team
10/10 (非常に良い)
takshi
家族旅行
2020 年 1 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
takshi
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear takshi,
Warm greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your wonderful review.
We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit in the near future.
Best regards,
Grand Hyatt Bali Team
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear kazunari,
Greetings from Grand Hyatt Bali.
Thank you for choosing our resort during your recent trip to the island and for taking the time to share your feedback.
We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. Your mention of sincere hospitality delivered by our courteous associates is truly appreciated.
We all look forward to your return visit in the near future.
Best regards,
Grand Hyatt Bali Team
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 9 日
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Grand Hyatt Bali Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Valued Guest,
Warm greetings from Grand Hyatt Bali.
May we extend our sincere gratitude for choosing the Grand Hyatt Bali on your recent trip and for taking the time to share your review with us. We hope that you had an enjoyable time while staying with us.
We hope to have the privilege of serving you on many more visits to the Grand Hyatt Bali in the future.
Warm regards,
Grand Hyatt Bali Team