施設内の設備

エレメント ニューヨーク タイムズ スクエア ウエストの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1756 件の口コミ中 774 件が非常に良い" "
評価 8 - 1756 件の口コミ中 559 件が良い" "
評価 6 - 1756 件の口コミ中 239 件が普通" "
評価 4 - 1756 件の口コミ中 107 件が不満" "
評価 2 - 1756 件の口コミ中 77 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Shota、suginami ku izumi

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the leadership team.

10/10 (非常に良い)

Tomoyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても便利なロケーションです。
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
親愛なるゲストの皆様ホテルチーム全体を代表して、ご滞在について共有していただきありがとうございます。肯定的なフィードバックを聞くのは常に励みになります。特に、最も大切な人、つまりあなたからのフィードバックの場合はなおさらです。 あなたのフィードバックは、私たちが提供した素晴らしいゲストエクスペリエンスを祝う方法として、リーダーシップチームとスタッフと共有されました。 貴重なお時間を割いてフィードバックをお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。またのお越しをお待ちしております。

6/10 (普通)

Shunsuke

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Nina からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Thank you for taking the time out to review our hotel. We hope to see you again soon!

8/10 (良い)

SATOKO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Yuichi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Penn Stationから徒歩数分、PAのバスターミナル至近、その他各地下鉄Lineの駅も近く交通至便。Broadwayなども近く観光には便利です。ただ、ホテルの立ち並ぶ地区ですが浮浪者や怪しい人間もウロウロしているので、あまり環境は良くないです。部屋は、キッチン及び食器・調理器具等一通り揃っているので、この物価高の折、簡単に調理できるのはメリット。付近にスーパー等もあります。朝食は、簡単なおかずに、パン、ベーグル、ヨーグルト、フルーツがあり十分でしょう。気になったのは。時分時のエレベーター。混雑して乗れないことも多くマイナス点。総じて、価格対比の満足度は高いです。
2023 年 10 月に 5 泊滞在
DeeJaeからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Thank you for taking the time out to review our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced at our property during your stay, as a loyal customer our goal is to make sure your stay is memorable and enjoyable. I hope you give another chance in the near future to redeemed ourselves. Please feel free to contact us directly.

6/10 (普通)

Yuki

良かった点 : スタッフとサービス
マンハッタンの中でも交通の便がいいことが一番の良い点。低層階の部屋がお勧め。朝食はあるだけラッキーな内容、宿泊人数に席数とエレベーターの数がマッチしていないので、溢れる人が続出していたので、階段で上り下りして自部屋に持って帰って済ませたので快適だった。
2023 年 8 月に 5 泊滞在
DeeJaeからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Thank you for taking the time out to review our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced at our property during your stay, as a loyal customer our goal is to make sure your stay is memorable and enjoyable. I hope you give another chance in the near future to redeemed ourselves. Please feel free to contact us directly

8/10 (良い)

Yasunori、Shibuya

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 6 泊滞在
DeeJaeからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Thank you for taking the time out to review our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced at our property during your stay, as a loyal customer our goal is to make sure your stay is memorable and enjoyable. I hope you give another chance in the near future to redeemed ourselves. Please feel free to contact us directly

10/10 (非常に良い)

Mayumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
どこに行くにも便利。近くになんでもある。ホテルのキッチンも使いやすい。また次回来ることがあったら利用したい。
2023 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mei

2023 年 6 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

michihito

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
静かな日当たりのよい部屋を希望したが エレベーターに挟まれた北側窓の部屋に案内された 部屋の両側が空洞なせいか夜は異常に寒く、また騒音もひどかったため寝られなかった エレベーターは3基しかなく、しばしば1基は停止していた ベッドメイクは隔日でしかなく夕方にされるため 鉢合わせすることしばしば 部屋5床はネチャネチャして非衛生的 シャワー室は毎日蚊やハエの死骸が見られた 朝食はほぼ毎日同じメニューでおいしくない 印象として最悪!二度と泊まりたくない おすすめしません
2023 年 6 月に 6 泊滞在
DeeJaeからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 21 日)
Thank you for taking the time out to review our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced at our property during your stay, as a loyal customer our goal is to make sure your stay is memorable and enjoyable. I hope you give another chance in the near future to redeemed ourselves. Please feel free to contact us directly

8/10 (良い)

AYANA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい滞在になりました
友人と2月末に3泊させて頂きました。 フロントの方の対応も丁寧で、英語が得意でない私たちにも分かるようにゆっくり配慮して対応して頂けました。 部屋はアメリカでのホテルと考えれば、とても清潔にされていると思います。水回りも清潔で、若干潔癖気味の私たちでも違和感なく使用する事が出来ました。 シャワーの水圧・温度も快適です。 床は土足文化の国ですので、やはりスリッパもしくはビーチサンダルは必須です。しかしソファやベッドはとても綺麗で安心して過ごせました。 他の方の口コミにもあるように、エレベーターは時間がかかります。今回はリクエストして8階だったので運動がてら階段を使用していました。高層階や中層階の方々は、エレベーター待ちで大変そうでした。 朝食も種類は多くありませんが、エッグやソーセージ、ベーコン、数種類のシリアルやパン、ヨーグルトからフルーツまで揃っています。 コーヒーや紅茶、オレンジ等のジュース類もあるので3日間飽きる事なく朝からしっかりお腹いっぱいになりました。 ホテル前の通りが少し治安が気になるかなと思いますが、人通りも多いですし50mほど歩けば大きな通りに出るので、23時頃女性2人でも早足で通りホテルに戻ることが出来ました。 フロントにも複数人スタッフがいることと、アイコンタクトや話しかけてくれるため安心感があります。 総合的にはとても満足しています。物価が高騰している中で朝食付き、さらに清潔感もありお値段も手頃、立地も抜群ですのでぜひまた宿泊させて頂きたいと思います。
2023 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chizuru

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
6泊しました。お部屋はとても快適で、清潔でした。1人だったので十分でした。朝食付きも良かったです。 チェックイン、アウトもスムーズでした。タクシーもすぐ呼んでもらえました。
2022 年 11 月に 6 泊滞在
Ninaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 8 日)
We are glad to hear you had a great stay. We hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Ayako

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
今回残念だった事
私達が今回入ったのは2905室だったが、ベッドの上で動くとベッド下の薄い木板がギシギシミシミシと凄い音を立てて非常にうるさかった。厚みのある木板に戻した方が良い。 シャワーヘッドが小さい物と取り替えられていたので、元の大きい物に戻した方が良い。 ティッシュペーパー入れの箱が割れていたので、新しい箱に変えた方が良い。
2021 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Homma

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maureen

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient. Breakfast was good. Very clean . Wonderful experience.
2024 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

George

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice room, convenient location. Good breakfast. Remember hotel has no parking of its own, so your total cost of stay will include renting a spot from one of the near by parking garages.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Rebekah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
We had a lovely trip to NYC. The room was adequate to meet our needs - really loved the little kitchenette! The complimentary breakfast and daily happy hour was lovely and so appreciated! Unfortunately the big issue with this hotel is the elevator situation. During peak hours (morning and evening) you can wait 10-15 minutes to get an elevator to your room. I'm 7 months pregnant and had to take the stairs a few times to get to our room or downstairs, which wasn't exactly my idea of a restful stay. We'll find another place to stay in NYC next time, but we enjoyed our trip this time!
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Angela

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was on a girls trip and stayed at The Element Times Square. It was absolutely perfect! The location was unbeatable for getting all over the city, whether we walked to Broadway Shows or to the Subway. The restaurant right next door had delicious food, and the hotel staff gave us a coupon. About the hotel staff, they were so friendly and accommodating! They would tell us which subway lines to take or where to find the best restaurants. The evening wine, beer and cheese during the week added a very nice touch. This hotel felt like home when we’d return every night after our adventure filled days in NYC! I highly recommend you stay here, and I will definitely stay here from now on when I visit one of my favorite Cities in the world!
2024 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fabiola

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Sonal

出張
気になった点 : 設備とサービス
Noisy
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

jean christophe

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Super point de chute pour visiter New York. En plein centre proche Times Square. Métro a proximité. Beaucoup de restaurants et commodités. Chambre propre.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Valérie

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Merci
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yusef

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location convenient
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

10/10 (非常に良い)

Sophia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Enjoyed the property and breakfast. Made sure i was in by evening with my toddler bc the street didnt feel safe at night saw a few drug deals with rough lookin ppl visiting a homeless man that never left his wall
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Ms.Malave,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

10/10 (非常に良い)

Antonella

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
La ubicación excelente
2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Zentral gelegen
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Ms.Schlang,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the leadership team.

6/10 (普通)

Ana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Rooms way too small had to wait for elevators for a long time
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Sabine、San Diego

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ashish

2024 年 5 月に 2 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

8/10 (良い)

Olga

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property has a good location quite clear to the Times Square. At this, it has 2 drawbacks: 1) There are only 3 elevators for 40-store building which is definitely not enough 2) The breakfast is very limited in choice. And there is no enough tables to sit.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nehemiah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

6/10 (普通)

Helen

家族旅行
The hotel could use a bit of an update. Feels a bit run down.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Jaria - Guest service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the leadership team.

10/10 (非常に良い)

Karine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
J'étais un peu inquiète avant d'arriver à cause de certains commentaires très négatifs. Nous avons passé un excellent séjour. Chambre très correcte par rapport au prix avec salle de bain et kitchenette. Personnels très gentils et toujours disponibles Nous n'avons jamais eu de soucis d'attente pour l'ascenseur. Les personnes dans la rue n'ont jamais posé de soucis, nous n'avons jamais eu peur de passer à côté. Hôtel très proche des transports mais aussi proche d'un bon nombre d'attractions. Il y a également plein d'endroits pour les repas.
2024 年 4 月に 11 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Chère Karine Hélyet Panthou,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier pour le partage de votre séjour.Il est toujours encourageant d’entendre des commentaires positifs, surtout lorsqu’ils proviennent de ceux qui comptent le plus : vous ! Vos commentaires ont été partagés avec notre équipe de direction et notre personnel afin de célébrer les formidables expériences clients que nous avons proposées. Encore une fois, j'apprécie que vous preniez le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !!

8/10 (良い)

Monica

2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Juan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Una excelente opción en la Gran Ciudad
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Estimado señor Delgado,En nombre de todo el equipo del hotel, quiero agradecerle por compartir su estadía.Siempre es alentador escuchar comentarios positivos, especialmente cuando provienen de quienes más te importan: ¡tú! Sus comentarios se han compartido con nuestro equipo de liderazgo y personal como una forma de celebrar las excelentes experiencias que brindamos a los huéspedes. Una vez más, le agradezco que se haya tomado el tiempo de compartir sus comentarios.Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto!!

6/10 (普通)

Bernadette

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jaria - Guest service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the leadership team.

8/10 (良い)

Silvio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The breakfast could be better.
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Estimado Silvio Silvério Nóbrega hijo,Gracias por tomarse el tiempo para contarnos su experiencia mientras se hospeda con nosotros. He compartido sus comentarios con el equipo de liderazgo.Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto!!

10/10 (非常に良い)

Symphony

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

8/10 (良い)

Kimberley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
😊
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Ms.Paczkowski,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

6/10 (普通)

Andre

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度
Fahrstuhl und Speiseraum (Frühstück) mit der anzahl der Gäste völlig überfordert. 2-3 kleine Problem wurden schnell gelöst. aber auch am Empfang, viel zu wenig Platz und Personal für die Flut an Urlaubern. Wir waren vor 10 Jahren schon mal hier, da war alles in Ordnung, JETZT sollte der Besitzer investieren (Renovierung) an der Sauberkeit in den Zimmern muss dringend gearbeitet werden, auch hier ist ein Mangel an Personal und Coaching von Nöten
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
GermanEnglishSpanishSource textDear valued guest,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent issues such as the one you faced from occurring in the future. 432 / 5,000Translation resultsTranslation resultSehr geehrter Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihren Erfahrungen während Ihres Aufenthalts bei uns zu berichten. Die Bereitstellung eines Höchstmaßes an Gastfreundschaft hat für uns oberste Priorität und ich entschuldige mich aufrichtig dafür, dass ich Ihre Erwartungen nicht erfüllt habe. Ich habe Ihr Feedback mit dem Führungsteam geteilt, um sicherzustellen, dass die notwendigen Richtlinien vorhanden sind und überprüft werden, um zu verhindern, dass Probleme wie das, mit dem Sie konfrontiert waren, in Zukunft auftreten.

10/10 (非常に良い)

Ilaysha

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
J'ai séjourné un week-end dans cette hôtel avec ma famille et j'ai énormément apprécié l'accueil et la propreté de l'endroit. Sa proximité avec Times Square (2 minutes à pied) était très pratique. Le point le plus fort est vraiment la vue imprenable sur New York par la fenêtre de notre chambre.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr.Michael,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier pour le partage de votre séjour.Il est toujours encourageant d’entendre des commentaires positifs, surtout lorsqu’ils proviennent de ceux qui comptent le plus : vous ! Vos commentaires ont été partagés avec notre équipe de direction et notre personnel afin de célébrer les formidables expériences clients que nous avons proposées. Encore une fois, j'apprécie que vous preniez le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !!

10/10 (非常に良い)

Maarylou

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service! Le personnel est super souriant les Chambres très propre. Il nous ont accueilli avec un Happy hours les bières & vins étaient gratuit !! Je recommende fortement et si je reviens je reprendrai cette hôtel !!! 😊😊
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Charbonneau-venne,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercie pour le partage de votre séjour.Il est toujours encourageant d’entendre des commentaires positifs, surtout lorsqu’ils proviennent de ceux qui comptent le plus : vous ! Vos commentaires ont été partagés avec notre équipe de direction et notre personnel afin de célébrer les formidables expériences clients que nous avons proposées. Encore une fois, j'apprécie que vous preniez le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !!

4/10 (不満)

Anoop

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Over priced. Rooms were not clean. Rooms are small which is probably true for most hotels in Manhattan. Breakfast was good with several options. Location is great very close to Times Square and easy access to subway.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Anoop Chacko Achanaril,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent issues such as the one you faced from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 (非常に良い)

brian

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Jaria - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Valued Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

10/10 (非常に良い)

Elodie IMBERT

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
La kitchenette est très pratique pour manger dans la chambre, il y a un grand frigo. Les chambres sont bien insonorisées, on n'entend pas ses voisins. Le petit déjeuner est copieux avec beaucoup de choix. On peut faire des machines sur place pour 5$.
2024 年 4 月に 9 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr.Macon,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier pour le partage de votre séjour.Il est toujours encourageant d’entendre des commentaires positifs, surtout lorsqu’ils proviennent de ceux qui comptent le plus : vous ! Vos commentaires ont été partagés avec notre équipe de direction et notre personnel afin de célébrer les formidables expériences clients que nous avons proposées. Encore une fois, j'apprécie que vous preniez le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !!

10/10 (非常に良い)

Tamoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Ms. Beckford,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!

8/10 (良い)

Takehiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 8 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Takehiko Yoshizaki,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I have shared your feedback with the leadership team.

4/10 (不満)

Girivasan

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Very bad service quality. Literally had to beg to have the room cleaned which happens once in two days. Drug peddling and solicitation happens freely just outside the property. Area cordoned off for most of the stay and it required us to take a long detour because there was a stabbing and police cordoned off the scene. Nothing the hotel could have done but it gives you a picture of the neighborhood. Extremely rude staff - Not sure if this is the standard for NYC as this was my only time staying here but if it is it’s an extremely low bar
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr.Venkataraman,I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay. This was not your experience, and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the associates, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide.I hope you choose to stay with us again, whenever your travels bring you back to the area.

10/10 (非常に良い)

David

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Personnel professionnel. Le petit déjeuner est à recommander. Hôtel est très bien situé au niveau transport, des restaurants et pour le shopping. Point négatif : un peu bruyant la nuit et je trouve que le mobilier devrait être changé. Mais sinon je recommande cet hôtel.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Cher Monsieur Gomes,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier pour le partage de votre séjour.Il est toujours encourageant d'entendre des commentaires positifs envers le personnel. J'ai partagé vos commentaires avec l'équipe de direction pour garantir que les directives nécessaires sont en place et examinées afin d'éviter que des problèmes tels que celui auquel vous avez été confronté ne se reproduisent à l'avenir. J'espère que vous choisirez de rester avec nous à nouveau lorsque vos voyages vous ramèneront dans la région.

10/10 (非常に良い)

Jose

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very clean, everything is excellent location, I love only two details, we did not have cold water, only hot water and it was too hot to bathe, and the roof garden was closed during my stay and practically for that reason it motivated me to book it
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Jaria F- Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr.Esquivel,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our leadership team and staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon!!