I booked one room with double beds for two nights. When we arrived, the hotel gave us a room with only a single bed. I had to ask to be changed to the room I had originally booked. In the morning, after the first night, the housekeeper and the worker came to my room and told us to get out, even though my reservation was for two nights. I felt super uncomfortable. Additionally, the towels were dirty, the wifi was only available in the lobby. The workers did not aporogize to us at all and the workers told us that the manager will call me later to give me refund. But she did't. So I had to call Hotels.com to call them. I stayed many hotels in my life, but this hotel was worst! The workers is not polite and doesn't care about the customer.
ホテル側が予約内容を把握しておらず、ダブルベッド2つの部屋を予約しましたが、通された部屋はベッドが1つしかありませんでした。フロントに確認し、部屋を変更してもらい、一晩過ごしましたがあまり予約内容を理解していないようでした。翌朝、2晩予約したにもかかわらず清掃員をと従業員の方が部屋に来て、チェックアウトをし直ちに退室するように言われました。ホテル側が全く予約内容を確認していないことによって、大変不愉快な思いをしました。Wifiがあると聞いていましたが、部屋でwifiを使うことができず、ロビーでのみ使えるということを従業員の方に言われました。また、タオルに汚れがあり従業員にその旨を伝えましたが、あまり謝罪の意は感じられませんでした。アメリカに住んでおり色々なアメリカのホテルや世界各地のホテルに滞在したことがありますが、このように最悪なホテルは初めてです。もう二度と滞在したくないと思います。