About service not recommended at all. Location is good
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 18 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス
L emplacement, la vue, la terrasse le personnel et le petit déjeuner étaient très bien
La propreté et la vétusté des chambres laissent à désirer
Mais dans l ensemble le rapport qualité prix est correct
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 8 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 7 月 30 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Je n'ai pas aimé l'accueil, manque de sourire, on me dit de mettre mon bagage dans un endroit sans m'y accompagner...
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Etan
2019 年 7 月 30 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Noting special
It is very basic service no internet in the room , they promise to have I internet but it was incorrect .
The parking is impossible.
Etan
2019 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
simple hotel with large rooms and great location.
Good service. Great location. Older rooms simple but large . Comfortable bed. Good price.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
One night
When we arrived, the reception man told us he doesn’t has the key to our room because the previous people didnt return it, so she gave us another room. In our new room we didn’t had towels, and the air conditioner was so so. The breakfast was very good.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 15 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
POUR LE PRIX PAYÉ ET LE COUP DE LA PRESTATION ABSOLUMENT CELA NE VAUT PAS LE COUP
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
Gro
2019 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Hyggelige ansatte, god service, enkel men god frokost, rent, gode senger, god beliggenhet. Eneste som trekker ned er at hotellet er litt "slitt"
Gro
2019 年 4 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 19 日
気になった点 : スタッフとサービス
The Receptionist did not bother to help.
I had to insist for the receptionist to indicate the handicapped elevator that would allow me to transport my luggage to my room.
Overall,a bad first impression is hard to overcome.