Das Hotel hats gebrannt! Keine hat um die Gäste gekummert!! Wir werden Icon Hotel nicht weiter empfehlen, wir haben nur Negative sachen erlebt!!
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 2 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wir haben Feuer in diesem Hotel erlebt! Es gibts auch nur negative zu erzählen. Ins gesamt werde ich diese Icon Hotel in Manila oder Quezon City nicht empfehlen!!
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Icon hotel in Timog Av wasclosed when I came to check in. Staff was very helpful including security guard , provided us with chairs and assisted us with parking. . Hotel Manager. Miss. Alcantara personally escorted us to another hotel If we like it. Agiainwith the help of Miss Alcantara , I checked in to mother Icon hotel in North EDSA
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
KWANGSU
2019 年 1 月 28 日
useless app hotels.com
I was going to stay one night on Jan 222-23 but the hotel was closed due to fire. I sent emails to Hotels.com to ask for the way for imbursement but they havent been responding my emails. Now I am back to my country but I feel angry about the attitudeof hotels.com
KWANGSU
2019 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 1 月 23 日
良かった点 : スタッフとサービス
like: location
dislike: elevator is slow, pool place is not safe