屋外プール、サンラウンジャー

クリムゾン ホテル フィリンベスト シティ マニラの口コミ

4.5 out of 5
クリムゾン ホテル フィリンベスト シティ マニラ
Entrata Urban Complex, 2609 Civic Drive, Filinvest City, Alabang, Muntinlupa, Manila

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 435 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 373 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 119 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 51 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Kaoru

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jens Isaiah S. Antonio Asst. Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Greetings!Thank you for the perfect score! We're thrilled you had such a fantastic experience. Looking forward to your next visit!Best Regards,

8/10 (良い)

Hiroyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Well organized facilities and kind staffs
2023 年 5 月に 4 泊滞在
ericaからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Hiroyuki San,Thank you for taking time to share your valuable feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. If you have any additional information about your recent stay or how we can improve our services, please do let me know.Once again, thank you and we hope to see you soon.Sincerely,Erica PagpaguitanFront Office Manager

4/10 (不満)

Masahiro

2022 年 10 月に 1 泊滞在
Edgar John Lopez - Asst. Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 19 日)
Dear Mr. Masahiro,Thank you for taking time to share your valuable feedback. If you have any additional information about your recent stay or how we can improve our services, please do let me know.Once again, thank you and we hope to see you soon.Sincerely, Edgar John LopezAsst. Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Hidenori

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
病院やショッピングモールまで徒歩圏です。セキュリティも厳しく安心して過ごせました。
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Marinel Santos - Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 9 日)
Dear Mr. Hidenori, Thank you for taking time to share your valuable feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. If you have any additional information about your recent stay or how we can improve our services, please do let me know. Once again, thank you and we hope to see you soon. Sincerely, Marinel Santos Duty Manager

8/10 (良い)

Kato

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインカウンターの仕事が非常に遅い、ホスピタリティは、感じられない
2022 年 7 月に 1 泊滞在
ericaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 3 日)
Dear Kato, Thank you for sharing your valuable feedback. While we wish you a pleasant stay in the hotel, it is apparent that we have fallen short of your expectation. Your concern will be shared to the team for better improvement. Once again, thank you for your feedback. We hope that you will give us another chance to be of service in the future. Sincerely, Erica Pagpaguitan Front Office Manager

8/10 (良い)

Kato

良かった点 : 清潔度
ロビーが広くて開放感があって良い
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Edgar John Lopez Asst. Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 27 日)
Dear Mr./Ms. Kato, Thank you for taking time to share your valuable feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. If you have any additional information about your recent stay or how we can improve our services, please do let me know. Once again, thank you and we hope to see you soon. Sincerely, Edgar John Lopez Asst. Front Office Manager

6/10 (普通)

yoshihiro

2022 年 4 月に 1 泊滞在
ericaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 8 日)
Dear Yoshihiro, Thank you for taking time to share your valuable feedback. We sincerely apologize for any inconvenience encountered during your stay. If you have any additional information about your recent stay or how we can improve our services, please do let me know. Once again, thank you and we hope to see you soon. Sincerely, Erica Pagpaguitan Front Office Manager

8/10 (良い)

hiroshi

2020 年 12 月に 1 泊滞在
Ericaからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 28 日)
Dear Hiroshi, Thank you for taking time to share your valuable feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. If you have any additional information about your recent stay or how we can improve our services, please do let me know. Once again, thank you and stay safe. Sincerely, Erica Pagpaguitan Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Jawi Bantigueからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 7 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to your new home of elegance here in the South! Thanks and best regards, Jawi Bantigue Reservations Supervisor

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても清潔で、出張期間中お世話になりました。近くにショッピングモールもあったので、便利でした。シャワーも、温度が上げれたので良かったです。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. We appreciate you highlighting what you like as it helps us know what really matter to you and it tells us if we are doing our job right. Your kind comments have been shared with the team. Again, thank you and we hope to see you soon Rain or Shine! Sincerely, Lia Dico Reservations Manager

4/10 (不満)

akinori

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェクイン、チェックアウト共に時間がかかり いらいらする。 余計な従業員はうろうろしているが、肝心な 人員が不足している。 従業員の全てに対して以前より悪くなっている。 客層も悪くなっている為、ガッカリ感が否めない。
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 20 日)
Dear Akinori-san, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We take our guest comments seriously and have shared your review with the Department Heads concerned. We will ensure that remedial measures are taken and said issues are resolved to improve our processes. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Best regards, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Terence, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your time giving your rating. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Thank you and we look forward to your stay here at the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
モールが近くにあり便利です
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 28 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Thank you and we look forward to your stay here at the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
室内が暗すぎる。
とにかく暗い!! ライトが少ない。ネットが遅い、仕事にならん。目の前の公園でフェスを行っていて夜中までうるさかった。もう使わない
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We take our guest comments seriously and have shared your concerns with the Department Heads concerned. We will ensure that remedial measures are taken and said issues are resolved to improve our processes. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Warmest regards, Daisy Bautista Asst. Front Office Manager

6/10 (普通)

MASATOSHI

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
広い空間
ホテルは広くゆったりと過ごせます。洗面所、シャワールームがもう少しキレイであれば言う事なしです!
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Mr. Masatoshi, Thank you for staying at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. We are grateful that you enjoyed your stay and took time to share with us your favorable experience. Your comments regarding the bathroom is duly noted and will be addressed. Thank you for bringing this to our attention. I certainly hope this will not deter you from choosing to stay with us again and look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warmest regards, Daisy Bautista Asst, Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
外がうるさすぎる。 ただ値段はお得な値段でした。朝食のバイキングも美味しかった
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crimson Hotel Filinvest City, Manila for your stay in Alabang. We are delighted that you were extremely satisfied with your stay and very much appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warmest regards, Daisy Bautista Asst. Front office Manager

6/10 (普通)

Toshio

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
感想です。
外がうるさい。 お湯が出なかった。 その他は、とても良かった。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Toshio-san, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback has been shared with the team to avoid recurrence. We take feedback seriously and this will not be taken lightly. Again, thank you and we hope to see you soon Rain or Shine! Sincerely, Lia Dico Reservations Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーのお湯が出ない。宿泊階の客がうるさい。部屋でお湯が沸かせずコーヒーを飲むのに不便。アメニティも日によって無いアメニティがあった。
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback has been shared with the team to avoid recurrence. We take feedback seriously and this will not be taken lightly. Again, thank you and we hope to see you soon Rain or Shine! Sincerely, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. If you have any additional information about your recent stay or if you have suggestions on how we can improve our services, please do let me know. Again, thank you and we hope to see you soon Rain or Shine! Sincerely, Lia Dico Reservations Manager

4/10 (不満)

Masaaki

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ちょっとガッカリ
ホテルの外装は、非常に良いが部屋の内装が悪い。 特にバスルームは、サビが多く見られる。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Masaaki-san, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are sorry to hear about your unpleasant experience during your stay with us. We ahve shared this to Departments concerned so we can improve on it. Thank you and we look forward to your stay here at the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

8/10 (良い)

chatnoma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋に髭剃りが準備されていなかった。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 29 日)
Dear chatnoma, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to know that overall, you had a wonderful stay. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback has been shared with the team to avoid recurrence. We take feedback seriously and this will not be taken lightly. Again, thank you and we hope to see you soon Rain or Shine! Sincerely, Lia Dico Reservations Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
スタッフの対応が、、、
チェックインに大幅な時間がかかった。 15時チェックインのはずが結局16時で、謝罪の言葉も無く待たされました。 何度か泊まってますが大抵チェックインに時間を要します。 その他は良いだけに非常に残念。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 29 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are sorry to hear about your unpleasant experience during your stay with us. We have also discussed your concern on waiting for the room to the concerned departments for us to improve on. Again, our sincerest apologies for what transpired during your check-in and rest assured that we are taking matters seriously. Thank you and we look forward to your stay here at the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable ratings. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us. May we further verify what was the incident that made you dissatisfied with the check-in experience so we can share this with the Departments concerned and improve on it? Thank you and we look forward to your stay here at the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
出張で利用
最近、マニラ出張の際にはよくお世話になっていますが、スタッフさんの対応や部屋には何の不便も感じません。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 6 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! どうもありがとうございました, Lia Dico Reservations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス
みzみずみずm水回り
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 12 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are sorry to hear about your unpleasant experience during your stay with us. May we further verify what was the incident that made you dissatisfied with the check-in experience so we can share this with the Departments concerned and improve on it? Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
この地域ではこのホテルを推薦します。
2019 年 5 月に 8 泊滞在
ericaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Traveler, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to know that you had a wonderful stay. If you have any additional information about your recent stay or if you have suggestions on how we can improve our services, please do let me know. We are looking forward to welcome you back. Kind Regards, Erica Pagpaguitan Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に良いのだが、金額に注意
1泊1万円くらいなので安いと思って即予約 しかし現地で確認した所、サービス料などで追加2500ペソくらいかかりました。 予約完了メールで、全ての支払は完了しましたと出たので安心していましたが甘かったです。 単純に海外のシステムを知らなかったので仕方ないですが、その辺りは注意が必要かと思いました。 ホテル自体は非常に良いです!
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 1 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

4/10 (不満)

TAKASHI

気になった点 : 清潔度
クリムゾン ホテル フィリンベスト シティ マニラ
部屋は広くてきれいででした、眺めも26階だったので高速道路や湖も見えて良かった。 エアコンの冷房が効きすぎ(送風にしても)寒いため夜はエアコンを切って寝た。 無料のミネラルウォーターがなくエレベーターホールにあるサーバーまで取りに行くのが不便又冷蔵庫が小さい。 ロビーは広く無料で座れるソファーも多くあり待ち合わせや商談にも利用できる。 (最近のホテルロビーはカフェスタイルで飲み物等を注文しないとソファーに座れない) ホテル周辺は徒歩圏内に複数の巨大なショッピングモールや蚤の市みたいなマーケットがある。 8階ロビーでエレベーターを乗り継がないと外に出られないが1階にセブンイレブンがある。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Dear Mr. Takashi, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. The pitcher of water is part of our initiative to help lessen the use of plastic bottles to help the environment. Hoping for your understanding. Again, thank you and we look forward on your next visit with us! Warmest regards, Daisy Bautista Assistant Front Office Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の水回りが老朽化しており、シャワー室から毎回水漏れして大変でした。 USBの差込が無く年代を感じました。
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Ericaからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience caused. Your comments will be raised to the Management Team to further look into this and resolve to the best way we can. Thank you and have a great day ahead. Kind Regards, Erica Pagpaguitan Front Office Manager

8/10 (良い)

ピピ

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても親切で安心して泊まれました。日本語ができるスタッフサービスがあるともっと便利だと思います。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 16 日)
Dear ピピ, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments and we will definitely share your comments on having a Japanese speaking staff with our management. We actually have one right now from our Sales Department who can assist you when you are her with us. We are also thrilled to know that you have enjoyed your recent stay with us. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

YUSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マニラへの出張で利用
フロントの方の対応が素晴らしかったです。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Liaからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 7 日)
Dear Yusuke-san, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
アメニティ
アメニティが貧弱。髭剃りは頼まないともらえない。歯ブラシや飲み水も2本もらえない場合がある
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 2 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are sorry to hear about your unpleasant experience during your stay with us. We will definitely share this with the Departments concerned so we can improve on it. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to the Gem of the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Lia Dicoからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 19 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable rating. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to your new home of elegance here in the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
お湯もちゃんと出てくれて、その他の設備は問題ありませんでした。 しかし残念なのは、バスタオル、足拭きタオルの交換がされていなかったのが残念でした。 言えばすぐに取り替えしていただけました
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We take our guest comments seriously and have shared your concerns regarding the room with the Executive Housekeeper. We will ensure that remedial measures are taken and said issues are resolved to improve our processes. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Best regards, Daisy Bautista Guest Relations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 2 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay. We appreciate the 4 star rating you gave us. If you have any additional information about your recent stay or if you have suggestions on how we can improve our services, please do let me know. Again, thank you and we look forward on your next visit with us! Sincerely, Daisy Bautista Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Louis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 27 日)
Dear Louis, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to know that you had an excellent stay and we appreciate the 5 star rating that you have given us. If you have any additional information about your recent stay or if you have suggestions on how we can improve our services, please do let me know. Again, thank you and we look forward on your next visit with us! Sincerely, Daisy Bautista Guest Relations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us your rating. We apologize if your experience was anything less than satisfying. If you have any additional information about your recent stay or if you have suggestions on how we can improve our services, please do let me know. Again, thank you and we look forward on your next visit with us. Sincerely, Daisy Bautista Guest Relations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
価格に鑑みれば上等かなと思います。
2018 年 11 月に 5 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crimson Hotel Filinvest City, Manila for your stay in Alabang. We are delighted you were extremely satisfied with your stay and very much appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warmest regards, Daisy Bautista Guest Relations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大きなモールの目の前にあります。朝食のビュッフェは沢山の料理があり連泊しても飽きることはありません。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
ericaからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 28 日)
Dear Traveler, Thank you for choosing Crimson Hotel Filinvest City, Manila for your stay in Alabang. We are delighted that you enjoyed your stay and very much appreciated your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warmest regards, Erica Pagpaguitan Front Desk Manager

8/10 (良い)

lee、福岡

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
日本語が、話せる、スタッフが、フロントに、いない。フロントに、人が少なく、時間が、きる。従業員は、非常に良い。
2018 年 11 月に 4 泊滞在
ericaからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 12 日)
Dear Lee, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We take our guest comments seriously and have shared your review to team for better improvement. We will ensure that remedial measures are taken and said issues are resolved to improve our processes. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Kind Regards, Erica Pagpaguitan Front Desk Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キングサイズベットシングルで予約したのにツイン。 コネクティングルームで隣のテレビがうるさい。 なによりもチェックインとチェックアウトに時間がかかり過ぎ。 何で20分も掛かるのか理解出来ない。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We take our guest comments seriously and have shared your concern regarding the front desk with the Front Desk Manager. We will ensure that remedial measures are taken and said issues are resolved to improve our processes. We have also noted your preference in our system. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Best regards, Daisy Bautista Guest Relations Manager

4/10 (不満)

Kinchan、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
海の近くで、眺めが良い。SMに近く便利です。 初めにドアが開かなかったリ、電話の番号が分からかったりちょっと苦労した。もう少しお客の立場になって、準備して欲しい。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 7 日)
Dear Kinchan, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We take our guest comments seriously and have shared your review with the Department Heads concerned. We will ensure that remedial measures are taken and said issues are resolved to improve our processes. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Best regards, Daisy Bautista Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Liaからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 26 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable rating. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to your new home of elegance here in the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

8/10 (良い)

Cage、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was great experience as always. Staff are very accomodating and always there whenever you need something.
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Daisyからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 1 日)
Dear Mr. Cage, Thank you for choosing Crimson Hotel Filinvest City, Manila for your stay in Alabang. We are delighted you were extremely satisfied with your stay and very much appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warmest regards, Daisy Bautista Guest Relations Manager

6/10 (普通)

SEIICHI

良かった点 : 施設のコンディションと設備
えっマジで!
チェックイン時に希望の部屋には入らなかったです。初めは不快感を覚えたのですが、Hotels.comのルールがある事が分かり直接交渉したところホテル側が要望に応えてくれました。本当に助かりました。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Jawi Bantigueからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 7 日)
Dear Seiichi sama, Thank you for sharing your concerns regarding your recent stay at Crimson Hotel Filinvest City, Manila. Please allow us to apologize for the shortcomings in service and the inconvenience caused to you during your stay. We are glad that we are able to address your concern and attend to your request immediately while you are still here at the hotel. Thank you for understanding and we look forward to the next opportunity of welcoming you as our guest. Thanks and best regards, Jawi Bantigue Reservations Officer

8/10 (良い)

Takaaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
仕事で4週間泊まりました。
仕事で4週間泊まりました。夜遅い時間だったからかもしれませんがチェックインはスムーズでした。スタッフの方はみんな笑顔で気持ちいい対応をしてくれました。ちょっと個人差はありますけど。朝食は美味しいです。日本食っぽいのは小さいカッパ巻きくらい(具は日替わり)。あとおかゆが毎日ありました。今回の部屋は22階。ホテルの周りの交通量が多いので、朝から晩までジプニーの音がよく聞こえます。音が気になってしまう人は気をつけてください。テレビは日本語の放送はありません。NHK WORLDが見られますが、もちろん英語です。エアコンは調整できるので問題なし。シャワーも問題ないですが、1回だけ黒いお湯が出ました。シャワーと洗面のお湯をしばらく出しっ放しにしたらキレイになりました。バスタブはありません。wifiは部屋とロビーで安定して使えます。ただパスワードが不定期に変わるので、都度フロントでもらう必要があります。だいたい週に一度は変わってました。フロントは8階、客室は9階から27階まで。それぞれ別のエレベーターを使いますので、部屋に行くには2回乗る必要があります。巨大なモール、フェスティバルモールは歩いて3分ほど。サウスステーションに続く歩道を通れば車道を渡らずに(安全に)行くことができます。フェスティバルモールの一角にはランドマークという新しいエリアがあります。大きなスーパーにフードコートが併設してます。夕飯はここをよく利用しました。仕事での滞在でしたがほとんど不自由なく、過ごせましたよ。
2018 年 5 月に 27 泊滞在
Daisy Bautistaからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 12 日)
Dear Mr. Takaaki, Thank you for choosing Crimson Hotel Filinvest City, Manila for your stay in Alabang. We are delighted you were extremely satisfied with your stay and very much appreciate your feedback. Thank you for your kind words towards our staff and facilities. Your comment regarding the hot water in the room has been relayed to our Engineering Team. We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warmest regards, Daisy Bautista Guest Relations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
アラバンのビジネス地区では最高級のホテル
5つ星と実感できる高級感が感じられる内装、清潔のある客室。エアコンも静かで快適な時間を過ごせる上質なホテルです。ロビー、レストランも非常に広々としており、ロビー内のカフェもおしゃれで5つ星に似合うホテルです。スタッフの対応も親切、丁寧で問題なし。 また、近隣施設として、同一ビル内のコンビニ、また、ショッピングモールも隣接していて、ショッピングや食事にも便利です。
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Liaからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 1 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to your new home of elegance here in the South! どうもありがとうございました Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔なホテル
清潔なホテルで快適でした。朝食の種類も多く、アクセスも良いホテルです。チェックアウトの時に、後から来た客を先に対応したのが残念でした。
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Liaからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 27 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to your new home of elegance here in the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager

8/10 (良い)

Henly、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
細かい点で幾つか指摘したいのですが、評価入力時間が1分しかないので出来ません。 概ね良いホテルとのコメントで終わります。
2018 年 2 月に 2 泊滞在
Liaからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 14 日)
Dear Henly-san, Warmest greetings from Crimson Hotel Filinvest City, Manila! Thank you for your valuable comments. We are thrilled to know that you have enjoyed your stay with us. We will surely share your great comments to our team members. Again, thank you and we are looking forward in welcoming you soon to your new home of elegance here in the South! Thanks and best regards, Lia Dico Reservations Manager