Booked 4 rooms for 3 nights. pre-paid and 1 room for 4 nights.
One guest who arrived early had to move rooms because of condition of 1st, then the hotel boiler failed resulting in loss of hot water throughout hotel and restaurant was temporary pending refurb.
The rest of us didnt even bother going and we all moved to the excellent Melia for our extended stay.
Glenn
2018 年 11 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
RICHMAN
2018 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
hotel bisnis
hotel terletak dipusat kota , dekat kemana2 , disamping ada mall ratu , banyak restoran2 disekitar nya , staff ramah
RICHMAN
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2017 年 12 月 19 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Old and poor hotel in good location
It was just ok
宿泊されたお客様
2017 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Old hotel with poor condition、good location
2017 年 12 月 10 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Poor hotel condition
the room was ok... but bath room was so old school. towel was so ugly old and yellowish
Old hotel with poor condition
2017 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Alex
2017 年 7 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Erg verouderd we hebben diversen uren zonder Electra gezeten. Terug van Toraja een ander hotel personeel is erg goed
Alex
2017 年 6 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Eko
2016 年 12 月 3 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not a Value for Money
No hot water, no wifi in my room, hot temperature in the restaurant area, hot temperature in the corridor. Felt like the hotel was either half built or long gone forgotten but still trying to exist.
Eko
10/10 (非常に良い)
RICHMAN、BANDUNG
2016 年 4 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
HOTEL YG BAIK DI MAKASAR
LOKASI HOTEL YG DEKAT KEMANA MANA , BERSEBELAHAN DENGAN MALL DAN RESTAURAN2
RICHMAN
10/10 (非常に良い)
Fadly、Barru
2016 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sahid Hotel... Friendly Hotel....
Pelayanan yg sangat ramah... lokasi yg sangat dekat dengan Mall untuk belanja... membuat kita berah menginap di Hotel Sahid
Fadly
4/10 (不満)
Gunawan、Jakarta
2015 年 11 月 20 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pengalaman 1 malam di Sahid Hotel Makassar
Kondisi hotel sudah tua, tidak terawat. AC sentral sudah tidak berfungsi dan diganti dengan AC split. Bekas bobokan pemasangan ac baru tidak di finishing ulang, dan wallpaper sudah banyak mengelupas diberbagai area.
Meja meja sudah tidak berdiri tegak karena sebagian besar kaki sudah patah dan miring. Kondisi bantal dan linen sudah tidak layak pakai. Sudah kempes dan linen kuning.
Sofa sofa dipublic area sudah jebol semua dan upholstery nya sangat kotor.
Hal yg baik dari hotel hanya lokasinya saja dan pelayanan staff masih dikatagorikan baik