ゴールデン ストランド ホテル

3.0つ星宿泊施設

Golden Strand Hotel

Hotel in London, near Kensington High Street

日付を選択して料金を確認

ゴールデン ストランド ホテルの写真ギャラリー

冷蔵庫、電気ポット
外観
施設の敷地
外観
冷蔵庫、電気ポット
ゴールデン ストランド ホテルは、オリンピア展示場、ウェストフィールド ロンドン ショッピング センターの近くにあり、充実した設備やサービスが用意されています。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。

口コミ

10段階中6.6

人気の設備とサービス

  • 客室清掃
  • WiFi (無料)

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
5 室中 5 室を表示中

ツインルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
冷蔵庫
薄型テレビ
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
電気ポット
毎日の客室清掃
  • 定員 2 名
  • シングルベッド 2 台

4 人部屋 エンスイート

おすすめポイント

暖房
冷蔵庫
薄型テレビ
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
電気ポット
毎日の客室清掃
  • 定員 4 名
  • シングルベッド 2 台およびダブルベッド 1 台

スイート エンスイート

おすすめポイント

暖房
冷蔵庫
薄型テレビ
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
電気ポット
毎日の客室清掃
  • 定員 5 名
  • シングルベッド 3 台およびダブルベッド 1 台

トリプルルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
冷蔵庫
薄型テレビ
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
電気ポット
毎日の客室清掃
  • 定員 3 名
  • シングルベッド 1 台およびダブルベッド 1 台

シングルルーム エンスイート

おすすめポイント

暖房
冷蔵庫
薄型テレビ
ヘアドライヤー
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
電気ポット
デジタルテレビ
  • 定員 1 名
  • シングルベッド 1 台

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
W6 7LR, England, London, 85 Shepherds Bush Road

周辺情報

  • ウェストフィールド ロンドン ショッピング センター - 徒歩 13 分 - 1.2 km
  • イベンティム アポロ - 徒歩 13 分 - 1.2 km
  • ハイ ストリート ケンジントン - 徒歩 14 分 - 1.2 km
  • オリンピア展示場 - 徒歩 14 分 - 1.2 km
  • ハイド パーク - 車で 7 分 - 4.3 km

交通案内

  • シェファーズ ブッシュ駅から徒歩 11 分
  • 地下鉄 ハマースミス駅から徒歩 9 分
  • ヒースロー空港 (LHR) から車で 31 分

レストラン

  • ‪Deluxe Coffeeworks - ‬徒歩 6 分
  • ‪The Brackenbury Wine Rooms - ‬徒歩 7 分
  • ‪Los Molinos - ‬徒歩 2 分
  • ‪Richmond Arms - ‬徒歩 2 分
  • ‪The Grove Bar & Restaurant - ‬徒歩 10 分

この施設について

ゴールデン ストランド ホテル

ハイ ストリート ケンジントンの近くにあるホテル
ゴールデン ストランド ホテルは、オリンピア展示場、ウェストフィールド ロンドン ショッピング センターの近くにあり、充実した設備やサービスが用意されています。宿泊施設内では室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、宿泊中に次のような設備やサービスも利用できます。
  • エクスプレス チェックアウト、エクスプレス チェックイン、全館禁煙
  • 荷物保管サービス
客室の特長
ゴールデン ストランド ホテルでは、全室でWiFi (無料)などの設備・サービスをご利用いただけます。
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • 浴槽またはシャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー
  • 冷蔵庫、電気ポット、暖房

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内に駐車場なし

家族向け

  • 冷蔵庫 (客室内)

アメニティ

  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • 客室清掃 (毎日)

その他

  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり

バスルーム

  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸
  • 浴槽またはシャワー

エンターテインメント

  • 薄型テレビ

食事・飲み物

  • 電気ケトル
  • 冷蔵庫

その他

  • デスク
  • 暖房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 23:00
エクスプレス チェックイン対応
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

フロントデスクの営業時間 : 毎日 9:00 ~ 23:00
この施設にはフロントデスクがありません

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません

宿泊施設の別名

Golden Strand Hotel
Golden Strand Hotel London
Golden Strand London
Golden Strand Hotel London, England
Golden Strand Hotel Hotel
Golden Strand Hotel London
Golden Strand Hotel Hotel London

よくあるご質問

ゴールデン ストランド ホテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ゴールデン ストランド ホテルの駐車料金はいくらですか ?

このホテルには駐車場がありません。

ゴールデン ストランド ホテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 23:00 です。

ゴールデン ストランド ホテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

ゴールデン ストランド ホテルはどこにありますか ?

ハマースミス アンド フラムに位置するこのホテルは、イベンティム アポロ、ハイ ストリート ケンジントン、ウェストフィールド ロンドン ショッピング センターから徒歩 15 分圏内です。オリンピア展示場およびテムズ川も 2 km 圏内です。地下鉄 ハマースミス駅まで徒歩 9 分、地下鉄 シェパーズ ブッシュ駅まで徒歩 10 分です。

ゴールデン ストランド ホテルの口コミ

口コミ

6.6
評価 10 - 109 件の口コミ中 12 件が非常に良い
評価 8 - 109 件の口コミ中 35 件が良い
評価 6 - 109 件の口コミ中 39 件が普通
評価 4 - 109 件の口コミ中 12 件が不満
評価 2 - 109 件の口コミ中 11 件が非常に不満

7.4/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

4.8/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
Checked in around 10pm, key left in a drop box in reception- no staff around at all. Booking was for a quadruple room - 1 double & 2 single beds. In reality room had only 2 single beds. None of the contact phone numbers given work so absolutely no chance of getting hold of anyone to sort the situation out. Absolutely disgraceful that 2 guests were left without beds & forced to sleep on the floor overnight. .. Surprise, surprise not able to contact the hotel for an explanation / refund either!!... Avoid at all costs!
2019 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
On arrival there were no staff present, someone turned up after over an hour and many phonecalls (trying to find the correct number). When someone finally arrive they could not find our booking (the hotel was sold after I had made the booking and apparently it had not been transferred) after another half hour a manager turned up, he could not find any information about my booking either, they eventually gave us a room which was clean, but the bathroom had a damp smell.
2019 年 9 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Very rude staff, broken bed

The bed was broken so I asked the ignorant and rude receptionist to change my room - she refused and said there are no other rooms available and apparently she didn't know the bed was broken which I don't believe as someone must have complained, it was the last double bedroom available - for obvious reasons. I asked hotels.com to arrange a refund but the hotel didn't agree with that. The room was a decent size but not as clean as it could be. The bed sheets had period stains which is disgusting. The shower cap was very dirty. The hotel offers free breakfast, there is a kitchen with an oven, toaster etc. When I came to the kitchen for breakfast, two foreign ladies (one young, one older) told me that it is self service so I was going towards the toaster to toast some bread and I was told in a very rude and aggressive way that I can't touch the toaster even though they just said it's self service. I asked for a toast and the angry girl told me in her usual aggressive way that she will bring it to me so I can sit down but I wanted to wait for it and have a look at other food options - both the girl and the lady were looking at me in an angry way. When the toast was ready the girl put the toast on the table in a strong way, I'm surprised the plate didn't break. Exceptional rudness. There is seriously something wrong with the staff and their attitude - terrible experience.
2018 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Wiliam

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス

About 30 -40 mins away from everything

This was a basic hotel about 30-40 min train ride from the airport or down town. With access to the tube station. Great for a one day layover. Breakfast was good , rooms were clean. Bed reminded me of the spring beds we had in army cadet camp, but they were not bad. Reception staff appears to be just someone higher to process the payments. Not helpful in suggestiING good place to eat or little things like that. But it's a budget hotel so that's to be expected
2018 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

PATRIZIA

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Prenotazione inesistente

Il soggiorno non è stato possibile in mancanza della prenotazione fatta con voi

2/10 (非常に不満)

Yuka

Dålig rutin för bokning

Det gick inte betygsätta för detta vistelse eftersom vi inte kunde stanna här trots att vi hade bokat och fått bokningsbekräftelse för en månad innan resan. Det var troligtvis hotels.coms fel att deras bokningsbekräftelse inte gick genom hotellet, men det var absolut inte kul att vi fick veta vår bokning inte var genomförd och vi inte har någonstans att bo mitt i natten när man kommer fram.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Erikoista palvelua

Ostin hotelli ja lennot paketin kuukausi etukäteen ja saavuttuamme hotelliin henkilökunta väitti että he eivät olleet saaneet maksua. Hotellilla ei ollut perinteistä reception-tiskiä ja nuori kaveri istui lounashuoneessa, jota luuli asiakkaaksi. Maksuasian selvittely hotellin toimesta oli hyvin epämääräistä ja täysin ammattitaidotonta, Sen vuoksi jouduin itse ottamaan yhteyttä Ebookersiin jotta asia selviäisi, joka kestikin seuraavan päivän. Olimme työmatkalla ja ajankäyttö asiaan ei ollut hyväksyttävää. Hotelli ei ottanut minuun yhteyttä asiasta. Huoneemme oli kadun puolella ja yöllä liikenteen äänet kuuluivat hyvin sisään. Hotelli ei vastaa laatuluokitusta.
2018 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

You get what you pay for

Fit for purpose. Fine for a night. Not romantic or anything just good for a concert in Hammersmith Apollo. Would stay again. Room was small but clean and warm.
2017 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

L

Okay for a night, but can do better

Upon arrival at the Golden Strand a sign on the door said to check in at Saba, a block down. We were early so we were told to come back later. We got back only to be told we were not staying in the Golden Strand Hotel but a sister hotel instead. Not okay. We booked the Golden Strand, so I expect to stay in the Golden Strand. And I don't care if the hotels are all owned by the same person and that it's a chain. The man didn't seem to understand though. Eg. if I book Ibis Hammersmith, you couldn't just put me in Ibis St. Pancras either just because it's the same chain without notice so why would this be okay? Anyway, we had to walk another 2 blocks to the Royal London Hotel. There's nothing Royal about it. We got a room in the attic.. climbing 6 flights of narrow, creaky stairs to get to the room. Room was small, but clean. Beds were hard. Fridge was nice. Bathroom was renovated but the size of a closet, even with a closet like door. But that's London for you probably. It was clean. We didn't have any warm water though, none of the 2 mornings. So we had a cold cold shower. Wifi was included, but didn't work at all for my friend.Signal too weak. Breakfast was served in a basement of the 'hotel' next door. It was simple, with croissants (if you were there early), jam, orange juice, a coffee machine and toast with fresh eggs. The ladies were friendly. At check out nobody asked if we liked our stay or whatever. Too busy with people/friends sitting in reception. Wouldn't stay again.
2017 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

For the price, a very good option.

Considering it's a budget option. For one night in London I was pleasantly surprised. Chap at desk was polite and efficient. The room was small, but clean and modern with a clean modern bathroom. Bed wasn't the most comfortable, kind of like staying in someone's spare room but perfectly fine for the price. The walls are a little thin and I could hear people talking in the room above until quite late but it wasn't too loud and didn't stop me sleeping. Continental breakfast included too. Overall excellent value for money compared to other budget options in London (I paid £55 for a double room with en suite). It's also walking distance to both Hammersmith tube and Shepherds Bush tube. Westfield shopping centre and a ton of restaurants and pubs and is in a safe and nice area.
2017 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Buena ubicacion cerca de supermercados y Tren

Normal... Limpieza diaria de las habitaciones y buena ubicación.
2017 年 9 月に 8 泊滞在

6/10 (普通)

sabrina

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス

Watch out got double charged!

Nice room as upgraded to a family room. Breakfast was lovely start to the day. Had no shower head on shower but that's was sorted quickly by maintainance. What ruined the stay was being charged twice for the stay on my credit card! Mistakes happen but I had to contact the hotel in several occasions. HOTELS.com we're useless as well they took payment then would not help me get my money back. Was sorted eventually after perseverance.
2017 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

Very nice staff.

Easy to find. Very nice staff. Easy to find. Good breaktast.
2017 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
+ clean and confort bed - breakfast served until 9am SHARP, 5mn late and we couldn't even get a coffee. quite rude behavior
2017 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Luisa、Modena

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Non ci tornerò più

Allora... l'hotel che abbiamo prenotato e pagato si chiama Golden, ma è stato comprato da una catena di hotel. Non ci hanno fatto soggiornare nell'hotel che avevamo richiesto, ma in un altro che si chiama Royal (sempre della stessa catena). La stanza era piccola, ma ce lo aspettavamo (non era un problema). Il problema era che non vi era wifii, mentre era specificato che vi era in tutto l'hotel, stanze comprese, invece era solo nella minuscola sala per la colazione. Quando lo abbiamo fatto presente allo staff hanno detto che stavano installando la fibra e quindi vi erano dei problemi, ma che potevamo stare nella stanza colazione per usare il wifii o usare il computer dello staff. Noi ci eravamo portati il tablet per vedere qualche film la sera, non ci siamo sicuramente messi a vedere film nella sala comune con altre persone. La pulizia lasciava a desiderare: le lenzuola non sono mai state cambiate nonostante fossero sporche a causa di problemi di salute (abbiamo soggiornato una settimana), il bagno veniva pulito, ma dovevamo richiedere lo shampoo e il bagnoschiuma nonostante si vedesse palesemente che le boccette erano vuote. Mio marito ha pensato non le avesse viste allora le ha messe in bella vista sul tavolino, quando siamo tornati la sera le boccette vuote erano scomparse, ma non vi erano le nuove. Noi ci siamo divertiti a Londra, ma non consiglierei mai questo hotel o questa catena che si chiama SABA a nessuno.
2017 年 7 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Sara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The room was small. The location is awesome and so was the staff.
2017 年 6 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Grand strand hotel (saba)

Sign on hotel said check in @ saba down a block and that's where we slept..all good except promise of airport shuttle as stated when I booked was NOT true.. Smart people would ask for first floor unless u like trudging up stairs and bathroom too small but served purpose.Only ten min walk to underground station.
2017 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean and cosy room, staff very nice.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度

OK til prisen

Hotellet er en del af forskellige bygninger , samme hotel ejer. Dvs værelser ka være forskellige , dog nogenlunde samme std. (Jeg har været der før, man ka blive indlogeret i en anden bygning i visse tilfælde )

8/10 (良い)

Shirl、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Good location

10mins walk from hammersmith metro station. Near shops and mall.Good breakfast. However, the room got smell and the shower has leaks. A very good budget hotel.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

Okay for a night

Hotel itself was nice, found the room to be very small and difficult to move around in. Wouldn't stay longer then a few nights. Expensive for what it was but then again it's London, things were connected to the walls for ventilation but wires weren't long enough to plug in, waste of space. Staff were v kind and friendly, rooms very clean. Beware of the unregulated temperature shower, it's a nasty shock.

8/10 (良い)

Therese

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Jätte bra men väldigt kallt rum

Det började med att vi fick gå upp och ned längst gatan, till fyra olika byggnader innan vi fick vårt rum. Byggnad ett var hotellet vi hade bokat rum på, byggnad två var hotellet där vi skulle checka in, nr tre var där vi fick vår nyckel och nr fyra var där vårt rum faktiskt befann sig. Detta var ju inte det roligaste när vi var trötta och hungriga efter en flygresa. Men över lag var det en mycket trevlig vistelse. Personalen var trevlig och det var bra service. Rummet var rent och sängen var bekväm! Jag rekommenderar alla att bo i Hammersmith, fantastiskt område!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 客室の快適度

Londra - Golden Strand Hotel