アパートメント貸切

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックス

4.0つ星宿泊施設

Belvedere Royal Victoria Docks

エクセル エキシビジョンセンターに歩いてすぐ行けるキッチンを備えたアパートメント

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ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスの写真ギャラリー

スーペリア アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー | 専用キッチン | 大型冷蔵庫、電子レンジ、コンロ、食器洗い機
アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー | リビング エリア | 薄型テレビ
アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー | バルコニー
アイロン / アイロン台、ベビーベッド、可動式ベッド、WiFi (無料)
エグゼクティブ アパートメント 2 ベッドルーム | リビング エリア | 薄型テレビ

口コミ

10段階中6.4

人気の設備とサービス

  • 乾燥機
  • 洗濯機
  • キッチン
  • WiFi (無料)

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
4 室中 4 室を表示中

スーペリア アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー

おすすめポイント

バルコニー
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
薄型テレビ
洗濯機 / 乾燥機
独立したベッドルーム
ソファーベッド
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルベッド 2 台またはキングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー

おすすめポイント

バルコニー
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
薄型テレビ
洗濯機 / 乾燥機
独立したベッドルーム
ソファーベッド
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルベッド 2 台またはキングベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

スーペリア アパートメント 2 ベッドルーム バルコニー

おすすめポイント

バルコニー
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
薄型テレビ
洗濯機 / 乾燥機
2 室のベッドルーム
ソファーベッド
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 6 名
  • キングベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

エグゼクティブ アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

バルコニー
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
薄型テレビ
洗濯機 / 乾燥機
2 室のベッドルーム
ソファーベッド
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 6 名
  • キングベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

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周辺地域について

地図
E16 1BL, England, London, 18 Western Gateway, Newham

周辺情報

  • IFS クラウド ロイヤル ドックス駅 - 徒歩 1 分 - 0.2 km
  • エクセル エキシビジョンセンター - 徒歩 6 分 - 0.5 km
  • ザ O2 (スタジアム) - 車で 3 分 - 1.7 km
  • ウェストフィールド ストラトフォード シティ - 車で 9 分 - 4.5 km
  • タワー ブリッジ - 車で 12 分 - 7.5 km

交通案内

  • ウェスト ハム駅から車で 4 分
  • 地下鉄 ロイヤル ヴィクトリア駅から徒歩 3 分
  • ロンドン シティー空港 (LCY)から車で 11 分

レストラン

  • ‪Costa Coffee - ‬徒歩 7 分
  • ‪Sandwich & Co - ‬徒歩 6 分
  • ‪Upper Deck Restaurant - ‬徒歩 4 分
  • ‪Nakhon Thai - ‬徒歩 5 分
  • ‪Warehouse K - ‬徒歩 4 分

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックス

エクセル エキシビジョンセンターに歩いてすぐ行けるキッチンを備えたアパートメント
このアパートメントには、共用エリアでの WiFi (無料)があります。 各アパートメントでは、冷蔵庫とコンロ、電子レンジ、食器洗い機が備わったキッチンをご利用いただけます。エンターテインメント設備として、デジタル放送付きの薄型テレビがあるほか、便利な洗濯機 / 乾燥機、ソファー ベッドもご利用いただけます。週に 1 回客室清掃が行われます。
ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスには、洗濯機 / 乾燥機とヘアドライヤーが備わる 11 室の客室があります。この 4 つ星アパートメントには、大型冷蔵庫 / 冷凍庫、コンロ、電子レンジ、調理器具と食器を備えたキッチンがあります。 バスルームには浴槽またはシャワー、バスアメニティ (無料)があります。

ロンドンにあるこのアパートメントでは、無料 WiFi をご利用いただけます。薄型テレビでは、デジタルチャンネルをご覧いただけます。ハウスキーピングは週 1 回行われます。

対応言語

アフリカーンス語、アラビア語、オランダ語、英語、フランス語、ドイツ語、ヒンディー語、イタリア語、ロシア語、スペイン語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • アパートメントで利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内に駐車場なし

家族向け

  • ベビーベッド : 1 泊につき 25 GBP

キッチン

  • コンロ
  • フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
  • 食器洗い機
  • 調理器具および食器類
  • 電子レンジ

ベッドルーム

  • ソファーベッド
  • 可動式 / エキストラ ベッド : 1 泊につき 50 GBP

バスルーム

  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム
  • 浴槽またはシャワー

リビングスペース

  • リビングルーム

エンターテインメント

  • 薄型テレビ (デジタルチャンネルあり)

ランドリー設備

  • 洗濯機 / 乾燥機

ペット

  • ペットとの宿泊不可

対象 / バリアフリー

  • 指定喫煙スペース

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台
  • 客室清掃 (週 1 回)

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器が未報告 (オーナーは施設に煙感知器があるかどうか明記していません)

一般

  • 11 ユニット

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 18:30
18:30 以降のチェックインに適用されるレイトチェックイン料金
チェックインの最低年齢 : 24 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:30

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません
チェックインの手順については宿泊施設へお問い合わせください
事前に施設までご連絡のうえ、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ご到着が18:30を過ぎる場合は、事前に施設までご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 泊につき 50 GBPでご利用いただけます
ベビーベッドは 1 泊につき 25 GBPでご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 損害発生時デポジット : 1 滞在につき 250.00 GBP

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • 18:30以降のチェックインに適用されるレイトチェックイン料金
  • ベビーベッド : 1 泊につき 25 GBP
  • 可動式ベッド : 1 泊につき 50 GBP

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
ベビーベッド、可動式 / エキストラ ベッドの予約をご希望の場合は、事前に施設までお問い合わせください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
施設における煙感知器の有無について、オーナーから情報提供はありません
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。
この施設は、専門の清掃業者が清掃しています

その他の情報

この宿泊施設では、グループイベントやパーティー (結婚式前夜のバチェラー / バチェロレッテ パーティなど) を目的とした宿泊予約は受け付けておりません

宿泊施設の別名

Belvedere Royal Victoria Docks Apartment London
Belvedere Royal Victoria Docks Apartment
Belvedere Royal Victoria Docks London
Belvedere Royal Victoria Docks
Belvedere Royal Victoria Docks London
Belvedere Royal Victoria Docks Apartment
Belvedere Royal Victoria Docks Apartment London

よくあるご質問

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設には駐車場がありません。

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 18:30 です。

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:30 です。

ベルヴェデーレ ロイヤル ビクトリア ドックスはどこにありますか ?

ドックランズに位置するこのアパートメントは、エクセル エキシビジョンセンターから 0.5 km、ザ O2 (スタジアム)から 2.9 km です。テムズ川およびABBAアリーナも 5 km 圏内です。地下鉄 ロイヤル ヴィクトリア駅まで徒歩わずか 3 分、カスタム ハウス駅まで徒歩 9 分です。

Belvedere Royal Victoria Docksの口コミ

口コミ

6.4
評価 10 - 19 件の口コミ中 2 件が非常に良い
評価 8 - 19 件の口コミ中 5 件が良い
評価 6 - 19 件の口コミ中 6 件が普通
評価 4 - 19 件の口コミ中 5 件が不満
評価 2 - 19 件の口コミ中 1 件が非常に不満

6.4/10

清潔度

6.0/10

スタッフとサービス

6.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10

アパートメントタイプは現地もしくはEU圏の旅行者にはいいかもしれません。しかしながらアパートメントタイプに慣れてない方にはお勧めしません。Belvedere Royal Victoria Docksというホテルはなく、Oxygenというアパートの一室でした。チェクイン・チェックアウトは現地係員に電話連絡要、チェックイン直前に250£のデポジットが必要のメール、シャワートラブルもフロントがないため相談できず。部屋は広くて快適でしたが、アパートメントタイプは二度と予約はしないと思います。

4/10

Phoned from train to find out about key pickup. Arranged 3pm outside Tescos at Victoria Dock where someone would meet us. We were there at 2.55pm. At 3.20 nobody had arrived. Phoned again contact. They would phone their staff member as he could be in building. 10 to 15 minutes later voice from building shouted my name. He was our key contact. Went into reception. Where he left us to take other customers to room who had been waiting for a lost key and had been waiting for over an hour. Our contact went to go and deal with them and he said to us “back in 10 minutes”. He came back approx 10 mins said are you ready. We got up and he said oh just a minute I have something to do. 10 to 15 minutes he was back to take to room. We were quickly shown around the room then he realised had forgotten to take ID and deposit from myself as I booked the apartment. The breakage deposit was taken. Then he also wanted ID from my mum. She did not have any ID on her as she was not driving and does not carry it with her. This was not mentioned for all guests. Said she is my mum, he said I could be a terrorist for all he knew. She said you are joking now. He phoned his boss who told him to get me to phone home and get a photo identification sent to my phone. I did and had passport photo sent. For him to photograph. She felt she was treated like a criminal. It took over 1 hour to finally get our room. Once in the apartment it needed some maintenance. Overall this spoilt our stay. We will not return.
2017 年 11 月に 2 泊滞在

8/10

Ωραίο διαμέρισμα με καταπληκτική θέα . Δεν δούλευε η ρύθμιση της θέρμανσης και τα στρώματα ήταν πολύ παλιά και άβολα. Καλή εξυπηρέτηση από τον Mr Salah.
2017 年 11 月に 7 泊滞在

6/10

Apartment für Kurzurlaub in London. Sehr günstig in der Nähe der DLR gelegen. Supermarkt und italiensches Cafe direkt dabei. Gegenüber Station der Seilbahn nach Greenwich. Zum Stadtzentrum etwa 20 Minuten mit Bahn und Underground. Ausstattung mit kompletter Küche, 2 Bädern und 2 Schlafzimmern. War sehr gut für 6 Personen geeignet.
2017 年 9 月に 4 泊滞在

4/10

Room layout was okay and was very spacious, but lacking in maintenance/cleaning. Rugs were stained/dirty, something was splashed on the wall with no apparent attempt to clean, smoke detector hanging from wires, mildew on the grout in one of the showers and the two sliding windows in living room wouldn't open. A loading dock is across a narrow street so every morning at ~6am the truck backup alarms, engines, and unloading woke everyone up. The apartment is also in the flight path of London City airport (0.3 miles away) so the jets climbing out were frequent during the day and loud enough to require raising your voice to be heard. They require taking a picture of an ID and credit card with a mobile phone and to read credit card information to someone they called for the security deposit. This is an absurd security risk and every other apartment we stayed at either had a real billing/credit card system or gathered the information via a secured website. I wouldn't have stayed there if I had known this ahead of time.
2017 年 7 月に 5 泊滞在

4/10

沒有服務台,check-in 不方便! 很不容易才能用電話聯絡上服務員! 沒有本成電話卡的遊客要注意。 沒有空調,只有一台風扇,白天不能留在房間,真的受不了,有幸晚上還不是太熱。
2017 年 6 月に 3 泊滞在

4/10

The place was fine, other than no toilet roll was provided. However this is not for a businessman looking for a one night stay and wanting to check in and as as required. I did not see this stated on Hotels.com but I was bugged for ID and copy of credit card and then a deposit both leading up to and on day of arrival. It then turned out that checkin had to be booked in advance and the. When it changes(as it did with me) I was told I could not checkin till allocated time. All in all a stressful situation after a busy day, waiting outside the door trying to phone someone to see if you can get in. I will stick to standard hotels in the future. It looked fine for a longer stay/holiday.

8/10

Long wait and several phone calls to get someone to check us in. However staff friendly and helpful. Apartment modern, needs some maintenance. Dishwasher and oven could do with a good clean. No baking trays for oven, no frying pan, no tea towels, only two small saucepans. No good if you are planning to do some self catering! Heating system a mystery, was 26c in the flat when we arrived, turned towel radiators off and set "heating" to low (5c!?) and still said 26c ... so way too hot to sleep. Great location for Excel and O2 arena.

4/10

Firstly, they requested for credit card CVV number to secure the deposit over the phone which is do dangerous. Secondly, washing machine, toilet lightings and living room lightings were blown eg. toilet had 4 light bulbs 3 were blown, called them to change till we check-out did not change. Thirdly, the carpets were mouldy. Four, the room window/door handle were broken so unable to air the room that were stuffy. Fifthly, the stand lamp was blown too which also did not repair. Lastly, the bed frame was not strong that it made alot of noise when getting into and out of the bed. Very disappointed with the service and the apartment.

6/10

Overall, I had a great stay. There are just a couple of things I would like to say. I'm not a resident of England or Europe, so how things work that may seem "obvious" to them were not to me. I wish there had been instruction manuals on how to use, for example, the washing machine. There were some weird things. For example, on the night tables on either side of the bed were night lamps. However, there were no power points for them. The hair dryer was mysteriously located under a duvet on a top shelf in the closet of the bedroom.

6/10

Hotel was lovely however located in a private building so hard to get in touch regarding keys. Kitchen was cleanish but dishwasher still full of dirty cups and microwave was scruffy looked like it hadn't been cleaned at all. Heating didn't work so it was extremely cold on and evening and the balcony didn't open. Also wifi is meant to be free but never worked.

8/10

Perfect for the O2. Check in was more straightforward than expected. Problem with wifi but they fixed it after a few hours. Tesco Express underneath was handy. Ideal for quick break for a gig at the O2 - right opposite the cable cars.

2/10

After reaching hotel, I found out that it was an apartment in a building. A polish guy came with a key and asked me to show my passport & credit card which was used for booking. This was OK to confirm me, but later he insisted to click my passport's picture and the picture of my credit card. I refused since this could be non-PCI compliant but then he showed me pictures of all the previous guest who stayed in property (this was even more non-compliant) as he was carrying ID & card information of previous guest on his phone. Anyway, he mentioned that he would not allow me to stay unless I would let him click picture of my passport & card. I already made a verbal complaint to Hotels.com about this weird procedure this property carries out, to pacify me they gave me a discount coupon of EUR 35 for my next visit and assured me that they will talk to property people. Hotels.com asked me to write a compliant in writing but due to my busy schedule I never got time to do so....my bad. He took the picture and then later made phone call to a number and read out my card number to a person on the other side to make a deposit of GBP 250/- on my card which he said is only a security deposit and will later be refunded. Later, I found an email also which said the same but until now no refund has been received?

8/10

Great Place for the O2

10/10

Lovely apartment, right by the DLR station. Claudiu was brilliant and very helpful and efficient in our check in and check out. Apartment needs better identification to its location as it was very difficult to find.

6/10

8/10

Someone had damaged my uuit (broken bed, mirrors, stove, built in coffee maker).., but the owner was quick to replace the bed and the other stuff was nuisance, not a real problem. Overall, this is a very nice piece of real estate - outstanding BOSCH appliances - full kitchen - spacious rooms. But there's none of the service you'd expect in a hotel, not even maid (only once weekly). So you 're paying for the apartment not for a hotel type of service.

6/10

The apartment was based in a huge block within a few minutes walking distance from the Royal Victoria DLR stop. It was very easy to locate and check in was an easy process. We even managed to check in early because the apartment was ready for us. The man who checked us in was very friendly and helpful. We were only supposed to be get one key for the apartment, but he accomodated us for two keys as we were a group staying there that would be off doing our own things over the weekend. The apartment was very spacious and cosy, suitable for what we wanted as a place to crash after long, busy days out. The apartment was relatively inviting and clean, though there were a few issues that we found very disappointing. The hall lights didn't work at all, and there were a few lights that needed bulbs changing throughout the apartment. The dishwasher was covered in limescale, which had effected plates and utensils - which we had to hand wash again to remove any residue. The apartment clearly needed a bit of TLC with some furniture showing chips and wear. For the most part, we weren't too bothered by some of the little things that needed updating as they didn't effect our stay, but things like cleaning and maintenance could be vastly improved.

10/10