Väldigt mysiga rum och bra frukost
Trevlig personal
Petter
2025 年 10 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
hans
2024 年 7 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
B&B milsten
Jätte mysigt med stor trädgård fina rum allt topp!
hans
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Caroline
2017 年 10 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pärla i Lidköping
Vistelsen på Villa Milsten var fantastisk med ett varmt bemötande, mysigt rum och en helt underbar frukost, rekommenderas varmt
Caroline
2017 年 10 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Eva
2025 年 8 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Underbar trädgård
Eva
2025 年 8 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Lovisa
2024 年 7 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rekommenderas!
Ett fantastiskt hotell på alla sätt och vis! Rekommenderas skarpt!
Lovisa
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Sven-Olof
2024 年 7 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Trivsamt boende till bra kostnad
Bra boende för pengarna. Allt var genomtänkt trivsamt.
Sven-Olof
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Patrik
2024 年 7 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ett guldkorn
Mysigt, gästvänligt, smakfullt och ett riktigt guldkorn. Vi kände omhändertagna och fick bra tips på både restauranger och utflykter.
Patrik
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Catrin
2024 年 6 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
En pärla vid Vänern!
Toppenfint hemma hos känsla i rymlig villa i en lugn del av Lidköping.
Catrin
2024 年 6 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Elin
2025 年 6 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Väldigt trevligt B&B!
Väldigt mysigt boende i trevligt område. Jättefint rum med skön säng och härliga linnelakan. Trevliga gemensamma utrymmen med kök och vardagsrum och tillgång till trädgården. Trevlig och välkomnande värd. Jag kommer definitivt att komma tillbaka.
Elin
2025 年 5 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Peter
2024 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mycket varmt bemötande
Peter
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Henrik
2024 年 5 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Toppenbra!
Henrik
2024 年 5 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Philip
2024 年 11 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mycket trevligt boende!
Mycket trevligt boende om man tröttnar på klassiskt hotellboende. Jag kommer sannolikt att bo här fler gånger. Trevlig värd! Lyhört, men det får man förvänta sig av en gammal villa.
Philip
2024 年 11 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Gabriel
2024 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cozy
Gabriel
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Jonny
2024 年 7 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bästa boendet med guldkant👍
Vi har rest mycket och detta är på topp 10👍👏
Jonny
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2024 年 7 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mysigt rum i gammaldags stil, få gäster och lugnt. Trevlig frukost med möjlighet att intas i trädgården. Cyklar fanns att låna. Trevligt värdpar.
宿泊されたお客様
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Mikael
2024 年 7 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Andra gången vi bodde på Villa Milsten och det var lika bra nu! Så härligt rum, trevliga ägare och extremt smakfull inredning. God frukost med det lilla extra! Vi kommer lätt tillbaka! Tack 😊
Mikael
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Anneli
2024 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Här måste man bo
En otroligt mysig oas som verkligen överträffade alla mina förhoppningar och fördomar om B&B. Vackert hus med smakfull inredning. Här har man tänkt på detaljerna.
Sköna sängar och fina rum.
Servicen var utomordentligt bra och genuin.
Har aldrig känt mig så hemma när jag varit borta som jag gjorde här!
Anneli
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Anneli
2024 年 8 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Här måste man bo
En otroligt mysig oas som verkligen överträffade alla mina förhoppningar och fördomar om B&B. Vackert hus med smakfull inredning. Här har man tänkt på detaljerna.
Sköna sängar och fina rum.
Servicen var utomordentligt bra och genuin.
Har aldrig känt mig så hemma när jag varit borta som jag gjorde här!
Anneli
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Max
2025 年 1 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Charmigt och ok!
Helt ok fast lite ålderstiget!
Hade inte skadat med lite snacks el tilltugg som man kunde ha köpt eftersom jag inte hade tid att sticka ut och käka!
Rummet kändes lite kall men servicen från värdinnan
var dock fenomenal!