Quiet and relaxing. Seemed to be very clean and front desk was nice
Jessica
2020 年 7 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2020 年 7 月 11 日
宿泊されたお客様
2020 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Amanda
家族旅行
2020 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very pleased
Our stay was great. The room was very nice and large. The bed was comfortable and huge. The hot tub was clean and worked perfect.
Amanda
2020 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Jana、Texas
カップルで旅行
2020 年 6 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everyone was nice. The bed was terrible. It was hard as a rock. The room and linens smelled musty and there was trash left in the refrigerator from the previous occupants.
Jana
2020 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Leticia
家族旅行
2020 年 6 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Leticia
2020 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 5 月 4 日
宿泊されたお客様
2020 年 4 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2020 年 4 月 27 日
宿泊されたお客様
2020 年 4 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 3 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Corporation management failed
The rooms were not clean and bath tub caulk were moldy. The staff were polite and friendly. However, as a corporation, Quality Inn failed to look after the comfort of their customers by providing a reasonable substitute for the cancellation of their breakfast. Instead, they offered nothing. Good customer care would have been a to go bag with some snack. It would have been a nice touch and it would have showed how much they value my business.