Not worth to stay. The room was dirty n few choices of breakfast. Besides, a cleaner men got into my room for cleaning while I was out, though I put a privacy tag. So careful for ur luggage coz there's no privacy box in the room.
宿泊されたお客様
2/10 (非常に不満)
Katsura、Kuala Lumpur Malaysia
2014 年 5 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Business hotel
During breakfast time it had lots of flies at the this hotel restaurant. Lots of flies were landing at foods for breakfast at the restaurant.
Katsura
2/10 (非常に不満)
KATSURA、Los Angeles, CA, U.S.A.
2014 年 5 月 10 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
City hotel
This hotel is located at central downtown in Kajang.
KATSURA
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2013 年 11 月 18 日
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
Fareez
2019 年 1 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
They change the name I think, and undergoes some renovation which the noise can be heard a little from inside the room.
Parking area is okay, but the exit from parking is a little discomforting due to space limit
Since the hotel currently doing renovation, apparently affect the food (a la carte breakfast and no room service)
One of the TV channel also has no sound
Other than that, the staffs are very friendly and good, while the room is very satisfying
Fareez
2019 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 18 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice room worth the price...unfortunately,the cleanliness was a bit dissapointed..the mugs prepared in the room..were dirty...the bath tub also got fungus at the wall...the curtain drop out of sudden..and it could not be fixed..need to buy some equipments..they suggested to us to move to another room but we refused because its was 'ok' if only 1 layer of curtain left...the breakfast : less choices..
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
CHUAN HIN
2018 年 11 月 21 日
POOR WIFI, LOUSY BREAKFAST, DIRTY CORRIDOR. NO HOUSE KEEPING MAINTENANCE THE ROOM. NEVER COME BACK.
CHUAN HIN
2018 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
ab manap
2018 年 9 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ab manap
2018 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
James
2018 年 8 月 27 日
good worth for service
James
2018 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Saroza
2018 年 8 月 19 日
Saroza
2018 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 3 日
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Rozana
2018 年 8 月 1 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Mudah ke laluan ke pusat bandar
Rozana
2018 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Hj、Alor Setar
2018 年 7 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Harga menarik bagi hotel yg berada di tengah bandar.
Hj
2018 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Pzis、Kajang
2018 年 7 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel yang menarik, selasa...luar jangkaan.
Pzis
2018 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Weak Internet connection, TV reception very bad. Complaint but not rectified
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Afifah、Kuala lumpur
2018 年 7 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Easy checkin
Check in was so easy. Front desk staff polite and helpful.
Afifah
2018 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Siti、Kemaman
2018 年 7 月 23 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Too hot, Air cond not in service
Siti
2018 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Syazwan、Malaysia
2018 年 7 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The room is nice but the aircond is hot.did not know how to change the temperature.
Syazwan
2018 年 7 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bekalan ekon mati dalam 1-2jam sekitar jam 3 pagi.
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Yk
2018 年 7 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
better than expectation
very good hotel
Yk
2018 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Anisa
2018 年 6 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
keadaan hotel memuaskan, cuma kbersihan perlu ditambah baik. rancangan TV siaran kurang berkualiti
Anisa
2018 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nurul
2018 年 6 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice and comfortable at night air conditioner also great but water flow slowed at sink
Nurul
2018 年 6 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 5 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Staff service was really disappointment
Check in was done by an Indian lady, process taking as long as she taking her own sweet time , no smile at all as in we owed her money. Housekeeping never come back for turndown service which supposed to complete at 12pm as we requested when she came around 10am. So we continued our stay with full bin of rubbish. Prescott in KL Sentral so much better than here. Will never come back to phkj.