「Vi fick ett jättestort rum som mer var en lägenhet med golvvärme, bekväm dubbelsäng, två fåtöljer med soffbord och två matrumsstolar med bord. Ett helt kök, dock utan det mesta av utrustningen. Riktigt kylskåp med frysfack. Liten TV monterad högt uppe på väggen.
Badrummet var också enormt men tyvärr var duschen obekvämt liten, kunde rymts tre gånger så stor.
Utsikt mot ett parkeringshus där vi också parkerade för 4 kr/timme.
Frukosten var inte särskilt stor men det mesta fanns: flingor,...
「Vi fick ett jättestort rum som mer var en lägenhet med golvvärme, bekväm dubbelsäng, två fåtöljer med soffbord och två matrumsstolar med bord. Ett helt kök, dock utan det mesta av utrustningen. Riktigt kylskåp med frysfack. Liten TV monterad högt uppe på väggen.
Badrummet var också enormt men tyvärr var duschen obekvämt liten, kunde rymts tre gånger så stor.
Utsikt mot ett parkeringshus där vi också parkerade för 4 kr/timme.
Frukosten var inte särskilt stor men det mesta fanns: flingor,...
Andreas